ESPN NHL Hockey, NHL 2004, NHL Hitz Pro, NHL Rivals

  • 44 326
  • 371

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Seti
Kiitokset avusta. Mutta, kuten edellä tuli mainittua, juuri tuolta EA Sportin sivulta tuota ei voi ladata. (tod.näk. käyttäjän vika)

Sitä NHL 2002:n sivuilla olevaa ei voi jostain syystä ladata, mutta tuo linkki oli 2003:n sivuilla olevaan ja siitä sen kyllä sai.

Hyvä peli pilattu typerillä lapsuksilla, lapsuksilla jotka on hoidettu jo aikaisemmissa NHL-sarjan peleissä, käsittämätöntä.

Toivotaan että ensimmäinen korjauspatchi sisältäisi parannuksia.

Itse pelitilanne on hyvä mutta suurin piirtein kaikki muu onkin sitten laiminlyöty.
 
Viimeksi muokattu:

Littune

Jäsen
Tyhmä kysymys...

...mutta mitenkäs ne rosterit saa päivitettyä, kun siellä ei oo enää sitä kansiota, joka vanhoissa änäreiisä oli, ja johon ne uudet rosterit vaan siirrettiin?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Tyhmä kysymys...

Viestin lähetti Littune
...mutta mitenkäs ne rosterit saa päivitettyä, kun siellä ei oo enää sitä kansiota, joka vanhoissa änäreiisä oli, ja johon ne uudet rosterit vaan siirrettiin?

"Step 1:
Copy and Paste or unzip NHL 2004 Exh.exh to your My Documents/NHL 2004/db FOLDER. Say Yes to overwriting the file.

Step 2:
Copy and Paste or unzip db.viv, stats.viv and tuning.viv to your Program Files/NHL 2004/db FOLDER. Say Yes to overwriting the file."
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Viestin lähetti Tj
No laitetaan nuo Ikijokerin kaverin rosterit vaikka omalle serverille, kun tuntuvat enimmäkseen olevan kunnossa SM-liigan osalta. Ainoa merkittävä puute jonka olen huomannut on JYPin runkomiehistöstä Kimmo Pikkaraisen puuttuminen, tosin en ole kauheasti pelaillut muilla SM-liigajoukkueilla.

http://www.kolumbus.fi/tjdoupe/Rosterit.zip

Peli itsessään on edelleen ehkä hieman liian arcadea (säätömahdollisuuksista huolimatta) minun makuuni, mutta kyllähän tuota kaveria vastaan mielummin pelaa kuin edellisiä versioita, juuri tuon SM-liigan vuoksi.

Tiedoks vaan nyt et noi on sit mun tekemät rossut, ettei sitä tartte ihmetellä kenen tekemät. Ikijokeri voi vaikka vahvistaa sen tähän viestiin, että oon ne sille lähettäny. Ei oo mitkään täydelliset kun tossa tuli se luotujen pelaajien raja vastaan.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Viestin lähetti Jokeri-iki
Tiedoks vaan nyt et noi on sit mun tekemät rossut, ettei sitä tartte ihmetellä kenen tekemät. Ikijokeri voi vaikka vahvistaa sen tähän viestiin, että oon ne sille lähettäny. Ei oo mitkään täydelliset kun tossa tuli se luotujen pelaajien raja vastaan.
Tuskin tässä mitään todisteluja tarvitaan :) Kiitos vaan hyvistä rostereista! Hivenen mukavampaa pelata, kun on lähes oikeat rosterit.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Jokeri-iki
Tiedoks vaan nyt et noi on sit mun tekemät rossut, ettei sitä tartte ihmetellä kenen tekemät. Ikijokeri voi vaikka vahvistaa sen tähän viestiin, että oon ne sille lähettäny. Ei oo mitkään täydelliset kun tossa tuli se luotujen pelaajien raja vastaan.

Kyllä, näin on. Jokeri-iki, nuo on päivitetyt rossut joihin on lisätty Clarke ja Petriläinen Tapparaan sekä Pikkarainen JYP:n. Kannattaa ladata ;)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parit kyssärit Dynasty Modesta

1) Paljonko näitä "toimitusjohtaja"-pisteitä pitäisi tulla pelistä? Itse pelaan keskivaikealla-tasolla ja voitosta tulee 2 tj-pistettä tasurita tai häviöstä ei tule yhtään. Toisinsanoen 100 pisteen saamiseksi, jotta taas saisi parannuksia, pitäisi pelata 50 peliä.

