Tämä on muuten hyvä pointti. Hall on ollut aivan helvetinmoisessa vireessä ja on vetämässä joukkuettaan jopa hieman yllättäen pleijareihin.Sitten tietysti löytyy Taylor Hall Devilsistä, joka on varmasti todella korkealla äänestyksissä.
Hieman? Ei varmaan kukaan olettanut joukkueelta muuta kuin viimeistä sijaa Metropolitanissa.Tämä on muuten hyvä pointti. Hall on ollut aivan helvetinmoisessa vireessä ja on vetämässä joukkuettaan jopa hieman yllättäen pleijareihin.
Toki. Samaan pohjakastiin minäkin sen kauden alla lajittelin kuin Islandersin ja Hurricanesin.Hieman? Ei varmaan kukaan olettanut joukkueelta muuta kuin viimeistä sijaa Metropolitanissa.
Jos ei loukkaannu, Hart-trophyn voittajasta ei tule olemaan epäselvyyksiä.
Olen kyllä samaa mieltä. Barkov häviää esimerkiksi MacKinnonille pisteissä, mutta voittaa tämän mennentullen oman pään pelaamisessa. Pelaa hyökkääjistä koko liigan ylivoimaisesti eniten ja on selvästi joukkueensa tärkein pelaaja. Alkukaudesta pystyi mutisemaan jotain Huberdeaun osuudesta, mutta nykyisellään tämä on käynyt jo kakkoskentässä viemässä leveyttä sinne ja Barkov on jatkanut siitäkin huolimatta dominointia. Panthersilla on Avalanchen tavoin heikko joukkue, mutta Barkovin kokonaisvaltainen tekeminen tekee siitä mahdollisen pudotuspelijoukkueen.Onhan tuo minun heittoni aika kaukaa haettu Barkovista. Minun mielestäni jos luetaan palkinnon perusteet millä se pitäisi jakaa, niin Barkovin pitäisi olla kyllä jonkinlainen vaihtoehto myös, jos johdattaa tuon joukkueen playoffeihin tehden itse pisteitä yli ppg tahtia.
MacKinnon kauden arvokkain pelaaja. Kucherov kauden paras pelaaja.
Sitä voi vain arvailla, että olisiko Avalanche mahdollinen pudotuspelijoukkue ilman MacKinnonin panosta.Panthersilla on Avalanchen tavoin heikko joukkue, mutta Barkovin kokonaisvaltainen tekeminen tekee siitä mahdollisen pudotuspelijoukkueen.
Miksi arvokkaimman pelaajan pitää olla vahva kahteen suuntaan? Jos jengistä löytyy monta puolustusvoittoista pelaajaa, mutta joku kantaa lähes yksinään hyökkäysvastuun, voi hän olla arvokkaampi kuin joku Selke-pelaaja.Toki ymmärrän sen että tämä Hart jaetaan piste painoitteisesti, eikä välttämättä sillä perusteella kuka oikeasti on arvokkain pelaaja.
Miksi arvokkaimman pelaajan pitää olla vahva kahteen suuntaan? Jos jengistä löytyy monta puolustusvoittoista pelaajaa, mutta joku kantaa lähes yksinään hyökkäysvastuun, voi hän olla arvokkaampi kuin joku Selke-pelaaja.
Miksi arvokkaimman pelaajan pitää olla vahva kahteen suuntaan? Jos jengistä löytyy monta puolustusvoittoista pelaajaa, mutta joku kantaa lähes yksinään hyökkäysvastuun, voi hän olla arvokkaampi kuin joku Selke-pelaaja.
Tämä on tietysti mielipidekysymys. Olen vain itse aina pitänyt Datsjukia, Bergeronia, Kopitaria ja sitä entistä Toewsia arvokkaimpina kiekkoilijoina joukkueilleen. Datsjuk etenkin parhaina vuosinaan on minulle sellainen, joka asettaa rimaa minusta arvokkaimmalle pelaajalle.
Toki ymmärrän sen että tämä Hart jaetaan piste painoitteisesti, eikä välttämättä sillä perusteella kuka oikeasti on arvokkain pelaaja.