Bondeista Mieleen tulleena: en ole koskaan katsonut yhtään Star Wars -leffaa.
Näistä leffajutuista saa näitä kyllä helposti. En ole ikinä katsonut esimerkiksi Harry Pottereita. Toisaalta miksi olisin kun kerran ei ole lapsia.
Bondeista Mieleen tulleena: en ole koskaan katsonut yhtään Star Wars -leffaa.
Herrama jesta. Teitäkin löytyy. En ole katsonut yhtään jakosoa Games of Thronesia. Enkä katso.
En ole kyllä Tähtien sotaakaan koskaan katsonut. Ei ole sekään kiinnostanut joten en ole katsellut.Olettaisin, että jokainen on edes kerran elämässään katsonut Bondia. Mutta ei se mitään, ovathan täällä jotkut kertoneet olleensa katsomatta Tähtien sotaa.
Mitä hulluutta täällä puhutaan?!
Kohta joku varmaan väittää ettei ole katsonut yhtään Uunoa...
Mitä hulluutta täällä puhutaan?!
Kohta joku varmaan väittää ettei ole katsonut yhtään Uunoa...
En ole koskaan katsonut yhtäkään Uuno Turhapuro -elokuvaa
Näin kirjoitin vuonna 2017 enkä ole vieläkään katsonut. En ole myöskään katsonut yhtäkään Bondia enkä Star Warsia.
Suosittelen ainakin sen alkuperäisen animaation katsomaan. Tämä uusikin on ihan hyvä. Mutta ne alkuperäisestä tehdyt jatko-osat voi skipata ihan huoletta.En ole koskaan nähnyt Leijonakuningas elokuvaa. Ja hieman ihmetyttää että se elokuva vaikuttaa olevan monen palstalaisen mielestä The Juttu.
En ole koskaan ollut Ed Sheeranin keikalla.
Taidatte olla sovinistisika, oitis someruoskittavaksi!En ole koskaan osallistunut meetoo-juttuihin.
oho, nyt taisi osua kirves polveeni, perskeles.
En ole koskaan osallistunut meetoo-juttuihin.
oho, nyt taisi osua kirves polveeni, perskeles.
Ja sitten haukkui sinut alatyylisin sanakääntein, kun et tehnyt sitä?Eräs lihava nainen sanoi "etkö sä nyt tosiaan nussi mua."
En ole koskaan nähnyt yhtäkään Kummeli-jaksoa.
En ole koskaan katsonut yhtään star warsia tai star trekiä, vaikka olen juuri sitä sukupolvea ja vielä scifin ystävä.
Itse olen aina luullut, että Star Trek on joku komediasarja (tai siis eikö se ole, en tiedä vieläkään?), ja oikeastaan scifi nyt muutenkin on näkemättä paskaa.
Eräs lihava nainen sanoi "etkö sä nyt tosiaan nussi mua."
No mikäs siinä on ettei tämä lihava nainen kelvannut, kun kuitenkin olet nussinut omien kirjoitustesi mukaan 150kg naista. Ymmärrän hyvin naisen pettymystä sisältäneen kysymyksen tätä taustaa vasten. Ei lihavia naisia saa erotella toisistaan, jos antaa yhdelle niin pitää antaa myös toiselle.