Mä en vaan ymmärrä että mikä siitä tekee pro-KHL nimimerkin, jos kokee KHL:än olevan tällä hetkellä parempi paikka kun Liigan. Eilen kun katteli Liigaa, niin piti ihan taas ihmetellä, että kuka tuohon näivettyneeseen, mitäänsanomattomaan sarjaan haluaa tällä hetkellä takaisin. Ihan ilman provoilua tai trollailuja, kyllä mä haluaisin Jokerit "entiseen" Liigaan, nykyiseen en voisi niin sanoa, varsinkin kun tuolla mennään koko ajan väärään suuntaan. Vaikka rantaruotsalaisia vastaan olisikin/oli mahtava pelata, niin eipä ne muut pelit enää loppuvaiheessa kauheita hurraahuutoja aiheuttanut Liigassa, mitä nyt pari TPS peliä saattoi olla.
Liiga kuntoon niin mikäs siinä.
- Jos KHL:ään suuntautuvaan kritiikkiin vastataan, niin se tapahtuu Liigan kimppuun hyökkäämällä. Vaikkei Liigaa olisi neljään sivuun mainittu koko keskustelussa.
Tottakai, koska sitähän tässä vertaillaan, KHL:ää ja Liigaa, kumpi ois parempi. Täällä monen puheista kumminkin saa semmosen käsityksen et Liiga on paras sarja maailmassa, ilman mitään ongelmia ja puutteita, taso on kovaa ja pelaajien imu on valtavaa.
KHL:ssäkin on ongelmansa, ja itse en ole todellakaan mikään Venäjän ystävä, päinvastoin, mutta ei se sitä tarkoita et mun pitäs olla kannattamatta Jokereita, tai haluta Jokerit pelkän Venäjä argumentin turvin Liigaan.