Espoonmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Ymmärrän hyvin edellakirjoittaneiden näkemykset. Itse aion mennä huomenna peliin katsomaan mitä se tuo tullessaan. Kausikorttia en osta ennenkuin asiat on kunnolla selvillä. Hyvin pahasti on seuran uskottavuus nyt kesällä tuhottu ja se henkilöityy seuran omistajaan ja yksinvaltiaaseen. Aion kuitenkin katsoa tämän kortin loppuun asti koska espoolainen kiekko on niin lähellä sydäntä ja tällä hetkellä tämä vaan on se, mitä edustustasolla espoolaisella kiekolla on annetavana. Tilanne on kuitenkin se, että Jussin tai seuran pitää jossain vaiheessa (mielummin ennemmin kuin myöhemmin) tulla esiin ja kertoa missä mennään ja miten ensi kausi on tarkoitus mennä läpi. Samalla pitää kertoa tulevasta strategiasta varsinkin kun se vähä mitä viimekaudella strategiasta kerrottiin on selvästi jo unohdettu (sehän koski lähinnä junnupuolen kehittämistä). Lisäksi tämä rahoituskuvio pitää tuoda julki. Jos nyt selviää, että Jussin puheet onnistuneista neuvotteluista uuden yhteistyökumppanin kanssa oli täyttä fulaa tai selviää, että neuvottelukumppani oli herra Salonoja itse (Eli uusi yhteistyökumppani on Jussin oma firma) on seuran omistaja tehnyt itsestään sen sortin narrin, että kelpaa jatkossa Jokerien maskotiksi.
Kyllä mun mielestä nyt olisi kaikille parasta jos tämä kuvio johtaisi siihen, että seura ja halli siirtyisivät sellaiseen omistukseen, jossa kellään ei olisi yksin päätäntävaltaa. Mua ei haittaa jos Jussi on siinä osaomistajana, mutta mieluiten alle 30% osuudella (ja niin, ettei kellään muullakaan yksittäisellä taholla olisi tuota suurempaa osuutta äänivaltaisista osakkeista)
Kyllä mun mielestä nyt olisi kaikille parasta jos tämä kuvio johtaisi siihen, että seura ja halli siirtyisivät sellaiseen omistukseen, jossa kellään ei olisi yksin päätäntävaltaa. Mua ei haittaa jos Jussi on siinä osaomistajana, mutta mieluiten alle 30% osuudella (ja niin, ettei kellään muullakaan yksittäisellä taholla olisi tuota suurempaa osuutta äänivaltaisista osakkeista)