En tiedä mikä on, mutta meikäläisellä on ihan hiljattain lakannut adblock toimimasta Youtubessa.Adblock päälle, jos Youtuben mainokset ärsyttävät.
Eniten ärsyttää kun jossain suuryhtiön videoissa on mainoksia. Luulisi että kun liikevaihto on miljardeja ja profittia tulee niin ei tarvitsisi tunkea mainoksia videoihin.Tuntuu että YouTubessa on videoiden alussa esittettävien mainosten määrä tuplaantunut. Ennen selvis jollain yhdellä 5 - 10 sekunnin mainoksella mutta nyt usein niitä tulee kaksi. Olen huomannut että joskus lopetan sen videon katsomisen heti jos huomaan että pitäs kattoo joku 15 sekunnin mainos ennen sitä.
Aivan, ja jos joskus haluaisit kysyä apua, niin eihän sitä myyjää silloin ole saatavilla.Melkein yhtä ahdistavaa kuin se, jos kauppaan astuessaan saa vastaansa myyjän, joka kysyy, miten voi palvella...
Aivan, ja jos joskus haluaisit kysyä apua, niin eihän sitä myyjää silloin ole saatavilla.
Koska kaikki eivät ole alfoja kuten Kontiola.Minkä takia kaikki haastattelut, lyhyetkin, on nykyään lopetettava siihen, että sekä haastattelija että haastateltava sanovat toisilleen: "kiitos". Tarpeetonta.
Minkänäköisiä oli pottuset? Kuvaile tarkemmin."Kävin tänään kaupassa. Ei ollu hyvännäkösiä uusia perunoita."
JEEEEAAHHH!!!
Pieniä (todella pieniä), hinta noin 16,90 kilo (en muista ihan tarkasti ku nopeasti vilkaisin). Ruotsalaisia varhaisperunoita sai alle euron kilo.Minkänäköisiä oli pottuset? Kuvaile tarkemmin.
Kohtalaisen jännä homma. Special-uusien perunoiden kilohinta oli 8,3 ja mansikoilla vain 5,0 euroa.Pieniä (todella pieniä), hinta noin 16,90 kilo (en muista ihan tarkasti ku nopeasti vilkaisin). Ruotsalaisia varhaisperunoita sai alle euron kilo.
Soita kelloa, jos lähestyt fillarilla koiraa takaapäin. Ei ole väliä, onko koira taluttajan edessä vai takana. Suurin osa koirantaluttajista arvostaa tätä pientä elettä.En tiedä onko tämä taas näitä minun päähän pistojani tyyliin miksei nykytontuilla ole enää silmät näkyvillä... Mutta hieman silti ärsyttää myös nuo koirien taluttajat jotka taluttaessa koiraansa kulkevat itse koiransa edellä. Joskus tällaisia tulee vastaan.
Tuossa tilanteessa en itse uskalla ajaa pyörälläni kovin kovaa vauhtia sillä minä en luota täysin siihen mitä nuo eläimet saavat päähänsä ja ihan mahdollisesti myös yks kaks.
Eihän tuossa varmaan muuta ole mutta jos koira saakin päähänsä alkaa räksyttämään ja juosta pyörää kohden. Ei edellä kulkeva taluttaja näe tällaista tilannetta niin hyvin ja ehdi ainakaan estämään vaaratilanteen syntyä.
Soita kelloa, jos lähestyt fillarilla koiraa takaapäin. Ei ole väliä, onko koira taluttajan edessä vai takana. Suurin osa koirantaluttajista arvostaa tätä pientä elettä.
Jaa sellaisiakin ääliöitä liikkuu. Vaikka liki kaikkialla kuulokkeet päässä liikunkin, koirien kanssa menin aina ilman. Poikkeuksena ne, kun kesken työpäivän piti lähteä lenkittämään. Silloin toki ilman musiikkia, mutta valmiina vastaanottamaan puheluita.Paitsi jos on kuulokkeet päässä ja kuuntelee musiikkia siinä samalla.