ESPN NHL Hockey, NHL 2004, NHL Hitz Pro, NHL Rivals

  • 44 300
  • 371

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Viestin lähetti Herra47
Kysymys PS2:n NHL2004:sta.

Voiko olla mahdollista, että pelaajaa voi ohjata vain "sauvoilla", eikä ollenkaan normaalisti nuolinäppäimillä?

Voi. Itse en tätä EA:n vuotuista rahastusjatko-osaa omista, mutta 2K3 ainakin toimii myös vain tateilla. Kesti hetken tottua, mutta paljon parempi veivata kun oppii...
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti Pärde


Oli mulla itse asiassa kysymyskin. Tietääkö joku, miten tässä PS2-versiossa saa luotua pelaajia kesken kauden? En löytänyt "luo pelaaja" -valikkoa kausimoodista (on siis pelkästään siinä Oma NHL-jutussa). Aika turhauttavaa aloittaa SM-liigakausi jos ei saa yhtään uutta pelaajaa missään kohtaa. Pelaa siinä sitten oikeilla kokoonpanoilla. Eli tietääkö joku, voiko uusia pelaajia luoda kauteen?

PS. Manuaalisesti kun tuli rosterit päivitettyä liigan osalta, taisi mennä puoli päivää.. Muutama tusina scouting reportia tuli nähtyä. =)

Itse omistan Xbox version ja sama juttu siinäkin että pelaajia ei voi luoda kesken kauden. Ainoastaan oman joukkueen pelaajia voi treidata eikä muitten joukkueiden kokoonpanoihin voi kajota. Miksi tällainen muutos EA? Aivan perseestä jos pelaajia ei voi vaihdella kesken 82 ottelun NHL-kauden. Kauden aikana kuitenkin tulee yleensä muutama treidi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti ipanmies
Itse omistan Xbox version ja sama juttu siinäkin että pelaajia ei voi luoda kesken kauden. Ainoastaan oman joukkueen pelaajia voi treidata eikä muitten joukkueiden kokoonpanoihin voi kajota. Miksi tällainen muutos EA? Aivan perseestä jos pelaajia ei voi vaihdella kesken 82 ottelun NHL-kauden. Kauden aikana kuitenkin tulee yleensä muutama treidi.

Jaa, PC:llä ainakin saa kautta luodessa valita, tekeekö tietokone itse treidauksia vai pelaaja omakätisesti. Konsoleillako ei tätä ominaisuutta ole? Kyllä NHL 2003:ssa oli ainakin.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti Ikijokeri
Jaa, PC:llä ainakin saa kautta luodessa valita, tekeekö tietokone itse treidauksia vai pelaaja omakätisesti. Konsoleillako ei tätä ominaisuutta ole? Kyllä NHL 2003:ssa oli ainakin.

Toki tämän saa valita ennen kauden aloitusta, mutta jos valitsee että itse tekee treidit niin voi ainoastaan vaihtaa pelaajia omasta joukkueestaan muihin joukkueisiin ja muista joukkueista omaan joukkueeseen eli siihen millä kautta pelaa. Muihin joukkueisiin ei pääse koskemaan kausimoodissa. NHL 2003:ssa pystyi vaihtelemaan pelaajia kesken kauden mistä joukkueesta mihin joukkueeseen tahansa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
NHL 2004 - PC

Onko todella niin että pelikatkoja ei saa "pidennettyä"?

Vaikka "pelin nopeus"-liukukytkin on vasemmassa reunassa ja manuaaliset kentänvaihdot päällä niin silti biiseistä ei ehdi kuulua kuin pari hassua sekuntia alusta kun ollaan jo tiputtamassa kiekkoa.

Ei muuten mutta maalibiisinä olevan HIFK:n mamammamammmmaa:sta olisi kiva kuulla muutakin kuin sireenit sekä ottaa oluesta huikka vailla tarvetta painaa esciä.

