Toistaiseksi olen siipinälkäni tyydyttänyt Puistokadun Siipiravintolassa, mikä on silloin tällöin käytynä oikeinkin hyvä mesta. Muissa turkulaisissa wingsejä tarjoavissa paikoissa harvemmin niitä tilaankaan, joten olis kiva päästä kokeilemaan tätä paljon mainostettua Hookia.
Toi Puistokadun Siipiravintola on kyllä käsittämättömän suosittu mesta hieman syrjäisestä sijainnistaan huolimatta. Luulis, että tolla volyymillä kannattais harkita siirtymistä vähän keskeisemmälle paikalle, mutta mikäs minä olen muita neuvomaan bisnesasioissa. Hyviä ovat wingsit tuolla kuitenkin.
Siipiravintola on kyllä oikein mesta paikka, mutta pakko silti sanoa, että on mielestäni viime vuosina mennyt hieman heikompaan suuntaan. Asiakaspalvelu tuolla on aivan paskaa, eivät vastaa puhelimeen, nettitilaus ei ole ollut koskaan auki kun olen yrittänyt sitä käyttää ja nyt eivät ole Woltinkaan sivuilla olleet auki enää pariin kuukauteen. Uskon tämän johtuvan juuri tuosta suosiosta, eli eivät yksinkertaisesti pysty vääntämään sitä määrää safkaa, joka menisi mikäli nuo kotiinkuljetuspalvelut pidettäisiin aktiivisena. Toinen harmituksen kohde on muutamat vanhat lisukkeet, joita ei enää saa. Esim. quesadillakset tai jalapenopallerot eivät enää kuulu valikoimiin, mutta tämä on tosin Siipiravintolan tarjoilijan mukaan maahantuojasta johtuva syy, eikä niinkään ravintolasta.
Silti, kaikesta nillittämisestä huolimatta, ehdottomasti Turun ykkösmesta siipien saralla ja tasaiseen tahtiin tuolla tulee varmasti tulevaisuudessakin vierailtua. Paikka on joo vähän syrjäinen, mutta toisaalta se mahdollistaa paremmin take away-annosten hakemisen, kun saa auton suht helposti lähelle parkkiin. Paikanpäällä ei ole enää vuosiin tullut syötyä, kun tuppaa aina olemaan ääriään myöten täynnä.
Tuli Fort Lauderdalessa käydessä poikettua rannan Hootersiin ja sieltä sai myös vallan maittavat boneless-wingsit. Varmaan tuomitaan alan piireissä nyt aivan tuulariksi, kun tuollaisia luuttomia siipiä menin syömään, mutta kieltämättä oli ihan nasta kokemus ja varmasti tilaisin myös esim. Siipiravintolasta toisinaan tuollaisia versioita, mikäli olisi saatavilla. Muistaakseni Tampereella olen ainakin aikaisemmin vastaaaviin törmännyt, olisiko nimenomaan Hookissa tai Sticky Wingersissä?