2) Paljonko näitä tj-pisteitä tulee treidauksista? Itse olen yrittänyt päästä kaikista Montrealin vanhoista "herroista" eroon:

Patrice Brisebois
Francis Bouillon
Stephane Quintal
Karl Dykhuis
Joé Juneau
Yanic Perreault

Kyseiset herrat ovat tähän mennessä saaneet monon kuvan persauksiin, mutta Donald Audette ei tunnu menevän kaupaksi kenellekään - perkele.Tämän lisäksi Jose Theodore on saanut lähteä kimpsuineen ja kampsuineen ja kaikki varausnumerot on tullut käytettyä.

Tulopuolella on sitten tällaisia...

Ilja Kovaltshuk
Marian Gaborik
Mikko Koivu (haa, huijausta Mikko pelaa vielä Tepsissä:)
Aki Berg
x, eli jokin 20 v. venakkopakki, mitä en löydä Jatkoajasta...
Jani Hurme
Miikka Kiprusoff


Näillä treidauksilla onnistuin hankkimaan 50 tj-pistettä ennen ensimmäistäkään peliä - great!

Tässä on muuten porukka, mikä kiertää kauden päätyttyä kaukaloa kannu käsissä. Sillä erolla, että Audette vaihdetaan...

Ilja Kovaltshuk, Saku Koivu, Marian Gaborik
Andrei Markov, Craig Rivet

Richard Zednik, Mikko Koivu, Marcel Hossa
Sheldon Souray, Francis Beauchemin

Jan Bulis, Chad Kilger, Donald Audette
Aki Berg, X

Niklas Sundström, Pierre Dagenais, Andreas Dackell

Jani Hurme
Miikka Kiprusoff

3) saako tj-pisteitä muusta kuin voitoista ja treidauksista?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Viestin lähetti InSideHockey

Itse toin n. 100 biisiä 2004:een mutta siitä ei ole H***N V***N hyötyä kun katkot ovat niin S*******AN lyhyitä eikä niitä pysty mistään pidentämään.


Katkoista tulee vähän pidempiä kun laittaa manuaaliset ketjunvaihdot päälle ja eikä valitse uutta ketjua heti pelikatkon alussa. Saattaa tulla jopa uusintoja ja statistiikkaakin ja taukobiisiäkin ehtii tulla vähän pidempään. Ei paljon, mutta ainakin enemmän kuin automaattisilla vaihdoilla.

Ja olisi kiva että nuo muutoksetkin, manuaaliset ketjunvaihdot ja laukauksentähtäys, jäisivät päälle eikä niitä tarvitsisi joka saatanan matsiin säätää erikseen!
 

JMK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
(Xbox versio ja peli NHL 2004)
Kertoisko joku, että mistä löytyy loukkaantuneitten pelaajien poissaoloaika?
Vai löytyykö mistään. Ottelun jälkeen ruudun alareunassa vierii teksti, jossa voidaan mainita, että se ja se pelaaja on niin ja niin pitkään poissa, mutta yritä nyt muistaa noi poissaoloajat varsinkin jos loukkaantuneita on paljon. Tai jos olet simuloinut ottelun, niin et saa tietoa mistään, vai saako?
 

WVirmanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PS2 versiosta

Ostin itsekin pitkästä aikaa EA:n tekeleen.
Melkeinpä on tullut pelattua vaan PES2:sta viimeisen vuoden.

Semmoinen kysymys, että onko muiden PS2 pelaajien mielestä ottelu kuvattu jotenkin kaukaa siinä normaali kameralla pelatessa?
Vai olenko minä vain tottunut toisenlaiseen kun ei ole aikoihin tullut pelattua NHL:iä. Jos pelaa sillä "toiminta" kameralla on kuva toki lähempänä pelaajia, mutta siinä on puolustaminen aivan mahdotonta kuvakulmien takia.

Kokonaisuutena peli vaikuttaa ihan kohtalaiselta näin muutaman ekan matsin jälkeen.
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Joo kyllä se on tän vuoden versiossa kuvattu kaukaa, varsinkin kun hyökkää ylöspäin. Aluksi se häiritsi ainakin itseäni aika paljon mutta kyllä siihen tottuu.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Nyt on jokunen harjoituspeli (PC) takana ja miettet tässä:
Peli on ihan ok, mutta pelituntuma on hivenen aikaisempaa
heikompi. Pelaajat pyörivät aikalailla mihin sattuu kun pitäisi
kiekko napata mukaan. Pelaajat siis lähinnä kääntyilevät
ympäriinsä. Myös pelaajien "refleksit" ovat aika hitaat, pois lukien
onetimer. Syöttönapiketta näpäyttäessä tai
pelaajaa "valittaessa" tuntuu ihan kuin joku miettisi välissä jotain.

Nämä koukkimiset ja maalinteot yms oleelliset olen todennut
ihan kelvoiksi itselläni. Mitään perusjuttuja ei tule liikaa.
Ainoa vaan kun koitin koukkasta itse muutaman kerran niin
pelaaja veti vastustajan 5metrin päästä itseensä kiinni...:)
Myös jäähyt ovat enimmäkseen näitä koukkuja.

Tämä pakollinen nopeapeli on myös 'huono' koska hidastuksia ja
biisejä ei kerkeä katsomaan/kuulemaan. Tämä tuli esille mm siinä
kun maalini uusinnassa jätettiin kokonaan maalitapahtuma pois...

Tappelut ovat hienoja, mutta loppuuko se aina "kuolettavaan
tyrmäysiskuun" mihin omat tappelut ovat päättyneet kuitenkin
suhteellisen tasaväkisen iskujen vaihdon jälkeen. Onko pelissä
tasapelejä tappeluissa?

Myös näppäimiä on turhaan pilkottu eri hommiksi. Mielestäni
vanhat toimi ihan hyvin ja nyt on jo vähän runsaudenpulaa kun ei
tahdo normaalit syötöt ja taklitkaan löytyä.
Taklaukset muutenkin on tuntunut vielä toistaiseksi aika vaikeilta
suorittaa...

Peli on ihan kelpo materiaalia kaikin puolin. Tämä siis näin
alkutuntumalta, ehkäpä tulee lisää havaintoja pelien lisääntyessä.

ps.Onko pelistä muuten poistettu -maalivahdin hallinta- nappi?
Sillä kun nämä ränni- ym purkukiekot voisi aina yrittää katkaista.
Sekä onko muilla sama että (ainakin) suomenkielisenä peli
näyttää (ainakin) pelaa nyt -versiossa joukkueiden koti- ja
vieraspaidat väärinpäin?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti stiflat

Tappelut ovat hienoja, mutta loppuuko se aina "kuolettavaan
tyrmäysiskuun" mihin omat tappelut ovat päättyneet kuitenkin
suhteellisen tasaväkisen iskujen vaihdon jälkeen. Onko pelissä
tasapelejä tappeluissa?
-----------
Sekä onko muilla sama että (ainakin) suomenkielisenä peli
näyttää (ainakin) pelaa nyt -versiossa joukkueiden koti- ja
vieraspaidat väärinpäin?

Kyllä tasapelejä tulee. Itseasiassa suurin osa omista tappeluistani on tasapelejä, kun asialla ovat kaverit jotka vain pystypainivat eivätkä saa lyöntejä sisään.

Jos viittaat siihen, että "valkoiset" paidat ovat vieraspaitoja, niin tämähän ei ole pelin bugi. NHL teki tämän muutoksen muistaakseni kesällä, eli nykyään värikkäämmät paidat ovat kotipaitoja.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^siis mitä hlvttiä???
Tarkoitatko että tälläkaudella valkoiset ovat vieraspaitoja ja
tummat kotipaitoja??? Siis kurvaileeko Rangers sinisissä
vieraspaidoissa MSG:n jäällä tällä kaudella? Ei kai??
Sehän on suuri muutos noin vain noita muutella, herranen aika.:)

Onko tähän joku järkiperäinen syy myös?
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Helvetin surkeeta, kun uutta editoria ei tule. Pelissä on jonkun verran pieniä häiritseviä tekijöitä, kuten Jari Kauppila, left, HIFK. Hohhoijaa! Olisi kiva muokata pelaajat oikean tasoisiksi eikä taas olisi tällaista pelleilyä pakko katsella. Vielä kun tietäisi mistä ne rosteri päivitykset saa niin asiat olisi edes hiukan paremmin. Mutta kun ei niin ei. Hyvää yötä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti stiflat
^siis mitä hlvttiä???
Tarkoitatko että tälläkaudella valkoiset ovat vieraspaitoja ja
tummat kotipaitoja??? Siis kurvaileeko Rangers sinisissä
vieraspaidoissa MSG:n jäällä tällä kaudella? Ei kai??
Sehän on suuri muutos noin vain noita muutella, herranen aika.:)

Onko tähän joku järkiperäinen syy myös?

Sitä juuri tarkoitan, syystä en tiedä. Hämärä muistikuva on jostain perustelusta, jonka mukaan on "kivempi" kun kotiyleisö näkee värikkäämmän paidan tjsp. Tämä nyt on todennäköisesti vain mielikuvitukseni tuotetta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Houston, we've got problems

Juu, elikkä ei toimi treidit vaikka on "Konetreidaukset" pois päältä. Martin Havlatin siirto Free Agent -listalta oman jengin kautta Ottawaan vielä onnistui, mutta kun piti siirtää erehdyksessä Toronton listalle eksynyt Jamie Pushor (oli kait try-outilla, muttei saanut sopparia) Vapaisiin, ilmestyi ruutuun "Treidaus hylätty!".. Että se siitä.

