Mun nokiaa et vie!Niin tai sitten ei, webasto on vain yksi merkki. Esim automaailmassa samalla periaatteella kaikkia autoja voisi kutsua foordeiksi...
Mun nokiaa et vie!Niin tai sitten ei, webasto on vain yksi merkki. Esim automaailmassa samalla periaatteella kaikkia autoja voisi kutsua foordeiksi...
Boxsterin ostamiseen on yksi hyvä syy, se kun ei ole varaa 911:een.Kaverille jäi varmasti käteen hyvä mieli tuosta ansiokkaasta kuitista, mutta huoltsikalta pois ajaessaan mietti varmasti itsekin että miksi Boxster.
Tai sitten kaverille jäi hyvä mieli kuitistaan ja huoltsikan pojat päättelivät tykönään, että pois lähtenyt kaveri jäi todellisuudessa harmittelemaan omaa valintaansa.Kaverille jäi varmasti käteen hyvä mieli tuosta ansiokkaasta kuitista, mutta huoltsikalta pois ajaessaan mietti varmasti itsekin että miksi Boxster.
Mäki olen kattonut 928 ja 944 malleja joskus, kelpaisi oikeasti porsche kuin porsche. Tai no cayennesta en niin piittaa. Olikohan Jeremy Clarkson joka tuon mun viestin lauseen aikanaan Top Gearissa esitti.Kyllä tuollaisen 4.0l koneella olevan Boxsterin (tai Caymanin) ottaisin mielummin kuin jonkun perusmallisen 911:n. Vaparin äänet ja luonne, tasapainoinen ajaa ja halpa verrattuna 911. Minusta melkeinpä parhaimpia Porscheja mitä nyt voit ostaa. Jännä muuten, että näille dissaajille Ferrareista kuitenkin kelpaa entry level V8-koneiset tai pikku-Lambot. Onhan ne toki vähän kalliimpia kuin Boxsterit, mutta kai näillä henkilöillä irtoaa useampi satatonnia tuollaisen italialaisen ostamiseen.
Enkä muutenkaan ikinä ole ymmärtänyt, että autoista (tai muustakaan) pitää ajatella tuolleen negatiivisesti, että "ei riitä rahat siihen" tai "nössöjen malli". Jos pitää sille tiellä lähteä niin Boxster-kuski voisi bensiksellä kuitata huutelijalle, että miksi sun diesel-farkussa on ruma muija kyydissä.
Eli olisi ihan ok kohdistaa pienimunaisen miehen huutelut todennäköisesti täysin syyttömään vaimoon? Jotenkin kokisin aikuismaisempana jättää vinkujat vinkumaan ihan keskenään, vaikka omaa egoa olisikin kiva pönkittää jollain nasevalla servauksella. Yläasteella ja lukiossa nämä.Enkä muutenkaan ikinä ole ymmärtänyt, että autoista (tai muustakaan) pitää ajatella tuolleen negatiivisesti, että "ei riitä rahat siihen" tai "nössöjen malli". Jos pitää sille tiellä lähteä niin Boxster-kuski voisi bensiksellä kuitata huutelijalle, että miksi sun diesel-farkussa on ruma muija kyydissä.
Sellaista autoa tai automerkkiä ei olekaan, mistä joku ei pahoittaisi mieltään tai keksi negatiivista sanottavaa.Siitä olen kyllä täysin samaa mieltä, että vittujakaan pitäisi olla muiden asia, mihin kukin rahansa sijoittaa. Itse ostin uuden Octavian ja muutama kaveri siihen sitten perinteisesti, että samalla rahalla olisivat mieluummin ostaneet tämä tai tuon - minäpä en olisi, vaan halusin tietystä hintaluokasta uuden auton.
Nyt on perjantaista asti ollut uusinta mallia oleva Honda Jazz alla ja kortti taskussa reilun viikon. Ja täytyy kyllä sanoa, että on se ajaminen aika ahdistavaa puuhaa. Tuntuu, että kokoajan tekee vähintään pieniä virheitä, jää pimeällä jalankulkijoita huomaamatta ja jatkuvasti epäröi kaikkia päätöksiään. Tiedä mitä tästä tulee.Kävipä niin, että tässä 40-vuoden komeammalla puolella ajelen ajokorttia ja sehän tarkoittaa myös auton hankkimista parin kuukauden päästä.
Pohjapanssarin kolinasta vasta huomaat?jää pimeällä jalankulkijoita huomaamatta
Pari kertaa vasta ennen suojatietä huomannu, että joku odotteli siinä sivussa ylittämään lähtemistä tai seisoskeli kaistojen keskikorokkeella.Pohjapanssarin kolinasta vasta huomaat?
Nyt on perjantaista asti ollut uusinta mallia oleva Honda Jazz alla ja kortti taskussa reilun viikon. Ja täytyy kyllä sanoa, että on se ajaminen aika ahdistavaa puuhaa. Tuntuu, että kokoajan tekee vähintään pieniä virheitä, jää pimeällä jalankulkijoita huomaamatta ja jatkuvasti epäröi kaikkia päätöksiään. Tiedä mitä tästä tulee.
Nyt on perjantaista asti ollut uusinta mallia oleva Honda Jazz alla ja kortti taskussa reilun viikon. Ja täytyy kyllä sanoa, että on se ajaminen aika ahdistavaa puuhaa. Tuntuu, että kokoajan tekee vähintään pieniä virheitä, jää pimeällä jalankulkijoita huomaamatta ja jatkuvasti epäröi kaikkia päätöksiään. Tiedä mitä tästä tulee.
Ajamaan oppii, wait for it...ajamalla!Nyt on perjantaista asti ollut uusinta mallia oleva Honda Jazz alla ja kortti taskussa reilun viikon. Ja täytyy kyllä sanoa, että on se ajaminen aika ahdistavaa puuhaa. Tuntuu, että kokoajan tekee vähintään pieniä virheitä, jää pimeällä jalankulkijoita huomaamatta ja jatkuvasti epäröi kaikkia päätöksiään. Tiedä mitä tästä tulee.
Sammuu se vielä nykyäänkin aina silloin tällöin jossakin, vaikka kortti on ollut jo 15 vuotta ja kilometrejä on ihan riittävästi.Ja kuten edelläkin mainittiin, niin jos nyt auto sattuu sammumaan johonkin liikennevaloihin, niin sittenhän sammuu. Ei muuta kuin uudestaan käyntiin ja uutta yritystä.
Mulla auto sammuttaa itse itsensä aina kun pysähtyy esim. valoihin. Ai että miten mä inhoan sitä ominaisuutta. Toki sen saa pois nappia painamalla, mutta ei vakioasetukseksi ilman erillistä säätämistä jonkun ohjelman avulla. Kaveri on luvannut onneksi jeesata asian kanssa.
Toinen, mitä vihaan tässä uudessa autossa on adaptiivinen vakionopeudensäädin. Se on aivan sanoinkuvailemattoman hirveä värkki. Käytännössä tilanne on se, että mulla ei ole autossa nyt vakkaria lainkaan, koska tuota ei vain pysty normaalioloissa käyttämään hermostumatta.