Vai oikein NDA:lla, salli mun nauraa. Anteeksi nyt, mutta jos et ole ymmärtänyt, niin minä en tässä kaipaa tällä hetkellä mitään uusia halleja tai sen tyylisiä juttuja. Ihan vaan paria kolmea pelaajaa, jotta voisi jonkinlaisella varmuudella kuvitella, että voisimme nousta sijalta 12 hieman ylöspäin.
Sitten kun lopetat nauramisen, niin voitkin seuraavaksi opetella ymmärtämään lukemasi. Viittasin tuolla lähinnä tähän nimimerkki Johanneksen kirjoitukseen "
En ole nähnyt HIFK:n johdon käynnistävän mitään isoa muutosta toiminnan taloudellisten resurssien kasvattamiseen, siksi olen huolissani HIFK:n taloudesta ja tulevaisuudesta.". Eli jos jotain isompaa on vireillä niin nimenomaan sitä varmemmin keskeneräiset asiat pidetään salassa ja julkistetaan vasta, kun siitä erikseen sovitaan.
Toisekseen, jos uusia pelaajia ollaan hankkimassa, niin ei HIFKlla niistäkään ole mitään tarvetta huudella julkisuuteen, ennen kuin nimet on paperissa, vaikka mikään ei varsinaisesti salassapitoon velvoittaisikaan.
Edellinen johto onnistui aika hyvin 10 vuodessa tuhoamaan sen hyvän, mitä Kekäläinen aikoinaan sai aikaiseksi, joten kyllä ainakin minä antaisin uudelle johdolle vähän aikaa valaa perustuksia uudestaan. Nämä Elisan ja Eniron kanssa tehdyt sopimukset on osoitus siitä, että suunta on oikea. Jos uudet sponsorit olisivat ollet joku "Koneistamo Partanen" Luvialta ja "Mäntsälän Nakkitehdas", niin silloin niihin voisi olla tyytymätön. Joku "nyt äkkiä kaikki rahat kiinni kolmeen uuteen pelaajaan", olisi hyvinkin penamainen ratkaisu, eikä takaisi mitään.
Tänään on muuten markkinointimielessäkin tärkeä peli Nordiksella. Perjantai-ilta ja porukkaa tullee paikalle oletettavasti aika hyvin ja hyvällä fiiliksellä odottamaan voittoputkelle jatkoa. Kun Isaksson tuossa viittasi "tavalliseen maksavaan katsojaan", niin juuri näiden luulisi olevan tänään hyvin liikkeellä, kun alla on komea voitto Jokereista. Jos Kärpät hoitaa Ipan, niin nousemme voitolla kertaheitolla kuudenneksi ja lauantaina on sitten Lukkoa vastaan "kuuden pisteen peli".