Jos leikitään, että Perez/Hulk palkataan ja tuloksena on jatkuvaa tuskailua, erityisesti auton peräpään pidon kanssa (ongelma, jonka kanssa sekä Gasly että Albon tuskailevat), niin joutuu kyllä talli todella ikävään valoon. Joutuvat varmasti tekemään isoja päätöksiä auton suunnittelun suhteen ja miten tämä muutoksen sisäänajo otetaan Maxin leirissä vastaan.
Reb Bullin autohan on tunnetusti niitä harvoja, joiden suunnittelu noudattaa ns. high rake periaatetta. Eli tiivistetysti auton peräpää on hieman korkeammalla vs. esimerkiksi Mersu, joka on korkeuden suhteen tasapainossa. Ensimmäinen malli on tallien keskuudessa suositumpi suunittelutapa nykyään ja tuo RB:n noudattama filosofia on Adrian Neweyn tunnettu tavaramerkki auton suunnittelun lähtökohtana. Liekö tällä asialla sitten merkitystä, että auto tuntuu olevan hankalasti ajettava nyt todistetusti kahdelle kuljettajalle?
Tästä on mielenkiintoinen artikkeli olemassa:
The secret aerodynamicist