Kerho pääsi maksamaan mukavasti kalavelkoja viime kaudelta ja puhdas 3-0 vierasvoitto lämmittää oikein kivasti. Muutenkin Kerho on yllättänyt suurinpiirtein kaikki kauden alussa, mukaanlukien suurimman osan omista kannattajista. Minä en ainakaan olisi millään uskonut harjoituspelien perusteella, että Oulun ja Helsingin vierailuista on tuliaisina kaikki kuusi pistettä. Lisäksi Kerho sai maksettua kalavelat myös kotonaan Ilvekselle.
Wiikman on pelannut uskomattoman hyvin, kaksi nollapeliä ja vain yksi päästetty maali kolmeen otteluun. Unfuckingbelievable! Tietysti koko joukkueen viisikkopelin täytyy onnistua, mutta kaikki kunnia silti Miikalle. Kerholla oli kuulemma yksi liigan huonoimmista veskarikaksikoista.
Käännänkin sitten vielä yhden takin lisää. Olin valmis passittamaan Louhen alasarjoihin viime kauden perusteella. Jätetään sekin puheenaihe vähäksi aikaa rauhaan.
Ja sitten ei muuta kuin Tepsin kaatoon. See you next Wednesday!
Wiikman on pelannut uskomattoman hyvin, kaksi nollapeliä ja vain yksi päästetty maali kolmeen otteluun. Unfuckingbelievable! Tietysti koko joukkueen viisikkopelin täytyy onnistua, mutta kaikki kunnia silti Miikalle. Kerholla oli kuulemma yksi liigan huonoimmista veskarikaksikoista.
Käännänkin sitten vielä yhden takin lisää. Olin valmis passittamaan Louhen alasarjoihin viime kauden perusteella. Jätetään sekin puheenaihe vähäksi aikaa rauhaan.
Ja sitten ei muuta kuin Tepsin kaatoon. See you next Wednesday!