Viestin lähetti Apassi
Missä HPK on silloin...
Luonnollisesti sarjakärjessä, missäs muuallakaan.
Että silleen...
Viestin lähetti Apassi
Missä HPK on silloin...
Viestin lähetti Metukka
Itse pelistä sen verran että ehtikö kukaan laskemaan montako kertaa HIFK:n puolustajat laukoivat vastaan tulevan HPK pelaajan jalkoihin. Ei ne helvetin kiekot sentään kenenkään läpi mene.
Viestin lähetti Metukka
Itse pelistä sen verran että ehtikö kukaan laskemaan montako kertaa HIFK:n puolustajat laukoivat vastaan tulevan HPK pelaajan jalkoihin. Ei ne helvetin kiekot sentään kenenkään läpi mene.
Viestin lähetti lintu
Eiköhän Kaarelan opit kohta ala puremaan ja Wiikman löytää itsensä tilastotaulukoiden pohjalta.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en malta olla kysymättä paikallaolleilta, että ratkesiko peli sittenkin Kerhon tasaisuuteen, puolustus- ja maalivahtipeliin?
Täältä tähän
Viestin lähetti OneBigRed
Mitä jäi käteen:
HPK pisti paikoista sisään.
HIFK: Kultanen paska, ja muutkin "kiekkoilijat" ihan yössä. Ykkönen ainoa jolla edes välillä pysyi kiekko hallussa.
Viestin lähetti Gags
Oliko näin? Itsehän en ottelussa ollut paikanpäällä ja näin tiedä ottelunkuvasta yhtään mitään, mutta jotenkin tuntuu että ainakin veskarin olisi voinut ottaa veke jo edeltäneen Kerho-jäähyn aikana ja yrittää kavennusta 6-4 vastaan?
Nyt osuit poika asian ytimeen. Mutta et kai luule, että mielipiteesi jollain tavalla kiinnostaisia meitä turenkilaisia ja muita Kerho-faneja näin voitetun HIFK-pelin jälkeen tai muutenkaan...Viestin lähetti Buccaneer
Entäs sitten Hali- ja painikerho? Nimensä veroinen, jatkuvasti koukku IFKlaisten kainalossa ja miehet selässä. Kauheaa kahvauspeliä. Suotta ei sanota, että Hpk on sm-liigan syöpä.
Yksikään pelaaja ei vierailijoista jäänyt erityisesti mieleen paitsi tietysti nollapelin pelannut Wiikman (ihan hyvin torjui) ja erikoisseurannassani ollut "nhl-tähti" Riku Hahl. Täytyy sanoa, että Jutta Jalonen oli osannut roolittaa Rikun oikein: miestä ei meinannut millään huomata kentältä, ja hän hoitkin täytemiehen roolinsa mallikkaasti. Juuri sellaista mitäänsanomatonta "0-0 ja kiekko vastustajan päätyyn" peliä, jota Hahlilta sopii odottaakin.
Ei kai niitä pelaajia niin helposti huomaakaan, kun kiinnittää enemmän huomiota siihen Zidlickyn lämäriin, joka jäi hyökkääjän jalkoihin. Aina jos sattuu vilkaisemaan ko. hyökkääjän selkämykseen, siellä lukee se 23 tai 28 tai ynnämuu. Mutta minkäs sille vitutukselleen mahtaa.Ja eihän siinä toki mitään, jokainen pelaa taitojensa mukaan tietysti.
Pelasiko muuten Jani Rita? En alkukuulutusten jälkeen huomannut häntä kertaakaan toiminassa.
Viestin lähetti Master God
Ihan hyvä peli puolustavalta NHL-sentteriltä - tuosta tähti-sanasta voit ihan huoleti jättää heittomerkit pois - jos jättää vastustajan ykköskentän nollille, kuten sen tehtäviin kuuluu.
Viestin lähetti Johannes
Yleisöä oli n. 6000, mutta tunnelma jäi vaisuksi, kun HIFK:n peli on niin kohmeessa.
Viestin lähetti Tarantula
Lienee melko kallis kaveri noinkin näkymättömään duuniin? Kun itse en meinannut miestä nähdä missään vaiheessa tekemässä oikeestaan yhtään mitään. Tiedä sitten sopiiko tälläinen HPK:n konseptiin, mutta illan peliin kyllä, missä kukaan ei tehnyt oikein mitään ainakaan oikein.
