Nyt on tullut ongelma pelin kanssa. HJK on täysin ylivoimainen jengi maailmassa ja wonderkideja on nykyään ihan mahdotonta löytää. Minä saatan myydä oman pelaajan, kun potentiaali on tippunut 2,5 tähteen, mutta muualle lähtee wonderkidinä. Sitten kohtalaista vitutusta aiheuttaa se, että kun itse skoutattuja 4,5-5 tähden potentiaalisia pelaajia ostaa, niin se putoaakin heti signauksen jälkeen johonkin 2,5 tähteen. Ei siinä mitään, mutta kun mulla on nyt jokaisella pelipaikalla maailman parhaat pelaajat käytännössä ja rotaatiopelaajia myyn hirmusummilla muualle, niin mulla ei tule pelaajia enää uusia 4,5 tähden nykytasolla varustettuja. Keskikentän keskustassa on nyt kaksi pelaajaa, joista toinen on ja toinen täyttää 32 v. En vaan kertakaikkiaan ole viiteen vuoteen löytänyt yhtään pelaajaa, joita saisin siihen tontille. Ongelmana on myös se, että kun maksimipalkka on tällä hetkellä 130k viikossa, niin ei niitä muiden seurojen starojakaan voi ostaa, kun ei niille saa maksettua riittävästi kun pyynnit on tuplan luokkaa. Tähän asti olen kehittänyt itse omat pelaajani ja se on toiminut. Nyt ei vaan kertakaikkiaan löydy enää junnuja, joista voisi kehittyä vastaavia. Joka kauden jälkeen jää kassaan käyttämätöntä rahaa yli 100 miljoonaa. Hyviä esimerkkejä on mun siirroista muualle. Olen pyrkinyt siihen, että pelaajat pysyvät minulla noin 25-vuoteen asti elleivät ole korvaamattomia. Niin pysyy home grown-pelaajien määrä suurena.
Luca Icardi, ST/AMR naturalina, 35 miljoonaaa Barcaan. Oli minulla rotaatiossa. Ensimmäisellä Barca-kaudella voitti maalipörssin 11 maalin erolla kakkoseen.
Frank Fichtel, GK, Saksan majun ykkösveskari, minulla kakkosveskarina. 25 miljoonaa ja tässä kävi virhe, kun olisin saanut paljon enemmänkin.
Hauska muuten, kun Mixu lähti Suomen maajoukkueen valmentajan paikalta kaksi vuotta sitten ilman, että kertaakaan Suomi selviytyi kisoihin. Sitten tontille palkattiin Stekelenburg ja heti ensimmäisistä karsinnoista kisoihin aiempia vuosia heikommalla materiaalilla ja isoilla loukkaantumismäärillä. Eikä loppunut siihen, vaan kisoissa lohkokakkoseksi kuudella pisteellä voittaen Italian ja häviten vain Englannille 1-0. Ensimmäisellä pudotuspelikierroksella tuli sitten meikäläisen Espanja vastaan ja lauluun. Ehkä vuoden 2034 MM-kisoissa sitten. Nyt mennään loppukesää 2032.