Tuntuu tyhmältä tästä nyt kolmanteen ketjuun jo kirjoittaa, mutta mielestäni tämä on aika kriittinen osa tuota, että yleisö ei hallille löydä. Eli vaikka asun pääkaupunkiseudulla, kuuntelen työaikana radiota, luen kattavasti jatkoaikaa päivittäin ja seuraan muutenkin jääkiekkoa ahkerasti, niin en ollut tietoinen, että eilen HIFK ja Blues pelasivat kotona CHL:a. En ole nähnyt YHTÄKÄÄN mainosta missään ja en yllättyisi yhtään, jos näin olisi suurimmalla osalla potentiaalisista asiakkaista. Katsoja ei 10/10 tule hallille, jos saa tietää koko pelin olemassa olosta vasta tulosruudun koosteesta illalla. Kuuluuko tähän MTV3:n kanssa tehtyyn sopimukseen joku markkinointidiili, jonka takia joukkueet eivät sitten itse mainosta pelejään ollenkaan. Vai eikö joukkueita vaan kiinnosta markkinoida tapahtumaa. Jotain olisi silti tehtävä, sillä Rauman, Espoon ja Jyväskylän eiliset katsojamäärät eivät pitkässä juoksussa mahdollista tämän sarjan pelaamista.