Saarinen itsehän on juuri pelintekijätyyppi. Osaa tehdä maalejakin, mutta parhaimmillaan pelintekijänä.
Saarinenhan nimenomaan on ketjun aivot ja pelintekijä. Kaikkea sitä tuleekin luettua...
Vai niin. Mulle oli jostain syystä jäänyt mielikuva Raskin tyylisestä työteliäästä ja luisteluvahvasta pelaajasta, joka tekee pisteitä mutta ei ole se samettikätisin ja taitavin tilanteiden luoja. Tai sitten saatoin sekoittaa johonkin toiseen pelaajaan, kenties Jesse Joensuuhun..? No en kai sentään. Kiitos korjauksesta kuitenkin.
Toinen asia jonka olen onnistunut sotkemaan on Sallisen pelipaikka. Olen ajatellut hänen olevan oikea laituri, mutta hän onkin vasen laituri. Kenties onkin siis tarvetta oikealle eikä vasemmalle laitahyökkääjälle. Jos oikea kaista koostuu pelaajista Kangasniemi - Dyk - Nordgren, mahtuisi sinne kyllä yksi "Salminen". Vasen kaista koostunee nimistä Saarinen - Sallinen - Jääskä. Tai: Saarinen on ep:n mukaan LW/RW, joten jos esim. Janne Keränen on saatu roudattua himaan voisi vasemmalla olla Keränen-Sallinen-Jääskä ja oikealla Kangasniemi-Saarinen-Dyk.
Jengi puhuu yhdestä sentteristä. Niitä tarvitaan ilman muuta kaksi. YV-sentterit Lundell ja "Suomela", AV-sentterit Paajanen ja "Jasu".