nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Ärsyttää likaiset ikkunat. Eniten siksi, että se tietää ikkunoiden pesemistä, joka ei varsinaisesti ole lempihommaani. Mutta ei pesemättömyyskään ole vaihtoehto.
Ei kannata, johan itse Alvar Aaltokin sanoi, ettei ikkunoita pidä pestä.Ärsyttää likaiset ikkunat. Eniten siksi, että se tietää ikkunoiden pesemistä, joka ei varsinaisesti ole lempihommaani. Mutta ei pesemättömyyskään ole vaihtoehto.
No hemmetti, jos Alvar oli sitä mieltä, niin olkoon. Vielä näkee läpi.Ei kannata, johan itse Alvar Aaltokin sanoi, ettei ikkunoita pidä pestä.
Saisiko tälle jonkin lähteen? Ihan vaan sitä varten, kun kohta on taas se aika vuodesta kun vaimo alkaa niistä likaisista ikkunoista stressaamaan.Ei kannata, johan itse Alvar Aaltokin sanoi, ettei ikkunoita pidä pestä.
Vaikkapa Älä suotta pese ikkunoita, neuvoi Alvar Aalto – Kotkan Sunilassa arkkitehtuurin hienous tulee esiin arjen yksityiskohdissaSaisiko tälle jonkin lähteen? Ihan vaan sitä varten, kun kohta on taas se aika vuodesta kun vaimo alkaa niistä likaisista ikkunoista stressaamaan.
Koska olen ikävä ihminen oli pakko käydä lisäämässä lainattuun tekstiin pilkku oikealle paikalle. Tulen joka tapauksessa palamaan helvetissä, joten miksi en jatkaisi samalla linjalla.Tosin välillä vähän kyrsii, jos ei pisteet ja pilkut ole hallussa.
Olen aina kuvitellut, että suurkeittiöön tuleva tavara on kelmutonta, koska tilaukset suurehkoja eikä tarvetta yksittäispakkauksille. Opin juuri jotain uutta.suurkeittiössä jossa niitä kurkkuja käsitellään melko paljon ja työ on usein aika kiireistä jolloin nyt ei kovin paljoa kiinnostaisi tuhlata aikaa sen kelmun pois ottamiseen
Juuri näin.Eli teen ensin pitkittäin viillon kelmuun ja toivon samalla etten silti osuisi itse kurkkuun. Sitten vaan otan sen kelmun pois.
Huomautuksella selvisin.Rikepiste.
vaikka aiheesta tulikin
Olen aina kuvitellut, että suurkeittiöön tuleva tavara on kelmutonta, koska tilaukset suurehkoja eikä tarvetta yksittäispakkauksille. Opin juuri jotain uutta.
Rikepiste.
vaikka aiheesta tulikin
Osaako veljet edes hävetä?!Huomautuksella selvisin.
Huoh,
Mulla ei kestä kauaa asentaa S-Pankki, Livetulokset sekä PiKi-kirjastovellus...Uuden kännytkän käyttöönotto kaikkien appien asentamisineen.
Laitoin Moderaattorit ignoreen.Osaako veljet edes hävetä?!
Itsehän en ole saanut kuin läpsyn ranteelle ja yv:tä korkealta taholta, nauratti vaan.
Kyllähän se nöyräks vetää.Osaako veljet edes hävetä?!
Itsehän en ole saanut kuin läpsyn ranteelle ja yv:tä korkealta taholta, nauratti vaan.
Lähtee se nuhakin..Nuha... Tarviiko muuta sanoa.
Tai tarkemmin se, että liian vähän laskutilaa ja hellan vieressä ei yhtään laskutilaa. Keittiö sinänsä ei oli pieni.Liian pieni keittiö.
Tai tarkemmin se, että liian vähän laskutilaa ja hellan vieressä ei yhtään laskutilaa. Keittiö sinänsä ei oli pieni.
Vinkkinä että pepantteeniä voi laittaa muuallekin kun pippeliin.No nyt niin, halkeilevat sormenpäät. Tuo jatkuva peseminen ja käsidesi, ei oikein ole ok sormille.