YKsi hyvä niksi on ottaa ajo-opettaja mukaan inssiin, omalla kohdalla vei huomion nopeusrajotuksista kyselemällä inssiltä typeryyksiä. Jälkikäteen tarjosin sitte kahvit.
Onko tuollainen sallittua?? En ole koskaan edes kuullut että kenelläkään olisi ollut ajo-opettaja mukana..
Oman ajokokeeni kanssa kävi niin että satuin olemaan päivän vihoviimeinen kokelas, koe alkoi muistaakseni vasta joskus 16:30 tienoilla. Itse asiassa minut taidettiin ottaa sille päivällä "ylimääräisenä", ja inssillä tuntui olevan jostain syystä aivan pirunmoinen kiire kotiin. Olin ajanut reilut 20 minuuttia, 25 korkeintaan, kun inssi sanoi että aja takaisin konttorille vaan kyllä tämä läpi on. Asiaan kuuluvat alku- ja loppukeskustelut jäivät aivan muodollisiksi, hän ei muistaakseni esimerkiksi alussa kysellyt minulta hallintalaitteista tms. yhtään mitään.. meikäläinen pääsi siis kieltämättä hiukan puolivaloilla hommasta
Oma emäntä käy nyt autokoulua, ja on jo yksittäisistä ajotunneistakin aivan kauhusta kankeana, joten sitä itsekin jännittää hänen puolestaan että miten sitten aikanaan varsinaisen inssin kanssa. Manaa että on 28-vuotiaana jo liian vanha oppimaan näin paljon asioita näin lyhyessä ajassa.. täytyisi nyt vain jaksaa itse olla kannustava