Eniten tuossa nykyään harmittaa se että kausi kun on vielä ylipitkä nykyään kisojen määrän suhteen niin talleille ei oikein anneta kunnon mahdollisuutta ottaa toista enää kauden aikana kiini. Käytännössä nämä voimasuhteet jotka on nyt pysyy kauden loppuun asti kun testaaminen rajattu, auton osat pitää kestää monta kisaa, moottoria saa vain tietyn verran parannella ym.. Ei nää mitkään kestävyys ja turvallisuus ajot kuitenkaan ole. Tallien budjetitkin tainnut suurinpirtein pysyä samana vaikka rajoitetaan ja yritetään muka säästää monessa asiassa.
Itsellä on vähän semmoinen kuva että myöskään tallien tulot ei juuri nouse vaikka kisojen määrää on nostettu kokoajan. Menot kuitenkin kokoajan kasvaa varsinkin häntäpään tallien kohdalla tuosta kun kisaviikonloppuja enemmän. Kisojen määrä sinne 15-16, enemmän kisoja euroopassa perinteisillä radoilla. Näitä uusiakin ratoja on ihan kiva nähdä, kun kaikki on melkein samanlaisia ja yhtä tylsiä niin ei niitä 1-2 enempäää per kausi tarvitse olla, näiden kesken voisi pitää vaikka joku huutokauppa ja korkeimman tarjouksen tehnyt saa pitää kisat, Lähemmäksi viedä lajia nyt fanien suuntaan ei yrittää maailmaa valloitta.
Itsellä on vähän semmoinen kuva että myöskään tallien tulot ei juuri nouse vaikka kisojen määrää on nostettu kokoajan. Menot kuitenkin kokoajan kasvaa varsinkin häntäpään tallien kohdalla tuosta kun kisaviikonloppuja enemmän. Kisojen määrä sinne 15-16, enemmän kisoja euroopassa perinteisillä radoilla. Näitä uusiakin ratoja on ihan kiva nähdä, kun kaikki on melkein samanlaisia ja yhtä tylsiä niin ei niitä 1-2 enempäää per kausi tarvitse olla, näiden kesken voisi pitää vaikka joku huutokauppa ja korkeimman tarjouksen tehnyt saa pitää kisat, Lähemmäksi viedä lajia nyt fanien suuntaan ei yrittää maailmaa valloitta.