Onko näin ikävä muutos todellakin tullut? Ennenhän oli ns. vauhtipeli joko päällä tai ei. Silloin ehti käydä vaikka jääkaapilla kun pelaajat valmistautuivat aloitukseen tai katseltiin hidastuksia.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti ipanmies
Toki tämän saa valita ennen kauden aloitusta, mutta jos valitsee että itse tekee treidit niin voi ainoastaan vaihtaa pelaajia omasta joukkueestaan muihin joukkueisiin ja muista joukkueista omaan joukkueeseen eli siihen millä kautta pelaa. Muihin joukkueisiin ei pääse koskemaan kausimoodissa. NHL 2003:ssa pystyi vaihtelemaan pelaajia kesken kauden mistä joukkueesta mihin joukkueeseen tahansa.

Periaatteessahan asia on yksinkertaisesti hoidettavissa siten, että käytät kaikki siirtyväy pelaajat aina oman joukkueesi rosterin kautta. Näin ajattelin itse tehdä. NHL-kauden osalta uusien pelaajien luomisen puute ei sinänsä ole katastrofaalista, koska oikeastaan kaikki "tärkeät" pelaajat ovat ns. vakiokalustoa ja mahdolliset tulokkaat olisivat muutenkin lähinnä statistin roolissa. Sama hoituu pelissä jo mukana olevilla hahmoillakin.

SM-liigan suhteen vituttaa eniten, mutta siinäkin yksi kausi on suht lyhyt (kymmenen/viiden minuutin erillä), että voi huoleti pelata sen loppuun, päivittää rosterin ja aloittaa uuden. Jos siis siltä tuntuu.

Niin ja tateista, kun niistä on täällä maristu. Henk.koht. en ymmärrä mistä moinen johtuu, sillä järkiperäisesti 360° liikkuvuus on sujuvampaa kuin kahdeksaan eri ilmansuuntaan pörrääminen. Ja siihen tattiin muuten tottuu nopeasti. Välillä voi peukalot olla hieman arkana, mutta hei, mitäpä sitä ei kunnon kiekkomies tekisi joukkueensa eteen..

Edit: ISH, liekö kyseessä oikeastikin tapahtunut pelikatkojen lyhentymisen siirtäminen peliin? Aika orjallisestihan EA oikeaa peliä on pyrkinyt imitoimaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onko joku löytänyt rosterit jossa SM-liiga olisi realiajassa?
Toi edellisen sivun linkki kun ei oikein toiminut.
Ei sinänsä, ei hirveesti tuo SM-liigalla pelaaminen innosta, mutta
olisi sekin nyt kiva saada ajantasalle...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko on sen verran vetää takaisinpäin sanojansa tästä NHL 2004:sta, että taklauksiin ja syöttöihin on kyllä tullut tarkkuutta yskinkertaisesti pelaamalla. Siinä on sellaisia pieniä kikkoja, joita ei alussa oikein hiffannu. Optionseista pass assistia säätämällähän tietokone auttaa syötöissä enemmän, mutta silloin huomasin, että tietokone saataa syöttää ihan toiseen suuntaan,kun on tarkoitus, joten palasin perusasetukseen.

Itselläni ei vaan anna luonto periksi pelata millään medium vaikeustasolla, vaan heti ensimmäisestä pelistä lähtien difficult tasolla. Aluksi tuli turpaan niukkamaalisissa peleissä yleensä yhdellä maalilla, mutta nyt IFK:lla johdan runkosarjaa ja ilmeisesti myös sen voitan, joten puheet realistisesta kiekkopelistä voidaan lopettaa;) niin ja eilen voitin Suomella Kanadan vaikeimmalla tasolla.

Pelissä on kuitenkin paljon parannettavaa. Asia nyt vaan mielestäni on niin, että pelistä pitäisi tehdä vaikeampi tietokoneen peliälyä kehittämällä, eikä esim. tätä koukkimista suosimilla. Ok! Tietokone vähentää koukkimista, jos lisää jäähyherkkyttä.

