QUOTE=Daespoo]Ellei huomioida sitä että Krohnin älykkyys vastaa tasoltaan vihannesta niin mitä tekemistä on ympäristön kanssa?
Mitähän tekemistä vanhemmuuden tulojen jakamisella on Krohnin älykkyyden ja ympäristön kanssa?Taidat tuntea Krohnin hyvinkin.
Kepu taitaa olla ollut tämän takana paljon pidempään?
Joo kun huomasivat sen työlistävän vaikutuksen maaseudulla.
Heh, uusi nimi samalle paskalle. Tässä se ero että oikeisto edellyttää jotain tämän perustulon saamiseksi, vasemmistolle ja vihreille tuntuu olevan aivan vitun hailee mitä kukin tekee, tämä on automaattisesti tilillä. Jos tuosta annat Vihreille krediittiä niin ei olla vahvoilla.
Mielestäsi on siis oikein ettei työttömän kannata tehdä keikkaduunia kuin kolmena päivänä viikossa?Näin oli omalla kohdallani.Kela rokotti ja tulot jäi pakkasen puolelle verrattuna jos olisin maannut kotona.Kukaan ei ole jakamassa ilmaista rahaa vaan järkeistämässä sosiaaliturvaa.Älä sotke liiton kantaa prekariaattien mielipiteisiin.
Niin ja miksi tätä pitäisi tukea?? Tätä ei esim. Kokoomus kannata.
Niin ja sehän riittää sinulle syyksi?Kunnat kilpailevat toisensa hengiltä kilpaillessaan ns. hyvistä veron maksajista.Kouluja lakkautetaan vaikka rajan toiselta puolen olisi tulijoita.Sama pätee tervveyskeskusten kohdalla.Miksi ei voisi mennä naapurikunnan puolelle jos omassa ei ole tilaa?Ihmiset asuvat nykyään lähinnä pääkaupunkisudulla.Itse en ajattele meneväni Helsinkiin päivittäin töihin vaan matkustan paikasta toiseen.
.Kyllä ja autoilun huomioiminen on erittäin tärkeätä koska autoilua tapahtuu aina. Vihreillä autoilupolitiikka on samaa kuin autoilun kieltäminen, bensaveron tuplaaminen sekä nopeusrajoitusten alentaminen. Vitun rakentavaa eiks jee! Tällä tarkoitan juuri Vihreitten totaalista otteen puuttumista reaalimaailmasta
Mitä jos otetaan ruuhkamaksut käyttöön ja alennetaan bensaveroa?Siirrytään siis maksamaan auton käytön mukaan.Ruuhkamaksurahoilla voi parantaa tiestöä,enemmän tilaa autoa tarvitseville,ei parkkipaikkaongelmia jne.Joukkoliikennettä pitää myös tukea ruuhkamaksujen tuotosta jotta saadaan lippujen hintoja laskettua.Lisäksi kuntien on subventoitava joukkoliikennettä tasapuolisesti mitä ei nykyään tapahdu.Ruuhkamaksun periminen ei ole mitenkään hankalaa.Kyselepä vaikkaTukholmasta,Oslosta,Lontoosta..Pieniä kaupunkeja jotka eivät elä reaalimaailmassa.
Mutta kuin tuo pakollinen käyttö pitää kanssa huomioida, tätä ei Vihreät tee. Ehkä siksi että suurin osa Vihreistä asuu kiltisti Kalliossa kommuunissa ja kun duuniakaan ei hirveämmin löydy (puhumattakaan autosta) niin autoilun huomioiminen on aika huonoa.
Sinähän viherrät!!!!!Yhdyskuntarakenteen hajautuminen on juuri suurin syy turhaan autoiluun.Pääministerimmekin kehottaa nurmijärviläistymään,ostamman tontin ja kaksi autoa jotta pääsee liikumaan paikkakunnalla.
En muuten tunne yhtään vihreää työtöntä enkä kommuunissa asuvaa.Käsityksesi on kyllä aivan menneeltä vuosisadalta.