Uskomattoman kova tarve saada jääkiekko näyttämään lajilta jossa paljon homoja. ...
... Syytetään siitä etten tunne pelaajia vaikka juuri minä olin se joka jaksoi aikanaan käyttää aikaa että oppi tuntemaan pelaajan myös ihmisenä ja pyrin kaikin keinoin luomaan luottamuksellisen suhteen. Tunsin isät, äidit, sisarukset, tyttöystävät ja tiesin perheen koirien nimet ym. ...
Alan epäillä
@Kolmosketjun laituri , että trollaat tarkoituksella ja naureskelet itseksesi, kun saat hyvää säpinää aikaan typerillä jutuillasi. Mutta...
Ensin olit vahvasti sitä mieltä, että jääkiekko lajina on lajin luonteesta johtuen sellainen, että homoja ei jääkiekossa ole. Tai vain yksi, ehkä muutaman vuoden päästä löytyy toinen. Lainauksia on pätkitty, mutta asiayhteys ei silti nähdäkseni vääristy.
Kolmosketjun laituri kirjoitti:
Olen ollut jääkiekon kanssa tekemisissä eri rooleissa noin 30 vuotta. Homoihin en ole törmännyt ja en edes kuullut huhuja. Jääkiekko "kenttä" ei ole se missä homoista kannattaa sen enempää jauhaa. Jokainen lajia tunteva tietää että lajin pareihin ei eksy kovin helpolla heitä, lajin luonteesta johtuen.
Se että löytyy yksi homo ja ehkä vielä 5 vuoden sisään toinenkin
Homot on mulle ihan siinä missä muutkin ihmiset mutta heitä ei ole tämän lajin parissa. Kuten sanoin yksi löyty
Varmasti suomesta löytyy jokunen homokiekkoilija, mutta onko asia nyt silti kovin iso? Siitä olen pomminvarma että mistään isosta määrästä ei puhuta.
Koskaan en törmänyt epäilykseen homoseksuaalisesta ihmisestä.
Itse olet nostanut esiin näkökulman, että yhtäkkiä jääkiekossa pitäisi olla (ollut) paljon homoja. Muut eivät lähtökohtaisesti tuota ole väittäneet, vaan ajatus on ollut se, että homoja on enemmän kuin yksi tai kaksi, ihan jo tilastolliset todennäköisyydetkin huomioiden. Mutta ei kuitenkaan ketään (mediastakin) julkihomoja.
Kysyinkin jo aiemmassa viestissäni, että mikä tai millainen on se epäily tai epäilys homoudesta, että siitä olisi pitänyt jonkun toisen laji-ihmisen kanssa keskustella? Voisitko valottaa tätä, kun sinulle tai kertomasi mukaan muillekaan laji-ihmisille ei moista epäilystä 30 vuoden aikana ole tullut?
Nyt kerroit ensimmäistä kertaa, että olet oikeasti opetellut tuntemaan pelaajasi tasolla isät, äidit, tyttöystävät, koirat ym. Kerro rehellisesti, onko vuosikymmenten aikana ollut yhtään pelaajaa, jolla ei ole ollut tyttöystävää? Eli onko ihan oikeasti kaikki mies-/poikapelaajat, kenen kanssa olet ollut tekemisissä, kertonut tyttöystävistään? Tai oliko joskus pelaajia, joiden elämäntilannetta et tuolta osin jostain syystä vain tiennyt? Jos käsi sydämellä voit kertoa, että ihan joka ikisellä miespuolisella pelaajalla oli tyttöystävä, vaimo tai joku muu naispuolinen kumppani, niin silloin voin hyväksyä väitteesi, että et ole törmännyt itse henkilökohtaisesti kiekkopiireissä homoihin pelaajiin. Tai siis sinun joukkueissasi ei sellaista ole (ehkä) ollut. Muussa tapauksessa kannattaisi ehkä sinunkin pitää se pieni varauma asiaan ja todeta, että on mahdollista, että homoja on ollut, mutta sinä et asiasa ole tietoinen.