Kunnes toisin todistetaan, olen vakuuttunut siitä, että kyse on vain tumpeloista käyttäjistä. Kuka sitä nyt haluaisi myöntää, että oli täysi tunari fb:n kanssa vuonna 2008 tai 2009, kun ei osannut sitä vielä käyttää. Helpompi vierittää kaikki fb:n/muiden syyksi.
Kyllä se nyt vaan on niin, että FB on sössinyt. Minua vitutti alusta asti se, jos joku tumpelo halusi käydä keskustelua sen seinän kautta ja ihmettelin syytä sille. Poistin ne aina jos joku sitä kautta yritti minulle porista ja kerroin inboxin kautta, että jatketaanpa täällä. Toki sellaiset FB-
päivitykset ovat eri asia ja niitähän on vieläkin.
Erään kaverini kanssa olemme tasan yhden kerran keskustelleet seinän kautta mutta aiemmin chatin kautta hyvinkin paljon. Näyttivät joidenkin chat-viestien ensimmäiset viestimme nyt olevan kumpaisenkin seinillä.
Niin että Facebook nyt kyllä jauhaa paskaa aivan 100 %:sti. Säälittävää toimintaa vierittää syy käyttäjien niskaan. Melko hilkulla, että häivyn koko Facebookista vaan katsotaan nyt vielä, ettei tule hätiköityä. Odotan Facebookilta julkista anteeksipyyntöä, jos ei ala viimeistään tammikuussa tulla niin... no, nii-i!