En ole koskaan...

  • 121 556
  • 975

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis missä väitin, että en lopulta olisi juuri tuon kanssa ollut siellä makuuhuoneessa. Epämiellyttävä kokemus ja todennäköisesti molemmille.

Etpäs muuten väittänytkään. Epämiellyttävyydestä huolimatta olette kuitenkin molemmat kokemusta rikkaampia ja teidän yhteinen hetkenne kuuluu ikuiseksi ajaksi molempien elämänkaareen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole koskaan käynyt Torvessa tai Tirrassa (lahtelaisia baareja)... Niistä puhutaan nyt aamu-tv:ssä ja niistä on myös tehty kirja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole käynyt kertaakaan Puijon tornissa enkä itse asiassa edes siinä juurella. Kuopiossa on kuitenkin tullut asuttua kohta yhdeksän vuotta ja koko pienen ikäni siellä on tullut pyörittyä kun sukulaisia on aina asunut siellä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos mennään torneihin, niin mä en ole koskaan käynyt Stadikan tornissa. Vaikka pk-seudulla (pääosin Helsinki) olen koko elämäni asunut.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Lisää torneista: olen käynyt Eiffel-tornissa vaikka asunkin Suomessa!

Stadikalla en ole koskaan käynyt. Tämä täytyy korjata heti kun remppa on valmis. Milloin tämä mahtaa tapahtua?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen käynyt Näsinneulassa ja Stadikan tornissa, ja parissa muussakin tornissa. Mutta en ole koskaan hypännyt yhdestäkään niistä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole koskaan lukenut yhtään Stephen Kingin romaania. Kaikki Dostojevskit, Conradit ja Waltarit on tietysti tullut kahlattua läpi, mutta tämä King on jäänyt jotenkin paitsioon, vaikka kuuluu olevan kohtalaisen suosittu kirjailija. No, täytynee joskus eläkkeellä tai jos muuten on aikaa yrittää ottaa selvää mistä on kyse.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En ole koskaan lukenut yhtään Stephen Kingin romaania. Kaikki Dostojevskit, Conradit ja Waltarit on tietysti tullut kahlattua läpi, mutta tämä King on jäänyt jotenkin paitsioon, vaikka kuuluu olevan kohtalaisen suosittu kirjailija. No, täytynee joskus eläkkeellä tai jos muuten on aikaa yrittää ottaa selvää mistä on kyse.
Aloita joutessasi Tukikohdasta. Jatka vaikka Christineen tai Miseryyn. Onhan noita. Lukeminen kannattaa aina. Yhtään Waltaria tosin en ole loppuun asti päässyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aloita joutessasi Tukikohdasta.
Empä ole fiktiota lukenut enää vuosikausiin mutta Tukikohta oli kyllä mainio teos. Mini TV-sarjakin vallan mainio. Suosittelut täältäkin.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
...pelännyt yhtä paljon henkeni puolesta, kuin tänään. Ajoin hevosta pitkästä aikaa. Oli toinen, nuorempi hevonen "takahevosena", eli käytännössä sitä lenkitettiin, koska ei sille voinut omia kärrejä vielä laittaa.

Jossain kohtaa tämä nuorempi alkoi pelleilemään, eikä suostunut takana pysymään. Sitä hetken aikaa katseltuaan tämä, jota minä ajoin, päätti, että nyt riitti. Lähti aikamoisella vauhdilla liikkeelle ihan puskista. Joku, joka on lämminveristä ajanut, voi tietää, että pääsevät kovaa. Eipä siinä mitään, jos oltaisiin oltu vaikkapa radalla, mutta olimme metsätiellä. Eikä edes kovin leveällä semmoisella.

Olin hetken aikaa ihan täysin sataprosenttisen varma, että tämä jää viimeiseksi päiväksi maan päällä. Toisin kävi. Ihana hevoseni toi minut takaisin ehjänä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@HogiBoi Luulin keppareita hassuksi, joskin turvalliseksi harrastukseksi, mutta näin oli tällainen nuori vanhus väärässä! Leikkaa sen nuoremman keppi katki kostoksi!!!
Ei ne mitään keppihevosia ole. Ihan on nimetkin noilla ja Hippoksesta löytyvät. En vaan nimiä laita, kun sitä kautta paljastuisi minunkin henkilöllisyys. Siellä näet lukee omistajatiedot.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä Hale & Pacen live-esitys on parempi.
Ai sattana! Hale & Pace. Oli muuten aivan mahtava sarja. Pakko kaivaa jostain netin syövereistä. Maksaisinkin kun sais jostain, muuten kun VHS muodossa.
Sori offtopicci mutta tattista että muistin taas tämän parivaljakon!

"Black peppah...?"
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
En ole koskaan...
- lyönyt holaria golfissa, ehkä vielä jonakin päivänä
- äänestänyt vihreitä, enkä äänestä
- harrastanut ryhmäseksiä, tätä tekisin jos tulisi sopiva tilaisuus
- käynyt interrail matkalla, tämä olisi pitänyt tehdä jo kultaisen 80 luvun alussa, nyt olen auttamattomasti liian vanha
- ollut turhaan sairaslomalla, sairaana olen sen sijaan ollut töissä, korvaamaton kun omasta mielestäni olen
- voittanut lotossa tai muissa rahapeleissä 1 000 mk suurempaa voittoa, ja tämäkin tonnin voitto on tullut vain kerran ja siitäkin on jo yli 20 v aikaa

Sen sijaan olen nähnyt pikkujässikkänä TPS:n viimeisimmän miesten jalkapallon SM kulta matsin paikan päällä vuonna 1975.
Tätä ihmettä tulee tuskin ketään palstalaisista koskaan näkemään joten tässä suhteessa minulla taitaa olla lyömätön ennätys.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En ole koskaan ottanut postilaatikkoani turvaan suojatakseni häntä mahdolliselta häneen kohdistuvalta ilkivallalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös