Onko muilla chatti pelittänyt tänään erityisen "hyvin"? Kavereiden kanssa jutellessa noin joka toinen viesti jää tulematta, ja viestit tulevat näkyviin vain avaamalla uuden fb-välilehden.
Äääääääääääärimmäisen ärsyttävää.
Onko muilla chatti pelittänyt tänään erityisen "hyvin"? Kavereiden kanssa jutellessa noin joka toinen viesti jää tulematta, ja viestit tulevat näkyviin vain avaamalla uuden fb-välilehden.
Äääääääääääärimmäisen ärsyttävää.
Helvetin hyvin pelitti eilen joo, jäi pari semi tärkeetä viestiä muijalta tulematta. Hienoa huomata aamulla että mitä helvettejä nuo viestit on, kun avaat facebookin uudelleen, ei tarvitse enään ihmetellä hänen eilisiä reaktioita :)
Vähän samaten kävi minullekin. Palo yhteen naiseen käpy, kun ei vastannut ja siihen sitten äidyin noitumaan, että on se saatanan kumma, että et vastaa. Nyt äsken kävin muuten vaan katsomassa, niin kas kas, olihan hän vastannut. Nyt hävettää.
Tätä on kysytty aikasemminki, mutta en löytäny vastausta nopeella etsinnällä. Eli jos on blockannu henkilön Facebookissa, niin miten blockin pystyy poistaman. Tuolla on tuo "manage blocking" tms. kohta, mutta ilmeisesti oon sen verran tyhmä, etten sieltä vaan osaa poistaa blockia?
Eli jos olet siellä yksityisyysasetuksissa niin siellä on tosiaan se "Hallitse estämistä" ja siinä on kohta "Estä käyttäjä" Siinä nimi ja sähköposti- laatikoiden alla näkyy ne estetyt käyttäjät allekkain ja siinä nimen jälkeen on painike "poista esto".
Miten saan muutettua profiilinäkymää siten, että sivun yläreunan kuvajanassa näkyisi julkaisemiani seinäkuvia eikä profiilikuvat, kuten nyt näkyy. Olen yrittänyt klikkailla sieltä täältä, mutta ei tämä nyt oikein selviä.
Mulla lukee, että "you haven't blocked anyone" eli ei näy ketään joka ois estetty. Tein tuon blockin siis tyypin profiilin kautta, enkä tuon listan avulla. Eikai syy voi siinä olla?
Mene omaan profiilisi. Siellä paina ylhäältä ''Muokkaa profiilia'' nappulaa. Tätä painettuasi vasemmalla on valikko jossa voit säätää profiilikuvaa, koulutusta yms. Sieltä alhaalta menet yksityisyysasetuksien säätämiseen, ja tätä painettuasi menet Yhteydenoton asetuksiin ja muokkaat sieltä ''Kuka voi lähettää sinulle Facebook-viestejä?'' kohtaan Kaikki.Jeesatkaas joku. Olen joskus laittanut asetukset niin, että mulle ei voi laittaa edes viestiä, jos ei ole kaveri. Nyt en löydä mistään sitä, että saisin asetukset niin, että "tuntematon" ihminen saisi laitettua mulle viestiä. Mistä siis tuon saisi säädettyä?
Mene omaan profiilisi...
FB meni sitten tänään jälleen muuttumaan paskempaan suuntaan.. Mitenhän ihmeessä näen viimeisimmästä alkaen päivitykset?
Uutissyötteessä on oikealla ylhäällä "Järjestä"-näppäin. Sieltä ruksi "Viimeisimmät tarinat ensin"-kohtaan.
Itse tahtoisin nuo korostetut-mitkälie-päivitykset kokonaan pois ja nähdä kaikilta kaikki päivitykset aikajärjestyksessä, mutta tämä taitaa olla lähes mahdoton projekti.
Mulla lukee, että "you haven't blocked anyone" eli ei näy ketään joka ois estetty. Tein tuon blockin siis tyypin profiilin kautta, enkä tuon listan avulla. Eikai syy voi siinä olla?
Kauan sitten. Tosin sisältöä on edelleen tarjolla vähänlaisesti, vaikka "firmasivujen" perustamismahdollisuus sitä mukavasti lisäsikin.Alkaa näyttää siltä, että FB saa kohta jäädä. Jokos se google+ avattiin rahvaalle?