Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En ole koskaan jättänyt maksamatta naiselle joka on maksua ollut vailla.En ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa.
En ole koskaan jättänyt maksamatta naiselle joka on maksua ollut vailla.En ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa.
En ole koskaan syönyt etanoita. Enkä halua koskaan niitä limaklimppejä maistaakaan. Oli sitten minkälaisessa mausteliemessä tahansa, niin ei kiitos...
Minäkään en ole, pidän yleensä 10 viikkoa putkeen. Ammatinvalintakysymys.En ole koskaan pitänyt 4 viikkoa pukeen kesälomaa. Olen toki sen ajan lomalla kesällä, mutta aina jaotellut sen esim. 1+3 tai 1+1+2 muotoon. Katotaan tuleeko ikinä fiilistä, että haluais laittaa samaan kaikki, mutta vielä ei ole ollut halua muuttaa pientä hajautusta.
Minä olen, usein. Englannin kokeista aina, historiasta usein. Äidinkielessä kielioppikokeet vituttivat, mutta aineista sain kympin joka kerta.En ole koskaan saanut kymppiä kokeesta.
Olen mies ja tiedän, tottakai. Ihmetyttää, jos joku ei tiedä. Niinkö vähän ihmiset ovat kiinnostuneita omasta elämästään? Tiedän myös pituuteni, painoni, veriryhmäni ja puhelinnumeroni vuonna 1982. Tiedän ystävieni muinaiset lankapuhelinnumerot, mummolan ja serkkujen numerot, serkkujen syntymäpäivät, kaverien äitien tyttönimet ja luokkakaverien lempibändit.Tiedätkö myös syntymäpituutesi ja -painosi. En tiedä ketään miestä kuka tietäisi nuo enkä yhtään naista kuka ei tietäisi.
Itse en tiedä omaani, mutta pikkuveljien tiedän. Ainoa puhelinnumero, minkä muistan on omani. Syntymäpäivistä muistan omani lisäksi veljeni, vanhempien, mummujen sekä parhaiden kavereiden.Olen mies ja tiedän, tottakai. Ihmetyttää, jos joku ei tiedä. Niinkö vähän ihmiset ovat kiinnostuneita omasta elämästään? Tiedän myös pituuteni, painoni, veriryhmäni ja puhelinnumeroni vuonna 1982. Tiedän ystävieni muinaiset lankapuhelinnumerot, mummolan ja serkkujen numerot, serkkujen syntymäpäivät, kaverien äitien tyttönimet ja luokkakaverien lempibändit.
Hämmästyttää ihmiset, jotka kulkee läpi elämän ilman että mitään jää mieleen.
Hämmästyttää ihmiset, jotka kulkee läpi elämän ilman että mitään jää mieleen.
En minäkään. Ei kiinnosta, eikä koskaan ole kiinnostanut. Lähimpänä festareita olen ollut 1994. Jumalan sotaruoska, tykkivene Turunmaa, lipui Turun kuivatelakalta ohi Ruissalon jossa oli festarit käynnissä, kohti Pansiota. Silloin vielä alikessu vetti oli kyydissä.En ole koskaan käynyt millään festareilla. Enkä varmaan ole menossa vähään aikaa.
En ole koskaan käynyt millään festareilla. Enkä varmaan ole menossa vähään aikaa. Musiikkia voi kuunnella kotonakin. Mutta kyllä aina jääkiekkoa voi lähteä katsomaan.
En minäkään. Ei kiinnosta, eikä koskaan ole kiinnostanut. Lähimpänä festareita olen ollut 1994. Jumalan sotaruoska, tykkivene Turunmaa, lipui Turun kuivatelakalta ohi Ruissalon jossa oli festarit käynnissä, kohti Pansiota. Silloin vielä alikessu vetti oli kyydissä.
Ongelmana on minulla, että kun katson esiintyjiä niin mikään ei aiheuta minulle tarvetta nähdä sitä livenä. Ja myös se, että siellä on ihan liikaa ihmisiä.Olen ollut pari kertaa eikä ole hinkua mennä uudelleen. Edellisellä kerralla myin lippuni lippujonossa. Olin jo menossa sisään, kun tuli vain sellainen tunne miksi ihmeessä menisin tuonne.
Valkoisena valheena kerroin olisi yksi ylimääräinen lippu, jos joku haluaisi ostaa. Se meni heti kaupaksi ja lähdin pubiin.
Festareiden ongelma on se, kun siellä on liikaa muuta porukkaa. Jos olen menossa IFK:n peliin, niin en halua, että siellä pyörii jotain narreja saati, että haluaisin lämmittelynä ensin nähdä niiden pelin.
Ongelmana on minulla, että kun katson esiintyjiä niin mikään ei aiheuta minulle tarvetta nähdä sitä livenä. Ja myös se, että siellä on ihan liikaa ihmisiä.
Se oliskin paha paikka, jos ei maksaisi. Voisi tulla gorilla perässä, ja jutella nyrkein.En ole koskaan jättänyt maksamatta naiselle joka on maksua ollut vailla.
On ongelmia, mutta ei festareiden kanssa.Eli sinulla ei ole ongelmaa.
Voipi olla, että se haju ei lähde pesemälläkään. Ja siten jää kammo. Tuskin se omakaan vehje silloin kukkasilta tuoksuisi.Kyllä jokaisen tosimiehen täytyy joskus kokea se 4 päivää marinoitunut festaripimppi. Voi sitten kerskuilla olevansa todellinen Alfa.
Niitä on kaikilla.On ongelmia, mutta ei festareiden kanssa.
Niin on. Toivottavasti lääkärillä käyminen auttoi.Niitä on kaikilla.
Nimim. Juuri jälleen lekurin pakeilta tullut.
Se oliskin paha paikka, jos ei maksaisi. Voisi tulla gorilla perässä, ja jutella nyrkein.
Katellaan. Kyllä ne mut Jorvista himaan päästi ja olin sitä ennen jo vajaan viikon mökilläkin. Töihinkin pitäisi maanantaina mennä. Siellä ei ole tylsää kuten @SMT taisi olla. Menen ihan mielelläni.Niin on. Toivottavasti lääkärillä käyminen auttoi.
Herrama jesta. Teitäkin löytyy. En ole katsonut yhtään jakosoa Games of Thronesia. Enkä katso.En ole koskaan katsonut yhtäkään James Bond- elokuvaa. Ei ole vain kiinnostanut vaikka niitä uusitaan vähän väliä.
En ole koskaan katsonut yhtäkään James Bond- elokuvaa. Ei ole vain kiinnostanut vaikka niitä uusitaan vähän väliä.