Muutamat asiat kuitenkin kun saataisiin kuntoon, niin hyvä tulisi. Nämä nyt on jo aikaisemminkin käyty läpi, mutta...

-Optionsit ovat tökeröt. Vanhemmissa versioissa oli paljon hyviä juttuja, jotka on jätetty pois. Esim. mahdollisuus tallentaa valikkoihin tehdyt muutokset. Nyt saa joka kerta ruuvata ne uudestaan ja uudestaan kun aloittaa uuden kauden tms.

-Aikaisemmin oli mahdollisuus luoda jokaiselle pelaajalle oma käyttäjäprofiili, jolloin ei tarvinnut kuin valita pelaaja ja gamepad asetukset olivat valmiina. Nyt jos on useita pelaajia viettämässä iltaa pelin merkeissä, niin aina kun vaihtaa pelaajaa joutuu taas asettamaan napit uuteen uskoon.

-Minä vuoksi SM-liigajoukkueilla ei voi pelata pelkästään pleijareita, vaan ainoastaan kausi. (Vai voiko, korjatkaa, jos olen väärässä??)

Mitäs muuta. Pelin musiikki on tutusti ihan perseest,mutta sen asianhan voi muuttaa itse, jos jaksaa. Se olisi myös kiva, jos jokaisella liigajengillä olisi oma hallimusiikkinsa. Siis se oikea. Niin ja tietysti tämänvuotiset liigajoukkueet. Itselläni ei riitä aikaa niitten ruuvamiseen, joten päivityksiä odotellessa.

Tässä nyt tuli paljon lokaa niskaan, mutta täytyy olla kriitiinen, että saataisiin vielä parempaa.
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Viestin lähetti ipanmies:
Toki tämän saa valita ennen kauden aloitusta, mutta jos valitsee että itse tekee treidit niin voi ainoastaan vaihtaa pelaajia omasta joukkueestaan muihin joukkueisiin ja muista joukkueista omaan joukkueeseen eli siihen millä kautta pelaa. Muihin joukkueisiin ei pääse koskemaan kausimoodissa. NHL 2003:ssa pystyi vaihtelemaan pelaajia kesken kauden mistä joukkueesta mihin joukkueeseen tahansa.


Nyt en ole pleikkarini ääressä mutta minä olen aikaisemmissa versioissa aina ottanut kaikki jengit "omikseni" kaudelle ja sitten simuloinut kaikki muut matsit mitä en halua/kerkeä pelaamaan. Älkää nyt vain sanoko että tässä uusimmassa tekeleessä ei voi valita kuin yhden joukkueen kaudelle jolla pelaa?? Onko muuten joku jo selvittänyt onko pleikkarilla luotujen pelaajien määrää rajoitettu?
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti KIME 44


Nyt en ole pleikkarini ääressä mutta minä olen aikaisemmissa versioissa aina ottanut kaikki jengit "omikseni" kaudelle ja sitten simuloinut kaikki muut matsit mitä en halua/kerkeä pelaamaan. Älkää nyt vain sanoko että tässä uusimmassa tekeleessä ei voi valita kuin yhden joukkueen kaudelle jolla pelaa?? Onko muuten joku jo selvittänyt onko pleikkarilla luotujen pelaajien määrää rajoitettu?

En ole koittanut että voiko valita useamman joukkueen joilla pelaa, mutta itselläni ei ainakaan ole tullut vastaan mitään luotujen pelaajien rajoja vastaan vaikka olen muokannut kaikki NHL sekä Sm-liiga joukkueet nykyiseen muotoonsa. Kyseessä siis Xboxin versio ja en tiedä miten pleikkarilla on asian laita kun kyseisellä masiinalla joutuu sähläämään vielä muistikorttien kanssa niin jotenkin voisi olettaa että jokin raja luoduissa pelaajissa voisi olla.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PS2 versio

Hieno meininki!
Tuli pelattua kaveria vastaan suosikkijoukkueellani (Jyp) S/M-liiga joukkuetta X (TPS) vastaan ja hävisin pelin 11-2
Ja sitten pelattiin Jyp vs. New Jersey Devils ja voitin pelin 5-0!

J.K. voitin kaverilta 50€ kun en hävinnyt Stanley Cup mestarille miljoona-nolla.
 
Viimeksi muokattu:

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue

Loco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Red Wings
Tulipahan itselläkin testattua eilen tuo NHL 2004 XBoxilla ja tuloksena oli lyhyet yöunet sekä isot rakkulat vasemman käden peukalossa ja oikean käden etusormessa.

Alkujärkytyksestä toivuttuani (olen tahkonnut viimeksi lähinnä NHL Hitziä) täytyy sanoa että loistava peli!

Yksi kysymys: Miten tappeluissa (jotka ovat aivan loistavat!) pärjää? Tarkoitan lähinnä onko torjunnoille omaa nappia ja vaikuttaako ristiohjaimen vääntely?
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Viestin lähetti Pärde
Periaatteessahan asia on yksinkertaisesti hoidettavissa siten, että käytät kaikki siirtyväy pelaajat aina oman joukkueesi rosterin kautta. Näin ajattelin itse tehdä. NHL-kauden osalta uusien pelaajien luomisen puute ei sinänsä ole katastrofaalista, koska oikeastaan kaikki "tärkeät" pelaajat ovat ns. vakiokalustoa ja mahdolliset tulokkaat olisivat muutenkin lähinnä statistin roolissa. Sama hoituu pelissä jo mukana olevilla hahmoillakin.

Jep, tämä onnistuu melkein aina. Mutta välillä on niin, että kone ei hyväksy treidiä. Esimerkki: pelaan Dallas Starsilla ja piti siirtää Johan Hedberg Penguinseistä Vancouverin, niin siirsin tietty ensiksi Hedbergin Dallasiin ja sitten sieltä piti tietty siirtää Vancouverin.No, tämän siirron Pittsburghista Dallasiin kone hyväksyi muttei sitten enää siirtoa Dallasista Vancouveriin.
Että näin.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Demo säväytti paljonkin, mutta itse peli ei aivan alussa. Muutaman tunnin pelattuani se tuntui jo hyvältä, mutta nyt kun olen pelannut n. 30 ottelua, on alkanut taas tympiä. Syynä siihen on se, että maaleja ei tule sitten millään. Eli vähintään kolmekymmentä laukausta vaaditaan keskimäärin maaliin. Rakentelen hienoja tilanteita, tulee läpiajoja jne. niin siltikään ei onnistu. Useimmat maalit mitkä olen tehnyt ovat olleet surkeita räkämaaleja tai omia maaleja. Kyllä maaleja tulee beginner- ja easy-asetuksilla, mutta mediumilla ei sitten mitenkään. Kaikki pelit olen pelannut Coloradolla. Kertokaa hyvät ihmiset, miten niitä maaleja syntyy.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti jpet
Kertokaa hyvät ihmiset, miten niitä maaleja syntyy.

No, mitään perusvarmaa jippoa en ole (onneksi) löytänyt, mutta yksi idea olisi slidereiden fiksaaminen. Lisäät laukausten tarkkuutta, vähennät syötönkatkoja jne. Hienot kuviot tuottavat joskus tulosta, joskus ei. Hyvin realistista minun mielestäni. Ja iso osa NHL-maaleista syntyy ns. räkätyylillä. Eikä siinä mitään pahaa ole.

Coloradon joukkueesta tässä pelissä sen verran, että aika surkea on. Tiedä sitten vastaako kuinka hyvin todellisuutta, mutta koko Sakicin ketju(Teemu ja Kariya) on aika pirun kevyttä tavaraa ja lähtee lentoon suht nopeasti hyökkäysalueella. Ei siinä kerkeä maaleja tekemään.

Harhautukset, avoimen jään syötöt, one-timerit, reboundit jne. Kyllä noista pitäisi saada maaleja. Mitään hulluja lukuja tyyliin 15-3 ei tällä pelillä ihan heti saman tasoista jengiä vastaan saa (toisin kuin edellisessä versiossa), joten puolustus pitää muistaa.

Täytyy kyllä sanoa, että pidän. Todella paljon. Hieman turhauttavaahan se välillä on, kun ei saa kiekkoa verkkoon, mutta sitten täytyy vaan painaa kahta kauheammin päälle. Aina ei voi voittaa.

PS. Otin IFK:lla selätysvoiton Coloradosta 7-2, Jere pieksi pari pelaajaa. Ihan oikeassa suhteessa eurooppalaiset jengit eivät ole NHL:een verrattuna. Mutta ei se mitään, pääasia että on hauskaa.

PPS. Kannattaa myös kokeilla aggressiivisuustason nostoa hyökkäyksessä, tällöin pelaajat pyrkivät maalintekopaikkoihin. Täysillä maalille -taktiikka sopii tällön hyvin.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Ehdin pelata tuossa neljä peliä. Tällä kertaa voitin niistä kaksi. Vaikuttaakin siltä, että ongelmani on ollut laukaisujen tähtäyksen ajoitus. Maaleja on nyt tullut, kun tähtään vasta sitten kun laukaisu on lähdössä, eikä siinä vaiheessa kannata ohjata äijää mihinkään suuntaan. Toinen parannus omassa pelaamisessa on ollut syöttöjen onnistuminen. Aikaisemmin syötöt eivät löytäneet pelaajaa, mutta tässäkin on auttanut se, että syötön ollessa matkalla, ohjain kannattaa jättää rauhaan. Eli neljästä viime pelistä kaksi voittoa, ja kaksi yhden maalin niukkaa tappiota. Melkein kaikki maalit tulevat joko ylivoimalla tai viime minuutteina, kun hero-rating on päällä. Asetusten vaihtaminen ei tunnu vaikuttamaan pelituloksiin omalla kohdallani, eli pidän ne perustasolla. Nyt peli jaksaa taas kiinnostaa.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Apua ! Mistä löytyisi tuo "ditty importer" kun EA Sportsin sivuilta sitä ei jostain syystä pysty lataamaan.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muutama valitus 9 vuoden pelikokemuksella:

Ylivoimat on aivan perseestä, kun kello matelee ylivoiman ajan ja näin ollen ne kestävät huomattavasti kauemmin kuin 5-5 tilanteen kaksi minuuttia.

Ketjunvaihdot joutuu jokaiseen peliin muuttamaan erikseen automaattisesta manuaaliseen. Onko tähän mitään ratkaisua?

Peliä ei pysty tallentamaan kesken pelin. Mikähän järki tässäkin oli poistaa se?

Pelaajaa ei vuo luoda kesken kauden. Älytön uudistus, kun koittaa pelata oikeilla kokoonpanoilla. Yhtä älytöntä on poistaa mahdollisuus treidata pelaajia muiden kuin oman joukkueen kesken.

Vastustajan veska avaa kiekon, vaikka seisoisi nenän edessä. Realistista joo.

Tappelutilaisuuksia tulee aivan liian paljon ja se onkin hyvä taktiikka aloittaa tappelu, kun paine on omassa päässä.

Pelaajat kääntyvät takaisin kentälle oman vaihtoaition edestä, kun vaihto on käynnissä, vaikka niillä olisi 5 minuutin vaihto alla. Lentävä vaihto ei tahdo onnistua millään. Muutenkin vaihtosysteemi on perseestä.

Valikot todella syvältä. Miksi niitäkin tarvii muuttaa aikaisemmista?

Sm-liigan rosterit on onnettomat. Ei mitään yritystäkään tehdä todenmukaisia. Onko noi hyvät rosterit mitkä täällä on tarjolla? Ei viitsisi laittaa entisten päälle, kun oon muutaman uuden pelaajan tehnyt änärirostereihin. Vai palauttaako noi sm-liiga rosterit alkuperäiset pelin nhl-rosterit?

