Karhunkulta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kakkosvaihe, mikä on silkkaa ryöstörahastusta tuli maksamaan per nokka 'bout 200-250€ muistaakseni.
Tuo kakkosvaihe oli jumalauta suurin lain sallima ryöstö mitä tiedän! Oli taloudellista ajoa ja olen siis muutenkin suht rauhallinen kuski eli en paina kaasupohjassa jokaisiin liikennevaloihin ja risteyksiin. Noh olin luokan vertailussa kuski, jolla oli vähiten parannusta taloudellisuuteen, koska olin muutenkin taloudellisin kuski jo ennen tuota " nyt sitten ajat sillai ku minä sanon, että saadaan susta taloudellinen kuski"- ajoa. Eli siis opein tuollakin parilla ajotunnilla suunnilleen en mitään, koska olin jo valmiiksi taloudellinen kuljettaja. Liukkaan radalla oli liukasta, niinkuin oli silloinkin, kun ensimmäisen kerran siellä joutui olemaan pari vuotta aikaisemmin, jee.
Mites muuten on. Jos nyt menen ajamaan toisen ajoneuvoluokan ajokortin, niin pitääkö minun sen kortin osuus ajaa uudelleen 15 vuoden päästä, niinkuin laki vissiin sanoo? Eli esimerkkinä: Saan ajaa B-kortilla johonkin vuoteen 2050 johon kortti siis on voimassa, mutta jos ajan vaikka moottoripyöräkortin, niin minun pitää se uusia viidentoista vuoden kuluttua? Kuulostaa aika järkevältä, jos se noin menee.