Viestin lähetti Rontti
Kerhon peli on oikein mukavaa katseltavaa. Puolustetaan tiiviinä pakettina ja isketään kovaa vastaan jos vain paikka tulee. Kelpaa minulle mainiosti.
Viestin lähetti bozik
Ei pärkkeles, nyt kysymystä JHagille, saitko sinä tuosta pelistä oikeasti jotakin hyvää Hifk:n kannalta esille. Taklaukset voitettu ja se riittää ? Kuten tiedät en peliä nähnyt, mutta kahdessa kotipelissä yksi tehty maali, Zetan lanseeraminen Hifk:hon ja yleisöä reilut 6000. Jos tästä joku löytää vanhan kunnon ja kaikkia kiinnostavan Hifk:n, niin mä tulen tarkistamaan linssit.
Jos on vastassa joku mitään sanomaton kahva-hpk ja joutuu maksamaan paikoista riippuen 23-28e niin voi olla vaikeaa saada tupa täyteen.
Viestin lähetti Rontti
Kun kerran vastusta ei löydy pohjoisesta, etelästä eikä Tampereelta, niin mistä pirusta sitä sitten saadaan? Turustako? Tuskin.
Kerhon peli on oikein mukavaa katseltavaa. Puolustetaan tiiviinä pakettina ja isketään kovaa vastaan jos vain paikka tulee. Kelpaa minulle mainiosti.
Miika Wiikmanin rauhallisuutta ei voi tarpeeksi kehua. Loistavaa työskentelyä pelistä toiseen ensimmäisestä harjoitusottelusta alkaen. HJtNG on tällä hetkellä sellainen maalintukko, että kenttäpelaajien on todella mukava työskennellä omassa päässä kenttää. Hei, kahdeksan (8) nollaerää ja sitten se yksi (1) lapsus Oulussa! Upeaa!
Jos joku ei nähnyt tänään Jani Ritaa kentällä, niin suosittelen silmälasitilanteen pikaista uudelleen päivittämistä. Haastoi monta kertaa HIFK -puolustajia 1-1 -tilanteissa ja ainakin yhden jäähyn muistaakseni vastaavista puniksille hankki. HIFK:n onni oli, että Rita ei iskenyt yhtään maalia noista haastotilanteista.
Riku Hahl pelasi juuri niin kuin Riku Hahlin odotetaankin pelaavan. Ensimmäinen ottelu Ritaripaidassa oli toki hakemista, mutta virheitä Riksan pelistä ei löydä kukaan.
HIFK:n fyysisyys pelotti varmasti Nordenskjöldin hallin laitoja, sillä nehän niitä niittejä saivat. Päätä seinään vaan jatkossakin, sopii minulle.
Vaikka taas kerran jäätiin ne neljä maalia siitä ainoasta oikeasta tuloksesta, en jaksa olla kovinkaan pettynyt. Sen sijaan minua huolestuttaa SM-liigan taso ja se että HPK tuntuu pelaavan ihan väärässä sarjassa, kun nämä pirun ynnämuu -porukat eivät saa edes yhtä (1) kertaa kiekkoa meidän maaliin.
Niin kauan kuin SM-liiga antaa tällaisen meiningin jatkua, olkaamme tyytyväisiä. Taistelkoot nämä syrjäseutujen joukkueet niistä ym. -sijoituksista.
HPK tackar och pockar.
Kyllä minä ymmärrän hyvin että olet tuota mieltä. HPK pelasi hyvin ja jos sinä et sitä ymmärrä, niin ihan sama minulle.Viestin lähetti Nickelback
Ei mene hyvin jos katsojat ovat sitä mieltä että tämä on hyvää kiekkoa!! Siis varmaan vuosiin paskin peli jota olen nähnyt!
Tottakai paukkuu. Ja jalat ovat tukevasti ilmassa, voivoi. Yhdeksän (9) pistettä on kolmen ottelun jälkeen paljon mukavampi kuin nolla (0). Te olette sitä paitsi tehneet yhtä paljon (1) maaleja kuin mitä HPK on päästänyt omiin.Viestin lähetti Old School
3 ottelua pelattu ja henkselit paukkuu, voi voi. Juhlikaa toki kun voitte. Kuitenkaan edes finaaliin ette pääse. Kerhon peli oli kaikkea muuta kun kaunista katsottavaa,Kahvaaminen on aivan syvältä. Harmi että IFK lähti tänään siihen mukaan. Ja pelasiko J.Rita, ei paljoa näkynyt...