Sen verran vilkaisin, (jos nyt olin oikeassa autossa) niin tuohon Hondaan saa vielä moottorin vesitilaan asennettavan vastuksen. Se on oikein hyvä asia, sillä silloin lämmittimestä saa kunnolla hyötyä toisin kuin näistä lohkon kylkeen pultattavista vastuslätkistä.
Asennuspaikkaan en ota kantaa. Kyllä tuommoisen homman muutkin korjaamot tekevät. Toki voisi selvittää, että tuleeko ecun kanssa jotain ristiriitaa (kone lämmin, imuilma miinuksella) ja pitääkö sinne merkkiliikkeen sorkkia jotain. Joissain kärryissä voi käydä niin, ettei syötäkään tarpeeksi rikasta seosta sylinteriin ja starttaus menee pitkäksi sahaukseksi. Tämä moottorin esilämmittäminen kun on lähinnä pohjoismaiden hommia. Muualla maailmassa vaan käännetään virta-avaimesta kone käyntiin.
Asennuspaikkaan en ota kantaa. Kyllä tuommoisen homman muutkin korjaamot tekevät. Toki voisi selvittää, että tuleeko ecun kanssa jotain ristiriitaa (kone lämmin, imuilma miinuksella) ja pitääkö sinne merkkiliikkeen sorkkia jotain. Joissain kärryissä voi käydä niin, ettei syötäkään tarpeeksi rikasta seosta sylinteriin ja starttaus menee pitkäksi sahaukseksi. Tämä moottorin esilämmittäminen kun on lähinnä pohjoismaiden hommia. Muualla maailmassa vaan käännetään virta-avaimesta kone käyntiin.