En ole koskaan...

  • 121 588
  • 975

Ralph

Jäsen
Star Warseja en ole minäkään nähnyt. Family Guyn Star Wars -jaksot kylläkin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Elokuvien näkemisestä puheen ollen, tiedän toki erittäin hyvin John Travoltan kuuluisimmat elokuvat (Saturday Night Fever, Grease, Pulp Fiction ym.), mutta näin ensimmäisen kerran kokonaan yhden hänen elokuvistaan vasta ihan hiljattain, kun viimeinkin katsoin Pulp Fictionin alusta loppuun. Siitä ja noista muista olin ja olen nähnyt vain pätkiä kanavasurffailun lomassa.
Ja edit. En esimerkiksi pysty nimeämään yhtään biisiä kuulemma kuuluisilta yhtyeilta: Tool, Rush, Dream Theater, Opeth, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Radiohead, Judas Priest jne. Voi olla, että muistaisin kuulleeni jonkun näiden biisin aikaisemmin, jos kuulen sellaisen, mutta bändiä en pystyisi tunnistamaan.
Tämä vain esimerkkinä siitä, miten laaja musiikin maailma on, ja miten erilainen se itse kullekin on.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Herrama jesta. Teitäkin löytyy. En ole katsonut yhtään jakosoa Games of Thronesia. Enkä katso.

En joutunut koulukiusatuksi, mutta pitkälle yläastetta mentiin ennen kuin näin ensimmäisen. Nykyään olen nähnyt noin viisi.

GoT:a en tietenkään ole nähnyt yhtään jaksoa, miksi ihmeessä olisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olettaisin, että jokainen on edes kerran elämässään katsonut Bondia. Mutta ei se mitään, ovathan täällä jotkut kertoneet olleensa katsomatta Tähtien sotaa.
En ole kyllä Tähtien sotaakaan koskaan katsonut. Ei ole sekään kiinnostanut joten en ole katsellut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä hulluutta täällä puhutaan?!

Kohta joku varmaan väittää ettei ole katsonut yhtään Uunoa...

Lähes kaikki katsottu. Tuossa joskus torrentoinnin kulta-aikoina löytyi helposti kaikki Uunot samassa paketissa, 13 gigaa.

Kiitos muistutuksesta, oli pakko tarkistaa onko vieläkin olemssa ja on. Laitoin juuri latautumaan, niin saa ne jokusen puuttuvan sitten nekin ja nähtyjä voi kurkistella uudelleen.

En kehota ketään tekemään mitään tälläistä, mutta saako koko pakettia edes jostain marketin alelaarista tai stokkan levyosastolta. Tai Yle Areenasta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan nähnyt Leijonakuningas elokuvaa. Ja hieman ihmetyttää että se elokuva vaikuttaa olevan monen palstalaisen mielestä The Juttu.
 
Viimeksi muokattu:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole koskaan ollut leikkauksessa. Kerran oli ihan lähellä ja se pelotti kyllä niin saakelisti. Tästä aikaa arviolta noin 12 vuotta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole koskaan nähnyt Leijonakuningas elokuvaa. Ja hieman ihmetyttää että se elokuva vaikuttaa olevan monen palstalaisen mielestä The Juttu.
Suosittelen ainakin sen alkuperäisen animaation katsomaan. Tämä uusikin on ihan hyvä. Mutta ne alkuperäisestä tehdyt jatko-osat voi skipata ihan huoletta.
 

Glove

Jäsen
En ole minäkään ollut Edin keikalla, enkä myöskään Iron Maidenin. Ei vaan ole tullut lähdettyä syrjäsuomeen enkä vielä digannut bändiä kun ne kävi Oulussa. Mutta ei äiti varmaan olisi päästänyt mua Kuusrokkiin silloin...
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
En ole koskaan nähnyt yhtäkään Kummeli-jaksoa.

nyt meni kyllä pasmat sekaisin. Joko olet palstan nuoriso-osastoa jolloin voin hyväksyä tämän kun viime Kummeli-jaksosta on kuitenkin muutama vuosi kulunut. Mutta olet kuitenkin katsonut kaikki sketsit youtubesta.

Tai vaihtoehtoisesti olet Kummeli-elokuvien suuri ystävä ja sarja on jäänyt paitsioon.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ole koskaan katsonut yhtään star warsia tai star trekiä, vaikka olen juuri sitä sukupolvea ja vielä scifin ystävä.

Itse olen aina luullut, että Star Trek on joku komediasarja (tai siis eikö se ole, en tiedä vieläkään?), ja oikeastaan scifi nyt muutenkin on näkemättä paskaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse olen aina luullut, että Star Trek on joku komediasarja (tai siis eikö se ole, en tiedä vieläkään?), ja oikeastaan scifi nyt muutenkin on näkemättä paskaa.

En ole koskaan nähnyt yhtään Star Trekia, mutta olen siinä käsityksessä, että se ei ole suoraan komediaa, vaikka niiden jutut on korkealentoisia.

Kuitenkin teoriassa ainakin osittain mahdollisia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eräs lihava nainen sanoi "etkö sä nyt tosiaan nussi mua."

No mikäs siinä on ettei tämä lihava nainen kelvannut, kun kuitenkin olet nussinut omien kirjoitustesi mukaan 150kg naista. Ymmärrän hyvin naisen pettymystä sisältäneen kysymyksen tätä taustaa vasten. Ei lihavia naisia saa erotella toisistaan, jos antaa yhdelle niin pitää antaa myös toiselle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No mikäs siinä on ettei tämä lihava nainen kelvannut, kun kuitenkin olet nussinut omien kirjoitustesi mukaan 150kg naista. Ymmärrän hyvin naisen pettymystä sisältäneen kysymyksen tätä taustaa vasten. Ei lihavia naisia saa erotella toisistaan, jos antaa yhdelle niin pitää antaa myös toiselle.

Niin siis missä väitin, että en lopulta olisi juuri tuon kanssa ollut siellä makuuhuoneessa. Epämiellyttävä kokemus ja todennäköisesti molemmille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös