R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Onhan tää nyt erikoista vääntöä! Olin varmaan ensimmäinen, joka laittoi kysymyksenä esiin ajatuksen koirankopista. Näitä on meillä nähty aiemminkin ja erityisesti Pikkaraisen profiililla operoivat koutsit on vastaavia (ehkei toki yleisesti noin massiivisena) keinoja käytelleet, ja kun laskee eri asiat yhteen - karmea sulaminen edellisessä pelissä, kyrpiintyneet kommentit medioissa, väistämättä kasautuvat paineet ja joukkueen rakenteen, joka ei varmasti ole sellainen, jollaisen kanssa Pikkarainen on aiemmalla urallaan tottunut toimimaan (vähemmän duunareita, enemmän taitokiekkoilijoita, jotka on helppo kuvitella homomaisiksi puolifiikuksiksi Pikkaraisen silmissä) - päätelmä on looginen. Erityisesti ajatusta tuki se, että seura ei tiedottanut mistään sairastumisista siinä vaiheessa kun kokoonpanot julkisti - nämä mainoskampanjat tulivat vasta myöhemmin.
Onneksi meillä on insideri tonteilla täällä, joten asiain tola saatiin selväksi heti alkuunsa. Ja hyvä että oli saikkua, sillä massiiviset penkittämiset ei ole kyllä mun muistin mukaan saaneet kuin lisää jumia aikaan. Mutta sen "salaliittoteorian" on terminä kyllä Gilmore ihan itse lanseerannut - jokaiselle järkevälle, historiansa tuntevalle HIFK:n kannattajalle ensimmäinen ajatus on oltava se, että kyse on massapenkittämisestä, eikä siinä ole salaliitosta tietoakaan, ihan vaan normimenosta.
Onneksi meillä on insideri tonteilla täällä, joten asiain tola saatiin selväksi heti alkuunsa. Ja hyvä että oli saikkua, sillä massiiviset penkittämiset ei ole kyllä mun muistin mukaan saaneet kuin lisää jumia aikaan. Mutta sen "salaliittoteorian" on terminä kyllä Gilmore ihan itse lanseerannut - jokaiselle järkevälle, historiansa tuntevalle HIFK:n kannattajalle ensimmäinen ajatus on oltava se, että kyse on massapenkittämisestä, eikä siinä ole salaliitosta tietoakaan, ihan vaan normimenosta.
Viimeksi muokattu: