Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: NHL 2K4:n sliderit l. vaikeustason säätäminen (vielä kerran)
Mulla on pikemminkin ongelmana että tietokoneesta ei löydy vastusta edes HOF-tasolla, vaikka melkein kaikki sliderit on tietokoneen osalta täysillä. All-star tauolla saldona yksi tappio (0-1 Dallasille kotona) ja 4 tasuria, maali- ja pistepörssi alkaa olemaan aika Avs-painotteista. Tuon tauon jälkeen tietokonekin nostaa vähän tasoaan joten jos niitä tappioitakin alkaisi tulemaan. Tosin pelaan Avseilla joten ei ihme jos on hankala hävitä. Laukauksia mulla keskimäärin yli 40 per matsi (6 min erät), 5 min ylivoimat ja jääräpäinen pakkomielle hakea pakeille one timereita nostaa sitä aina vähän.
Viestin lähetti pokki
_o/ Eli minä pelailen myöskin tuota ESPN:ää. Olen nyt todennut n. yhden kauden jälkeen, että Pro-taso on selvästikin sellainen yleistaso, jolla on hyvä pelata. Tulokset ovat realistisia ja torjuntoja molemmilla molareilla pelin jälkeen on yleensä aina 25-40.
Slidereita en ole muuttanut vielä, mutta löydettyäni tämän ketjun, on varmaan kokeiltava noita Kenun antamia slideri-rukkauksia All-Star-tasolle.
Onko arvon kirjoittajilla jo kokemuksia Kenun säädöistä? Rulettaako vaiko not?
Mulla on pikemminkin ongelmana että tietokoneesta ei löydy vastusta edes HOF-tasolla, vaikka melkein kaikki sliderit on tietokoneen osalta täysillä. All-star tauolla saldona yksi tappio (0-1 Dallasille kotona) ja 4 tasuria, maali- ja pistepörssi alkaa olemaan aika Avs-painotteista. Tuon tauon jälkeen tietokonekin nostaa vähän tasoaan joten jos niitä tappioitakin alkaisi tulemaan. Tosin pelaan Avseilla joten ei ihme jos on hankala hävitä. Laukauksia mulla keskimäärin yli 40 per matsi (6 min erät), 5 min ylivoimat ja jääräpäinen pakkomielle hakea pakeille one timereita nostaa sitä aina vähän.