Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 964 979
  • 6 382

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Toinen ärsyttävä tapa on laittaa vain pelinumerot.

15-6-24
29-36-11
54-55-17
80-16-10

Hyvä kun tiedän oman suosikkijoukkueen pelaajien numerot.
Pelinumerot menee henk.koht. vielä rajoissa. Suattaapi olla jotain sen kanssa tekemistä, että on siunaantunut varteen otettava numero muisti.

Jotta ei mene täysin ohi aiheen niin ehdottomasti kaikki epäkäytännölliset korkit kuten esim. maitopurkeissa tai muovipulloissa.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Se että julkinen terveydenhoito on niin perseen paskan ahdingossa. Hiukan verran ärsyttää odotella toimenpideaikoja. Tämä menisi varmaan paremminkin Vituttaa niin, että galaksit räjähtää -ketjuun.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joidenkin ihmisten ärsyttävä tapaa huudahtaa ”MiTääää??”, kun joku sanoo jotakin, eikä ole mistään kuulon huonoudesta kyse. Kyse on välillä vain siitä, ettei kuuntele kunnolla tai ei ihan tajua asiaa. Tiedätte, että esim. lapset voivat joskus ihmeissään rääkäistä noin.

Mulla on tuollainen työkaveri. On muutenkin raskas äärimmäisen utelias päällepäsmäri. Jos useampi ihminen puhuu samaan aikaan niin saattaa joskus sanoa, että puhukaa yksi kerrallaan. Itse olen tottunut tiettyyn älämölöön kakararasta asti. Asioita kommentoitiin nopeasti ja jutut vaihtelivat lennosta ja jos olisi odottanut jotakin omaa puheenvuoroaan niin kyllä sitä olisi saanut odottaa.

Joo ärsyttävä olen minäkin, kun mua aina ärsyttää kaikenlainen turha kyseleminen muilta ja jahkailu ja jankkaaminen. Asioita voi jahkailla omassa päässäänkin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joidenkin ihmisten ärsyttävä tapaa huudahtaa ”MiTääää??”, kun joku sanoo jotakin, eikä ole mistään kuulon huonoudesta kyse. Kyse on välillä vain siitä, ettei kuuntele kunnolla tai ei ihan tajua asiaa.
Meillä töissä tämä johtuu siitä, kun musiikki, äänikirja tai joku vitun podcast raikaa tovereiden korvissa. Ei sen takia jaksa kiinnostaa moneen kertaan samaa sanoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy