En ole koskaan...

  • 121 393
  • 975

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki Levottomat-leffan nähneet tietävätkin mistä on kyse. Muille selitettäköön homma kaikessa lyhykäisyydessään. Kun normaalisti kilpaillaan kaikista niistä hurjista jutuista joita on tehnyt, eli kuka on kovin hemmo, niin tässä asetelma on käännetty nurinpäin. Pisteen saa, jos ei ole koskaan tehnyt jotain sellaista mitä kaikki muut ovat.

Joskus ollaan kaveripiirissä hommaa kokeiltu, mutta se menee liian helpoksi jos tuntee toisensa hyvin. Joten kokeillaanpa isommalla porukalla. Tähän ketjuun voi heitellä juttuja mitä ei ole koskaan tehnyt, ja jos kukaan muu ei ilmottaudu samanlaiseksi nysväksi 24h sisällä niin saa pisteen.

Mää aloitan seuraavanlaisella totuudella:

En ole koskaan juonut yhtäkään kupillista kahvia tai teetä.

Kahvia olen maistanut muutaman kerran ehkä lusikallisen verran, teetä mahdollisesti jopa siemauksellisen. Mutta ikinä en siis ole kumpaakaan juonut - ellei sitruunateetä sitten lasketa mukaan. Löytyykö muita kyseiset nautintoaineet skipanneita vai avaako meikä pistetilin?

Ja omia yritelmiä kehiin sitten kanssa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan alkoholia juodessani pystynyt lopettamaan ajoissa... ;-).

Oikeasti, vaikea sanoa. Jotain jota muut ovat tehneet jota en itse ole tehnyt... En ole koskaan vakuuttunut Pentin ammattitaidottomuudesta joten katson aina kaikkea ylioptimistisesti.

Edit: typo
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En ole koskaan lasketellut metriäkään. Minulla ei ole ollut edes laskettelumonoja jalassani.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
En ole koskaan

En ole koskaan baareissa tms. ollessani saanut säilytettyä yhtään rahaa.. aina kaikki mennyt mitä mukana ollut.

En ole koskaan myöntänyt itselleni että tupakka koukuttaa, olen mielestäni tapa polttaja.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan asunut avoliitossa, vaan mennyt kylmiltään heti naimisiin. Tämä ei liene kovin tavallista tällaisen mihinkään uskomattoman kaupunkilaisrahvaan parissa nykyään.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Everton

En ole koskaan juonut yhtäkään kupillista kahvia tai teetä.

en kanssa ole juonut yhtäkään kupillista kahvia enkä teetä.

sitten oma: En ole koskaan polttanut tupakkaa henkeen
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan lukenut raamattua. En ole minkään muunkan uskonnon orja. Olen vain sivistymätön paskiainen.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
En ole koskaan...

... uinut meressä
... lukenut sanaakaan Kalle Päätalon, Mauri Sariolan ja Ilkka Remeksen tuotantoa
... syönyt simpukoita
... käynyt Norjassa
... sammunut ravintolassa
... pelannut rulettia
... ampunut rankkaria virallisessa tai edes puolivirallisessa jalkapallo-ottelussa

... eli aika paljon on vielä kokematta. En ole kyllä tanssinut kansantanhujakaan, enkä tanssi.

EDIT: Olenpas sittenkin uinut meressä, eli tarkennetaan: en ole koskaan uinut Suomenlahdessa
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
En ole koskaan ollut omenavarkaissa. Retiisejä olen kyllä kerran humalassa pöllinyt.

Viestin lähetti punaiset_lasit
En ole koskaan lasketellut metriäkään. Minulla ei ole ollut edes laskettelumonoja jalassani.

Pahoittelen, mutta molemmat menettävät pistemahdollisuutensa.
 

Voittaja

Jäsen
Tiedän, että tämä on lähes kaikkien 3-kymppisten ja vanhempien kohdalla totta, mutta:

En ole koskaan kasvanut aikuiseksi
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En ole koskaan

- käynyt ns. etelänmatkalla
- vuokrannut videokasettia

ja sitten pinnoja pois:

- minäkään en ole lasketellut metriäkään
- enkä ole lukenut Raamattua
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä en ole koskaan:

-syönyt, tai edes maistanut mämmiä
-tavannut inhottavaa jatkoaikalaista
-ollut krapulassa (olen yrittänyt, mutta en vain koskaan saa sitä)
-kiroillut äidilleni
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Voittaja
Tiedän, että tämä on lähes kaikkien 3-kymppisten ja vanhempien kohdalla totta, mutta:

En ole koskaan kasvanut aikuiseksi

Loistavaa! Tuosta kannattaa pitää kiinni. Vanha saa olla, mutta ei aikuinen. Pilkkeen pitää pysyä silmäkulmassa ihan loppuun saakka.

Minä en ole koskaan juonut grappaa kelluessani. Kokematta ovat myös mustalla hevosella ratsastaminen ja naapurin pihakoivuun kiipeäminen.
 
Viimeksi muokattu:

lihaani

Jäsen
En ole koskaan:
-pitänyt jääPALLOmailaa käsissäni
-Juonut Hennessey Paradisea (Chateau de Kosuu:ta olen saanut maistaa fingerborillisen)
 

JanJ

Jäsen
en ole koskaan

- omistanut MAC-tietokonetta
- homoillut
- pelannut mitään palloilulajin kautta lentämättä vähintään kerran ulos
- ostanut uutta autoa
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Maple Leaf



... ampunut rankkaria virallisessa tai edes puolivirallisessa jalkapallo-ottelussa



Mistä ihmeestä tämä juuri mieleesi tuli? :)

Itse olen ampunut muutamia, ja kyllähän se maali näyttää vahteineen NIIN paljon pienemmältä kuin tyhjiin harjoitellessa...


Mä en ole koskaan ollut vuoristoradassa!!
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
En ole koskaan ollut Korkeasaaressa
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
-En ole ikinä pitänyt palavaa tupakkaa kädessäni saati suussani (enkä näin ollen myöskään polttanut tupakkaa henkeen).
-En ole koskaan asunut yli 2100 asukkaan kunnassa.
-En ole koskaan murtanut tai katkaissut mitään raajaani.
-En ole koskaan istunut jälki-istunnossa.

Ja pisteitä pois:
Minäkään en ole koskaan
-käynyt Norjassa
-vuokrannut videokasettia
-syönyt simpukoita
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
- En ole koskaan seurannut paikanpäältä kokonaista pesäpallo-ottelua
- En ole koskaan pelannut virallisessa jalkapallo-ottelussa maalia, vaikka olen pelannut liki 10 vuotta
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Tällä ei voiteta, mutten ole koskaan kirjoittanut Jatkoaikaan kännissä.
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Pisteitä pois...

Minäkään en ole koskaan...
... sammunut ravintolassa
... pelannut rulettia
... lukenut sanaakaan Kalle Päätalon, Mauri Sariolan ja Ilkka Remeksen tuotantoa
... vuokrannut videokasettia
... kiroillut äidilleni
... ostanut uutta autoa

ja tais niitä olla muitakin
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Enpä ole minäkään koskaan edes maistanut tupakkaa. Enkä juonut kokonaista kupillista kahvia.

Muihin kumoamisiin olen nyt liian väsynyt, pitää tutkiskella ketjiua huomenissa uudestaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös