penkinlämmittäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Vatanen, Blackhawks
En tiedä millä ihmeellä te ehditte pelata tätä kausikaupalla. Jos itse aloitan pelin, niin pari tuntia menee ihan heittämällä jo vaikkapa harjoittelua säätämällä tai pelaajia hakemalla. Jos vielä katselee matsien kohokohdat, niin aika kauan menee yhteen matsiin valmisteluineen. Siksi näitä ei kovin kauaa jaksa pelata, kun tietää, että kesken jää kaikki kuitenkin.
Itse toivoisin näihin mahdollisuutta aloittaa ihan random-nimillä ura. Olisi kiva kun kaikki pelaajat joka joukkueessa olisi tuulesta temmattuja. Oma mielenkiinto säilyisi näin paremmin, kun pelin edetessä oppisi myös pelaajista koko ajan lisää.
Kyllähän voikin pelata. Valitsee uraa aloittaessa "use fiction names" tms. Ja tuo aloitus uudessa seurassa sitä aikaa lähinnä vie. Kun joukkue on kasassa ja taktiikat oppivat automaattisesti ajan kanssa niin nopeastihan ne menee. Apuvalmentajalle kun pistää treenit ja otteluun valmistautumisen, niin nopeutuu kummasti. Tokihan tässä ei lomautettuna ihmisenä hirveästi ajasta ole pulaa, kun vaimokin on nyt ulkomailla pidemmän aikaa.
Minulla varmaan eniten on vienyt aikaa noiden nuorten pelaajien scouttaaminen. Vähemmän varakkaalla seuralla kun ei usein ole tunnettuihin lapsitähtiin varaa, niin ne on pitänyt kaivaa puskista. Siihen on käytetty kyllä aikaa varmaan vuorokauden verran yhteensä.