sopuli kirjoitti:Ei saatana. Haluaisin nähdä sen NHL-asiantuntijan, joka oikeasti on sitä mieltä, että Rangersilla on tällä vuosituhannella ollut TOP-3 materiaali jollain kaudella :)
Ja tässähän nyt ei puhuttu top-3-materiaalista eihän...
sopuli kirjoitti:Ei saatana. Haluaisin nähdä sen NHL-asiantuntijan, joka oikeasti on sitä mieltä, että Rangersilla on tällä vuosituhannella ollut TOP-3 materiaali jollain kaudella :)
cobol kirjoitti:Näyttöjä pitää olla ja sinun näyttösi ovat kehnot sekä valmentamisesta että pelaamisesta.
grace kirjoitti:Toivoisin myös, että P. Sihvonen kommentoisi Isakssonin ja Flu:n postauksia muutama sivu taaksepäin. Cobolin jo "murskasitkin", kun sait hieman tukea asiaasi, mutta miksi et tosiaan kommentoi Isakssonin tai Flu:n kirjoituksia. Ovatko he osuneet liian lähelle asian ydintä vai eikö aika riitä analysoimaan näitä viestejä kunnolla?
siffa kirjoitti:Ei kai kukaan ole missään väittänyt, etteivät nämä aika ajoittain vaaralliset pystysyötöt ole käyttökelpoisia jokaiselle joukkueelle?
Ei tähän tarvita edes huonoa liikettä tai huonoja avauksia. Riittää, että ajoitukset ovat hieman pielessä. Jos laiturit karkaavat (varsinkin jos heillä on hyvä liike) tai avausten ajoitus on hieman pielessä (haetaan liian hienoja avauksia), niin se riittää. Paketti on hetkessä hajallaan seisovin jaloin.zaluun kirjoitti:Huonot avaukset ja laiturien huono liike johtaa huonoimmillaan todella seisovaan ja surkeaan hyökkäyspelaamiseen hitaissa lähdöissä.
Tiivistettynä olen sitä mieltä, että Shedden tyyli avata pitkillä toimii silloin kun vastustajan puolustus ei ole ehtinyt organisoitumaan ja omalla joukkueella on käytössä T. Salmelaisen ja J. Ridan tyylisiä pelaajia.
grace kirjoitti:Ja tässähän nyt ei puhuttu top-3-materiaalista eihän...
P.Sihvonen kirjoitti:Mutta tämä veli C... Hän on hupaisa tapaus. Jos hän saa pientäkin sivustatukea joltain palstan NIMIMERKILTÄ, niin hän julistautuu minua vastaan voittajaksi, heh! Tällä hetkellä hän johtaa minua vastaan 3-0. Se kannattaa laittaa jo CV:hen.
Jääkiekkoanalyytikon ja (elokuva)kriitikon rinnasaminen ontuu siinä määrin, että kriitikon subjektiivisella näkemyksellä on aina oma iso roolinsa arvostelun luonteeseen, kun taas vastaavasti mm. Sihvonen väittää kaikin tavoin tarkkailevansa peliä objektiivisesti. Sheddenin arvostelemisessa ei itsessään ole mitään pahaa, mutta tämä fiasko -kampanja syö pahasti Sihvosen uskottavuutta objektiivisesti asioita tarkkailevana analyytikkona. Sihvosen kannattaisi ihan oikeasti tarkastaa omaa pelikirjaansa journalismin ja analyyttisen kirjoittamisen suhteen. Kuinka moni voisi kuvitella esim. Hockeykvällenin loistavan analyytikon Wikegårdin kirjoittamassa säälittävää kolumnia jonkun valmentajan vaimosta (!) tai saavan huomautusta julkisen sanan neuvostolta.ranger kirjoitti:Tähän saakka on tullut luettua parhaimmillaan monta kertaa viikossa Chicago Sun-Timesin nettisivuilta Roger Ebertin elokuva-arvosteluja vuosikymmenten ajoilta, koska pidin niitä joka suhteessa briljantteina.
Täytyypä kai jättää ne tulevaisuudessa omaan arvoonsa, koska ukko ei ole palkittu mestariohjaaja.
Ranger
PJx kirjoitti:Ei tähän tarvita edes huonoa liikettä tai huonoja avauksia. Riittää, että ajoitukset ovat hieman pielessä. Jos laiturit karkaavat (varsinkin jos heillä on hyvä liike) tai avausten ajoitus on hieman pielessä (haetaan liian hienoja avauksia), niin se riittää. Paketti on hetkessä hajallaan seisovin jaloin.