Ainoa tapa on siis ottaa jokainen joukkue "omaksi" ja simuloida muut paitsi suosikkijoukkueensa ottelut. Tämä on tosin suht helppoa, joten tämäkään ei vielä lannista..
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
itse asiassa Pushor sai sopparin Torontoon. Pelaa toronton farmissa tällä hetkellä. Aattelin vain kertoa :-)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Parker27
itse asiassa Pushor sai sopparin Torontoon. Pelaa toronton farmissa tällä hetkellä. Aattelin vain kertoa :-)

Jaahas, kiitos tiedosta, pistetään kaveri takaisin saman tien.

Nyt taisi tulla kyllä tien pää vastaan.. Nimittäin se, ettei taida löytyä yhtään keinoa siirtää pelaajaa Vapaiden agenttien listalle. Huomasin tämän vasta tuossa kymmenisen minuuttia sitten. Aika kummallista, voipi olla että tämä oli viimeinen niitti toiveille pelata kausi oikeilla kokoonpanoilla. Siis jos esim. joku pelaaja valitsisi nyt SM-liigan farmin sijasta, ei kaveria voi siirtää pois vanhasta joukkueestaan. Vai voiko mutten vaan ole tajunnut? Tämä siis koskee PS2:sta.

Pikkuhiljaa alkaa kyrsiä nämä esteet.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Viestin lähetti stiflat
^siis mitä hlvttiä???
Tarkoitatko että tälläkaudella valkoiset ovat vieraspaitoja ja
tummat kotipaitoja??? Siis kurvaileeko Rangers sinisissä
vieraspaidoissa MSG:n jäällä tällä kaudella? Ei kai??
Sehän on suuri muutos noin vain noita muutella, herranen aika.:)

Itse asiassa ne siniset paidat ovat juuri ne ainoat ja oikeat kotipaidat, hence the name: Broadway Blueshirts.

NHL2004 on ihan ok. Tosin en ole paljon ehtinyt pelata, mutta eipä tästäkään versiosta saa mitään suurempia kiksejä irti.

Vielä ei ole löytynyt NHL2000:n voittanutta :)
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bugeja riittää vaikka lampaille syötäväksi, jälleen yksi lisää:

Kokoonpanossa voi olla vaikka kuinka monta samalla numerolla pelaavaa peluria. Itselläni tällaisia ovat tällä hetkellä Bates Battaglia, Janne Niinimaa ja Kimmo Timonen. Ei herran jestas, virheitä ilmenee joka päivä lisää!

Ja sitten kai semmoinen homma ettei kesken kauden voi ottaa luotua pelaajaa joukkueeseensa. Kiva juttu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti rico
Bugeja riittää vaikka lampaille syötäväksi, jälleen yksi lisää:

Kokoonpanossa voi olla vaikka kuinka monta samalla numerolla pelaavaa peluria. Itselläni tällaisia ovat tällä hetkellä Bates Battaglia, Janne Niinimaa ja Kimmo Timonen. Ei herran jestas, virheitä ilmenee joka päivä lisää!

Ja sitten kai semmoinen homma ettei kesken kauden voi ottaa luotua pelaajaa joukkueeseensa. Kiva juttu.

Taidat pelata PC:lla..? Koska Playstationilla tuollaista numerohässäkkää ei ole, yksi numero/jengi.

Sen sijaan tuo jälkimmäinen ei ole bugi, koska se löytyy myös Pleikalta. Motiivista moiselle muutokselle en tiedä.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Pärde
Taidat pelata PC:lla..? Koska Playstationilla tuollaista numerohässäkkää ei ole, yksi numero/jengi.

Sen sijaan tuo jälkimmäinen ei ole bugi, koska se löytyy myös Pleikalta. Motiivista moiselle muutokselle en tiedä.

Kyllä vaan, pelaan PC:llä.

Muuten itse pelin pelaamisessa ei ole tähän asti mitään moittimista, on kyllä aidoimmasta päästä näistä NHL-pelisarjan peleistä. Tietysti vähän hämmästyttää semmoinen, että kun Paul Kariya painaa vastustajan sinisellä yksin läpi lähimmän vastapuolen pelaajan ollessa punasella, voi Eric Lindros polkea Paulin kiinni. Joitain aivan ihme juttuja löytyy. Muutama pelaaja on vääräkätinen, mutta se siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös