Lainaan itseeni. Eli nuo henkilöt tulee blokkilistaan viiveellä. Nyt siis näkyy henkilöt, jotka on blokannut ja blokit mahdollista poistaa.
Aa kyseessä oli noin tuore blokki! Siinä taitaa olla se 48tunnin varoaika ja kun poistat blokin niin ensi kerran voit blokata hänet saman ajan päästä. Et voi silloin kirjoitella hävyttömyyksiä blokatulle ja sen jälkeen estää häntä ottamasta sinuun yhteyttä.
On kyllä perseestä toi uusi news feed. Ensinnäkään ei niin hirveästi kiinnosta että mistä kaikista minulle tuntemattomien kaveriensa kuvista kaverit on tykänneet, ja toisaalta enpä välttämättä haluaisi ihan kaikkien omien toimintojenkaan ilmestyvän muitten feediin.
Selaat sivun ihan alas, ja sieltä kohdasta "edit options" näet piilotetut henkilöt ja sovellukset.Mites saa tarkistettua ne ns. piilotetut henkilöt, joiden tilapäivityksiä ei näe?
Selaat sivun ihan alas, ja sieltä kohdasta "edit options" näet piilotetut henkilöt ja sovellukset.
*Haha* Oli pakko tarkistaa heti, ja sieltä löytyikin yksi viesti. Ei ollut kaverilta, vaan joltain katkeralta jukurifanilta viidennen mestisfinaalin jälkeen kevättalvella. Kaikenlaista.Hieno systeemi tämä naamakirja kun ilmoittaa kaikesta mahdollisesta epäoleellisesta (nykyään onneksi vähemmän) ja jättää sitten oleellisemmat ilmoittamatta.
Jokos joku on ehtinyt latailemaan kyseisen ominasuuden itsellensä? Miltäpä vaikuttaa?
Minulla on ollut aikajana käytössä jo n. 3 kuukautta. Tottumiseen meni vain pari päivää, ja olen ollut todella tyytyväinen uudistukseen.Nyt saat käyttöösi Facebookin aikajanan! | Digiuutiset | Iltalehti.fi
Jokos joku on ehtinyt latailemaan kyseisen ominasuuden itsellensä? Miltäpä vaikuttaa?
Itse aloitin aikajanan käyttämisen kun se oli saatavilla testikäyttöön. Itse piilotin vain kaikista törkyisimmät krapulapäivän julkaisut ja sillä siisti, muuhun ei tarvinnut ryhtyä. Spotify aiheutti aluksi ongelmia kun tykkäsi julkaista jokaisen kuuntelemani kappaleen janalla, tästäkin pääsi eroon kun laittoi asetukseksi että vain minä nään kyseiset julkaisut.Mitäs kun joka paikassa muistutetaan tuosta aikajanasta, että pitää osata suojata ja piilottaa yhtä sun toista omista tiedoista. Että millaisia luurankoja siellä historiatiedoissa sitten voisi olla, jotta ne kannattaa laittaa piiloon? Eli mitä uudistus ihan käytännössä voi tuoda menneisyydestä esiin?
Ei sillä että minulla mitään pelättävää olisi, mutta...
Dorka vastaus. Kaikki ketkä voivat nähdä profiilisi, voivat nähdä kaiken mitä olet ikinä naamakirjaan kirjoittanut. Timeline ei muuta mitään. Tosin se hieman helpottaa menneisyyden kaivelemista.