Jos pystyt antamaan paineen avaushetkelle tai peittämään oleelliset syöttölinjat kriittisillä hetkillä, niin eihän tällaiset lähdöt toimi. Käytössä olisi oltava toinen vaihtoehto, jota vastaan kaveri joutuisi pelaamaan. Silloin näilläkin hauilla olisi mahdollisuus onnistua myös ”tosipeleissä”.
LaTe_Show kirjoitti:Ónkohan minulla taas hoonosoomi-vaihe päälle, sillä itse ymmärsin nimimerkki cobolin viestin erilailla...
P.Sihvonen kirjoitti:Mutta tämä veli C... Hän on hupaisa tapaus. Jos hän saa pientäkin sivustatukea joltain palstan NIMIMERKILTÄ, niin hän julistautuu minua vastaan heti voittajaksi, heh! Tällä hetkellä hän johtaa minua 3-0. Se kannattaa laittaa jo CV:hen.
No nyt alkaa menemään jo ihan naurettavaksi. Näytä minulle se kolumni.Dennis kirjoitti:Kuinka moni voisi kuvitella esim. Hockeykvällenin loistavan analyytikon Wikegårdin kirjoittamassa säälittävää kolumnia jonkun valmentajan vaimosta (!)
tuuski kirjoitti:No nyt alkaa menemään jo ihan naurettavaksi. Näytä minulle se kolumni, jossa Sihvonen on näin tehnyt.
Siis kolumni Sheddenin vaimosta? Vai peräti analyysi :) Jos näin tosiaan on, niin joudun kyllä kääntämään kelkkaani, ainakin ei-pelillisellä puolella. Toisaalta ihmetyttää, ettei siitä sen isompaa meteliä ole tälläkään foorumilla pidetty. Jos joku viitsii sen kirjoitella tähän ketjuun, niin olisin kiitollinen.cobol kirjoitti:Löytyy oikein näyttänä juttuna tämän kauden Urheilulehdestä.
Olisiko Sihvosella yhtään munaa ja kertoa tästä analyysistaan?
tuuski kirjoitti:Siis kolumni Sheddenin vaimosta? Vai peräti analyysi :) Jos näin tosiaan on, niin joudun kyllä kääntämään kelkkaani, ainakin ei-pelillisellä puolella. Toisaalta ihmetyttää, ettei siitä sen isompaa meteliä ole tälläkään foorumilla pidetty. Jos joku viitsii sen kirjoitella tähän ketjuun, niin olisin kiitollinen.
Johan kirjoitti:Onko keskustelussa voittajia ja voiko sitä johtaa?
Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa, siitä parhaana esimerkkinä varmaan Jere Karalahtea (tai Billy Tibbettsiä) käsittelevä ketju.cobol kirjoitti:Miksi sitä ei täällä ruodittu? Tämä on jääkiekkofoorumi, joten emme yleensä viitsi puuttua seiskatason kirjoituksiin.
No höpö höpö; eikös siinä kirjoitettu liki rakkauskirjeen tasolla Rouva Sheddenistä/-lle joka oli kahta vaille käynyt Petterin silmille Jaffa-Areenan lehdistötiloissa (aren't you THAT SIHVONEN;-)cobol kirjoitti:Hyvin lähellä herjausta oleva kirjoitus, jossa Sihvonen käy Sheddenin vaimon kautta Sheddenin kimmppun ja syyttää Sheddenin vaimoa epäsuorasti eri tavoin.
Keskustelu on vaan sitä mielenkiintoisempaa, mitä kiivaampana sitä käydään. Pienet erimielisyydet ja kinastelut ovat siis keskustelun suola... niin nytkin.P.Sihvonen kirjoitti:Mielestäni ei ole voittajia eikä sitä voi johtaa. Keskustelu on keskustelua.
tuuski kirjoitti:Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa, siitä parhaana esimerkkinä varmaan Jere Karalahtea käsittelevä ketju.
Mutta edelleen, tämän kolumnin haluaisin nähdä.
Suolakuningas kirjoitti:. Pitkäsyöttö keskialueelle leikkaavalle hyökkääjälle taitaa edelleen olla paras tapa rikkoa vastustajan käyttää 1-2-2 trappi ja NHL:ssä on kuitenkin useampi vahvasti puolustava joukkue, jotka trappiin luottaa. .