Muuten hyvä peli :) Tekoälyasetuksilla saa ainakin muutettua peliä ihan hyvin.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ditty Importer löytyy täältä:

http://www.easports.com/platforms/games/nhl2003/downloads.jsp

Viime vuoden ohjelma kelpaa tänäkin vuonna. Paljon siitä ei kyllä hupia ole: kuten aikaisemmin kirjoitettiin, peli on todella nopeaa ja pelikatkot niin lyhyitä ettei omista taukomusiikeista ehdi yhtään nauttimaan.

Maaleja syntyy parhaiten perinteisillä one-timereilla ja ainakin minulla hyvin myös simppeleillä vedoilla alakulmiin keskeltä, hieman siniviivan alta. Yksi kikka joka tuntuu myös toimivan on kiertää laidalta päätyyn ja antaa syöttö maalin eteen, josta joukkuekaveri pistää kiekon "rannevedolla" (kuten selostajat kertovat) maaliin.

Ja nuo kokoonpanot päivittävät SM-liigan rosterit ajanmukaisiksi (Tapparan Kinosta lukuunottamatta, try-outilla kun on) ja NHL:n ilmeisesti pre-season - kokoonpanoihin.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL2004 pc

Nhl2004 on mielestäni paras EA:n tekele sitten Nhl96:sen.

Dynasty mode on osittain ihan toimiva ja jopa yllättävän haastava. Tahkoin 82 peliä vaihdellen easy/medium tasoilla ja voitin Floridalla mestaruuden tiukan finaaliväännön Detroitia vastaan. Täytyy myöntää että tänä vuonna on myös Stanley cupin juhlintaan panostettu huomattavasti enemmän. Taisi olla 2000, tai 2001-vuoden versio, kun jäähyllä istui kaksikin pelaajaa peliajan loppuessa. Ei ollut hienoa katsella kun 7 pelaajaa luisteli ympäri kenttää kökköisesti kantaen pokaalia kun samaan aikaan herrat Blake ja Foote istuivat jäähyaitoissa ku kanki takapuolessa.

Muutama asia on tosin pistää ärsyttämään:

¤ Miksei Dynasty modea voi pelata SM-Liiga jengeillä? Ainakin mun mielestä ois mukavaa taistella "pojasta". Onko kukaan muu ihmetellyt tätä?

¤ Maalivahtien tappelut. Okei, ihan kiva idea, mutta runkosarjan päättyessä Luongolla oli 75 jäähyminuuttia tappeluista. Vähän liikaa?

¤ Selostajat. Viime vuoden versioissa tuli sentään muutaman kerran hymähdettyä "color commentary":lle, mutta tämän vuoden kalkkikset eivät ole pelkästään tönkköjä vaan myös totisia kuin saarnamiehet


Tästä kaikesta huolimatta pelin jaksaa innostaa ainakin minua oikein hyvin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Seti
Apua ! Mistä löytyisi tuo "ditty importer" kun EA Sportsin sivuilta sitä ei jostain syystä pysty lataamaan.

Tältä sivulta pystyy:

http://www.easports.com/platforms/games/nhl2003/downloads.jsp

Itse toin n. 100 biisiä 2004:een mutta siitä ei ole H***N V***N hyötyä kun katkot ovat niin S*******AN lyhyitä eikä niitä pysty mistään pidentämään.

Avauduin tästä jo aiemmin ja nyt avaudun uudestaan.

HIFK-ihmiset ainakin ymmärtävät miksi. Maalilauluna on mammamammammmmmaamaa, mutta siitä ehtii kuulua vain sireenit eikä näinollen saa maalinteosta ansaittua fiilistelytuokiota.

Bissestäkin joutuu ottamaan huikan samalla sekunnilla kun kiekko ylittää maaliviivan jos aikoo selvitä ilman escin painamista.

