Tuohan oli kommentti sinun itseesi viestiinOnko sulla jotain lähdettä, että eivät olisi esim. vuorotyöntekijöitä, lomalaisia (näin kesäkuussa) tai muita? Tai jos ovatkin töissä tiellä istuessaan Elokapinan rahoittamana, influenssereina, tai itänaapurin palkkaamina häiriköinä?
Onko sulla jotain lähdettä sille, että tarvitsevat terapiaa? Lisäksi olisi kiva lukea niistä ongelmista, mitä osallistujilla on, ja miten työ toimii niihin vaivoihin terapiana?
"Parempi myös osoittaa turhautumistaan yhteiskuntaan menemällä kadulle istumaan kuin katkeroitua yksin kotona tietokoneen äärellä ja sitten yrittää saada ääntään kuuluville massamurhan yhteydessä julkaistulla manifestilla. Tai vetää Unabomberit."
Kertomukseni siitä että työntekeminen on hyvää terapiaa turhautumiseen minulla ei ole lähdettä. Se on oma käsitykseni. Epäilemättä olet asiasta eriä mieltä ja mikäs siinä.
Tuon edellisen asian suhteen - lähde siitä että eivät olisi esim vuorotyöntekijöitä jne - rautalankani alkaa loppua. Minä en ole missään vaiheessa väittänyt taikka olettanut Elokapina-aktiivien työntekemisestä taikka muusta yhtään mitään, olen vain kysynyt lähdettä toisen keskustelijan aiheeseen liittyvään viestiin.