Tilasin Stockmannilta pitkästä aikaa, kun Hulluilla Päivillä oli muutama mukava tuote. No nyt on kohta kuukausi mennyt ostosta eikä tilaustani näy missään. Toissa viikolla sain viestin, että tilaukseni olisi lähtenyt, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Kysyin viikko sitten asiasta ja kuulema tilaukseni on lähtenyt varastolta. Miten voi kestää näin kauan, jos varasto on Tuusulassa ja asun Helsingissä? Vai lähtikö ne jakamaan tilauksia ensiksi jonnekin Lappiin? Onneksi en tilannut mitään, mitä olisi hirveä kiire saada.
Ottaa kuitenkin jo vähän päähän ja jos homma jatkuu, niin menee vitutusketjun puolelle. En minä mitään hyväntekeväisyyttä tässä harjoita, että annan vaan rahaa eikä tarvitse antaa mitään takaisin vastineeksi. Ei ihme, että tuo lafka on konkurssin partaalla, kun ei toimitus pelaa. Viikko sitten kysyessäni asiasta toimituksen venymistä ei edes pahoiteltu, mikä olisi mielestäni ollut paikallaan. Olen itse ollut Stockmannilla kausityöntekijänä useampaan kertaan ja siellä aina painotettiin tuota, että jos jokin menee vikaan, niin miten tilanne hoidetaan, että asiakkaalle jää mahdollisimman hyvä mieli. Ennen oli asiat paremmin perkele.