Valikoista... ne on kyllä niin syvältä kuin vaan voi, edelleen. Selkeä pistepörssi olisi varmaan liikaa vaadittu mutta eikun oletuksena näkyy sellainen tilasto jossa yhteispisteet eivät näy ollenkaan vaan pitää scrollata ensin reippaasti oikealle jotta saadaan pisteetkin näkyviin.

Maalinteko on todella ärsyttävän helppoa. Yksin läpi-tilanteet ovat pienen tauon jälkeen taas back. Voin tehdä vaikeimmalla tasolla läpiajoista 15 maalia ottelussa. Pieni veivi laidasta laitaan ja rannari niin varma maali. Samoin tuo siniviivan jälkeen oikeasta kohdasta ampuminen alakulmaan niin kiekko on aina maalissa. Jne jne. Vanha EA NHL-sarjan veterani on löytänyt niin hurjan määrän varmoja maalipaikkoja että suoraan sanoen V********AA.

Muita ongelmia:

En tiedä onko uudistus, virhe vai onko omassa kappaleessani vikaa mutta "muokkaa kenttiä"-tilassa ei meinaa saada äijää raahattua millään kentästä toiseen, hirveä homma ja ehkä joka viidennellä kerralla ukko lähtee mukaan. Samassa tilassa ei myöskään näy "jäässä", "tulessa", "loukkaantunut" jne. kuvakkeet, vaan pitää mennä joukkueen infoon josta sitten näkyy nuo statukset.

Lisäksi huomasin tänään että kun joukkueinfossa luki kahdesta pelaajasta että "ei pelaa, influenssa" niin siellähän ne kuitenkin kirmasivat kuin terveyden esikuvat.

Nämä kaksi viimeistä kappaletta... onko itselläni joku buginen versio vai ovatko muut havainneet saman?
 
Viimeksi muokattu:

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitokset avusta. Mutta, kuten edellä tuli mainittua, juuri tuolta EA Sportin sivulta tuota ei voi ladata. (tod.näk. käyttäjän vika)

Taida olla niin väliäkään jos homma on kuten ISH tuossa ylempänä kirjoittaa. Näillä mennään. Ja näin muutaman päivän kokemuksella täytyy marista että lättyjen heittely ei natsaa alkuunkaan. Tosin pitäisi ehkä ensin opetella suoraan syötöstä laukominenkin.

Dynasty vaihtoehdossa rassaa hieman kun joutuu ennen joka peliä katselemaan kuka on missäkin kunnossa. Mutta näinhän tuo on oikeastikin. Lievän ylirealistinen, kun juuri värväsin Scott Gomezin Rangerseihini niin ei mennyt viikkoakaan kun ukko joutui lasarettin. Paholaiset tiesivät miehen oikean tilan, perkele.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti InSideHockey
Lisäksi huomasin tänään että kun joukkueinfossa luki kahdesta pelaajasta että "ei pelaa, influenssa" niin siellähän ne kuitenkin kirmasivat kuin terveyden esikuvat.

Olen huomannut saman, "Kai Nurminen influenssa ei pelaa", mutta siellä se on kokoonpanoissa ja seuraavassa pelissä kentällä niin kuin ennenkin.

Eniten pelissä vituttaa se, että pelaajien "statuksen" - maalivahti väsyy, pelaaja loukkaantuu etc. - vaihtuessa pelatun pelin jälkeen muutokset pitää käydä tarkistamasta jostain vitun alasivun alasivun alasivulta. Olikohan nhl2002 missä pelin jälkeen pelin jälkeen pomppasi esille taulu, missä luki kaikki pelaajien "statuksen"-muutokset ja siinä oli vaihtoehtona joko antaa koneen tehdä omat ratkaisunsa tai sitten pääsi itse tekemään ketjumuutokset, se oli aivan kuningasjuttu.

Hyvä peli pilattu typerillä lapsuksilla, lapsuksilla jotka on hoidettu jo aikaisemmissa NHL-sarjan peleissä, käsittämätöntä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös