Onko Esko aloittanut taas ryyppäämisen kun samat mantrat sm-liigasta ja selänteen pojalle vittuilusta jatkuu jaksosta toiseen?
Eiköhän hänellä ole operaatio "katsotaan mikä minun vaikutusvaltani on" käynnissä. Ei se mikään salaisuus ole, ettei Pentti peruspenkkiurheilija ole hirveän tyytyväinen siihen millaista peliä meillä pelataan. Jos joku ulkopuolinen taho voi käyttää vaikutusvaltaa, niin Urheilucast lienee yksi harvoista, joita kuunnellaan oikeastaan joka taholla melko vakiona.
Tähän sitten yleisö reagoi varmasti monella tapaa. Yksi toteaa, että näin on ja enpä muuten maksa enää. Toinen, että yhdynpä kuoroon, koska olen huolissani mutta käyn silti peleissä, koska rakastan seuraa. Kolmas miettii että pirulainen, nyt on vietävä rahaa seuralle tai me ei jatkossa ainakaan saada laadukkaita pelaajia. Neljäs miettii että käynpä katsomassa että onko se oikeasti niin paskaa. Jne.
En osaa sanoa miten itse toimisin, mikäli olisin etäisyydellä jolta peleissä voi käydä. TV -tuotteesta maksan, mutta siinäkin osa peleistä menee pikakelaten, kun ei jaksa katsoa. Sitten välillä karvi on aggressiivinen ja kauhea tempo päällä, taklauksia satelee, niin tulee katsottua katkotkin. Mutta niiden ensin mainittujen kohdalla mietin kyllä lähes aina että miksi minä maksan tästä. Muita kuin JYPin pelejä en katso ollenkaan.
Muokkaus:
Selänne asiaa en osaa edes ajatella. Liekö oletus etukäteen sellainen, että jenkkien aladivareista ei voi Mestikseen marssia ilman tunnettua nimeä. Ja sitten on vaikea myöntää olleensa väärässä.