No kerro nyt yksi asia miten Perrin on vähemmän hyvä? Toki ikää on tullut enemmän, mutta eipä se kyllä minusta kentällä näy. Vai oliko mielestäsi Selänne ihan paska nelikymppisenä? Hyvät pelaajat voivat pelata pitkään ja hyvällä tasolla.Jos sinun mielestäsi Perrin on tänä päivänä yhtä hyvä kuin vaikka sitten tuolla kaudella 2010-11 niin ehkä on parempi lopettaa keskustelu tähän.
Ketä sieltä vapautuisi? Kenen paikan ne veisi ja millä rahalla ne sinne saataisiin? Montako pelaaja sun IFK:hon mahtuisi, ihan siis oikeasti mahtuisi, jos otetaan vaikka tän kauden viimeset 3 joukkuetta lukuun. Miten se siellä pelissä näkyisi? Ja minä kyllä väitän että URHOtv oli aivan perseestä, se pätki ja paskoi kaikkien housuun.Kyllä kolmesta joukkueesta vapautuisi paljon pelaajia joista suurin osa jäisi Liigaan, jokunen saattaisi toki ulkomaille lähteä. Ja palataan asiaan kun Telia kertoo tuloksistaan, minä väitän ettei tule plussaa viivan alle jäämään Liigan suhteen. Ja väitätkö, että URHOtv oli jotenkin vaikeammin hankittavissa kuin ensi vuonna joku Telian palvelu?
Menty missä alaspäin? Sinun kokemuksissasi vai jossain mitä voi mitata? Tai no turha kysyä kun tuskin sieltä tulee mitään konkreettisia tai mitattavia asioita esille. Näitä mutkuja kyllä löytyy.Koko 2010-luvulla on menty alaspäin tason suhteen. Ja noihin sinun minä minä juttuihin en jaksa edes takertua. Olen ollut parissa playoff-matsissa jo tällä kaudella paikanpäällä ja kyllä minut useammin saisi paikanpäälle myös runkosarjaan jos se tarjoaisi jotain.
Mutta tuommoistahan se Liigan toiminta on, ummistetaan silmät asioilta ja tyydytään vain johonkin. Mitään kehittymistä ei ole tapahtunut päinvastoin. Liiga Jokereilla ja Bluesilla voi paremmin kuin tänä päivänä.
Ja ihan vain tiedoksesi niin Bluessin ja Jokerien tekemiset eivät liity asiaan hevon vatulan vertaa. Niillä ei ole mitään tekemistä Liigan sarjajärjestelmän kanssa, eikä avoimen Liigan tai minkään muunkaan. Ja ei sinua ei kiinnostaisi yhtään enempää se Liiga vaikka siellä joku Jukurit pelaisi karsinnoissa. Ne ei saa sinua marraskuussa lähteen loskassa hallille katsomaan IFK:n peliä. Koska ainakin tähän asti sinä olet sinne lähtenyt sen IFK:n takia. Et sen takia missä ja miten Jukurit pelaa. Jos et ole vielä sitä itse tajunnut niin ole hyvä, nyt kerroin sen sinulle. Ja ei sinä et lähtisi Mikkeliin katsomaan Jukurien karsintapelejä. Korkeintaan katsoisit televisiosta ja et tuottaisi latin latia kenellekkään.
Ja ei se Liiga ei voi tuoda Jokereita takaisin että sinä voisit kiimassasi sitten käydä katsomassa ne pelit. Ja ei Liiga ei myöskään voi ostaa Bluessia, alkaa siellä pyörittämään joukkuetta, tehdä siellä ruohonjuuritasolla niitä sponsorisoppareita ja pelastaa Espoon jääkiekkoilua, että sinä pääsisit sinne taas kiimoissasi paikallisvääntöön. Mutta hyvä että se todellinen syy tässä selvisi että miksi juuri sinä et enää nauti Liigasta ja minkä takia pitäisi paskoa kaikkien muroihin. Kun ei ole enää Jokereita ja Bluessia niin...
Viimeksi muokattu: