Timeline näyttää mun mielestä hyvältä, mutta tuntuu olevan bugeja enemmän kuin Facebookissa käyttäjiä. Tosin bugeja tuo palvelu on ollut täynnä ainakin siitä saakka kun itse liityin ja niin tuntuu olevan edelleen. Sitä paitsi, eihän tätä varmaan kauan tarvitse katsella, korkeintaan just ja just ehtii tottumaan ja sitten se muuttuu taas, ihan varmasti.
Mutta joo, tykkään tuon aikajanan ulkonäöstä. Vanhempia postauksia ei suuremmin löytynyt koska joskus syksyllä vedin jollain ohjelmalla koko fb -historiani tyhjäksi. Ymmärrän kyllä niitä jotka kitisevät, koska vaikka ennenkin sai haettua kaverin vanhoja päivityksiä, niin nyt se on tosiaan naurettavan helppoa ja nopeaa. Olin aikeissa poistaa vanhoja päivityksiä, koska joskus elämäntilanne muuttuu niin, että joitain vanhoja juttuja ei halua itse nähdä, eikä halua, että muutkaan sen "sormia napsauttamalla" näkevät. Onneksi se ohjelma tuli taannoin ajettua, niin ei tarvinnut edes itse nähdä kipeitä juttuja. Enkä tarkoita nyt mitään känni/darrapäivityksiä.