Olen kiinnittänyt huomiota siihen että kyseinen kirjoittaja ainakin nykyään heittelee väliin aika paljon piikkejä mikäli siihen vain on mahdollisuutta.
Sorry, mutta sen verran kuitenkin että käytän samaa arviota Rotenbergiin kuin Huberiin. Jokainen voi käydä lukemassa mitä kirjoitin Rotenbergista kun se pelle elämöi Jokerien kotiottelussa SKA-krakassa. Reagoin heti ja tunteella vaatimalla Rotenbergia mahdollisimman kauaksi Jokereista. Piikkejä tulee niin Jokerien johdon, KHL:n kuin Rotenbergin suuntaan aina jos siihen on syytä. Ja usein on, valitettavasti...KHL:n johtoa ruttasin edellisen kerran eilen klo 23:58 (Kaatuuko KHL ...)
Miksi jonkun vitun Huberin pitäisi olla rauhoitettu esittämällä julkisuudessa olevansa HIFK, mutta vetämällä sitten rahasta ja/tai näkyyvytensä vuoksi Blues-paidan niskaansa? Jos nykyään Jatkoajassa on joillekin ongelmana se, että ei saa sanoa pahasti kenestäkään "suuresta" vaikka vanhan kannattajan etikettiä rikotaan (Huber, Rotenberg), hakisin kyllä ongelmaa ihan muualta kuin nimimerkistä, joka tällaisen typerän ja jääkiekkokannattamiseen kuulumattoman käytöksen tuomitsee.
Ja anteeksi vielä että jatkoin keskustelua, mutta kyllä mä pidän ns. menneen ajan arvoja oikeina. Nykyään se taitaa olla niin, että riittää kun hokee puheissa jotain. Tekemisillä ei sitten väliä ole. Nykyisessä Jatkoajassa ymmärrettäisiin sekin, jos joku olisi Manchester United, mutta pikkurahasta heiluisi sitten julkisuudessa Cityn paita päällä. Jos siitä pistäisi piikin, se olisi mielensäpahoittamisen paikka. Että kirjoittaja kehtasi!
Ja kiitos, palataan CHL:ään.
e: Haberin nimi meni vahingossa väärin kun en ole seurannut tarkemmin. Muistelin ihan oikeasti Huberiksi. Osasyy voi olla sekin että mulla on luokkatuttu nimeltä Huber. Mulla on myös lievä lukihäiriö joten nimet yms on joskus tosi vaikeita koska en virhettä löydä vaan luen kirjoittamani oikein vaikka se ei sitä olisi. Tällä kertaa vika oli muistissa/muistikuvassa.
Viimeksi muokattu: