Jokainen jakso alkaa nykyään jo ennen "alkutunnaria" hikipannan mainostamiselle, kuten tänäänkin. Ennen uusien tuotteiden mainostaminen ei ollut ennen ihan näin päällekäyvää, mutta nyt selkeästi ulos mitataan kaikki myynti mahdollisuus jo alusta alkaen.
Toinen täälläkin keskusteltu seikka, mikä itseä närkästyttää, on Liigan viikosta toiseen jatkuva mukilointi. Eskon tuntemus Liigasta on oletettavasti nykyään myös vähäisempää, kun topicit sen puolesta liittyvät vain sarjan arvosteluun. Ehkä aikaa ei enää ole Pikku-Taavetin tulon jälkeen oikealle seuraamiselle. Näen liigan mielenkiinnon pikemmin kasvaneen omasta näkökulmasta, kun sarjassa on paljon uusvanhoja laadukkaita pelaajia ja sarjan taso on selkeästi sitä myöten noussut.
Lisäksi Ikan keskiviikon vierailut.. No ovat olleet ihan verrattain hyviä, mutta en tiedä onko keväällä jo kuinka väsyneitä juttuja tässäkin segmentissä.
Kansa äänestänee tai ei äänestä kuulokkeillaan ajan myötä. Itsellä kuuntelu on jo vähentynyt selkeästi lyhyen syksyn aikana.
Vähän samanlaisen huomion tein itsekin. Toki bottomline-bisnestä ja mainonta kulkenut rinnalla podin alusta asti, mutta nyt ehkä pikkasen paistaa enempi läpi. Ei vielä kolkuttele sietorajoja, saahan ne kelattua ylikin, tullut kuitenkin rekisteröityä.
Jännä nähdä miten Ikan osio pysyy tuoreena. Vaikutelma siitä millä intohimolla urheiluun suhtautuu niin luulis jonkin tason säilyvän. Tästä sellanen sivuhuomio, että Ika Kalju-cornerissa käsittelee osin samoja teemoja, samansuuntaisilla mielipiteillä. Yleensä casti on ensimmäisenä ja/tai terävänä asialla, nyt jonkun K-cornerin kuunnelleena tullut castissä hieman saman toistoa. Mutta yritän kestää tämän kuin mies.