Autoiluketju

  • 3 195 566
  • 18 516

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei se vaikeaa ole,
Jatketaan vielä ihan huvin vuoksi tästä asiasta sen verran että vakkarilla ohittaminenhan nostamatta nopeutta vasta on perseestä, ai että menee hermot kun joku lähtee vakkarilla ohittamaan moottoritiellä sua noin 1-2kmh kovemmalla nopeudella, siinä kestää minuutti ainakin, ehtii tulla jo se rekka eteen ja se vakkaripösilö on vasta kuolleessa kulmassa. Meneeköhän nämä samaiset vakkariohittelijat yksi per suunta maantielläkin sillä vakkarilla ohi tasaista nopeutta.
Niin ja mun mielestäkin vakkari on hyvä keksintö, löytyy itseltäkin mollemmista autoista jopa siitä kauppakassista mutta sitä pitää osata käyttää oikein.

_
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla rupeaa kaasujalka painamaan pidemmällä matkalla aina vaan enemmän. Ilman vakkaria kortti olisi ollut pois monta kertaa jo. Lompakkoystävällinen laite.

Ruuhkassa joutuu pistämään kilsan tai pari alle jononopeuden ja ohittaminen vakkarilla on idioottien touhua. Kaasuun voi sen verran koskea, että liikenne pysyy juohevana. Itse ajan jonossa normaalisti, koska osaamattomat kuskit saa jonon kuitenkin pumppaamaan.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Jatketaan vielä ihan huvin vuoksi tästä asiasta sen verran että vakkarilla ohittaminenhan nostamatta nopeutta vasta on perseestä, ai että menee hermot kun joku lähtee vakkarilla ohittamaan moottoritiellä sua noin 1-2kmh kovemmalla nopeudella, siinä kestää minuutti ainakin, ehtii tulla jo se rekka eteen ja se vakkaripösilö on vasta kuolleessa kulmassa. Meneeköhän nämä samaiset vakkariohittelijat yksi per suunta maantielläkin sillä vakkarilla ohi tasaista nopeutta.
Niin ja mun mielestäkin vakkari on hyvä keksintö, löytyy itseltäkin mollemmista autoista jopa siitä kauppakassista mutta sitä pitää osata käyttää oikein.

_

Lisätäänpä vielä tähän, että itselläni on mukautuva vakionopeudensäädin, eli jos vauhtiero itseni ja samalla kaistalla eteen tulevan välillä on vain 1-2 km/h niin jään mielelläni siihen taakse. Yleensä vauhtiero on vain sellainen, että sitä tyytyväisenä laittaa vilkun vasemmalle ja odottaa olevansa pian ohi. Mutta kun ei, kun mulkero kiihdyttää. Sitten taas liinat kiinni kun ollaan samalla kaistalla.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen käytiin yhtä katsomassa. Siinä ei tosiaan ilmastointia ollut ja muutenkin vaikutti olevan aika karvalakkimalli. Auto oli vain aikanaan lunastettu ja myyjä oli sitten laittanut sen kuntoon. Kannattaako tuollaisista pysyä vielä nykypäivänä erossa? Jotenkin itselle ainakin tuli sellainen kiitos ei -olo vaikka auto sinänsä tuntui oikein hyvältä.
Varsinkin iällä olevia pikkuautoja (10 v ja vanhempia) lunastetaan suht helposti vakuutusyhtiöiden toimesta. Eli ei ole tarvinnut olla mikään suurmälli, jonka seurauksena on mennyt runko kieroon tms (toki sellaisetkin saa oikaistua). Tiedän pari autokorjaamon omistajaa, jotka ovat ostaneet itselleen pikkukolarista lunastukseen joutuneen auton ja korjanneet vehkeen oikeasti tieliikennekelpoiseksi satasilla.

Mutta jos tuo oikeasti houkuttelee, kannattaa selvittää millaiset vauriot on olleet ja mitä on tehty. Jos vaan mahdollista, pyydä joku asiantuntija arvioimaan asiaa.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vakkari on hyvä keksintö. Käytän siis itsekkin sitä varsinkin pidemmillä matkoilla ja moottoriteillä myös lyhyemmillä. Mutta ruuhkaan se sopii huonosti. Jonossa pumppausta tapahtuu joka tapauksessa liittymisten, kaistojenvaihdon ja muiden tekijöiden seurauksena. Vakkarin kanssa jos ohitan sen pienen nopeuseron takia, menen aina kevyellä kaasulla ohi ja sitten nostan kaasun ohi mentyäni ja auto pudottaa taas kätevästi siihen vakkarinopeuteen. Ja tätä siis harrastan oikeastaan vain nelikaistaisilla. Jos edessä on jonoa se on joko selvästi nopeutta lisää ja vasemmalle tai pykälä tai vakkari pois ja jonossa. Jonossa ajelu on muutenkin hyödyllinen taito. Siitä faija aina paasasi ja huomaa kyllä että moni ei osaa. Tämä osaamttomuus siis ilmenee niin että osaamattomasta tuntuu koko ajan että edessä oleva ajaa hitaammin/hidastaa kun oma jalka hiukan painuu huomaamatta. Tältä tuntui aina mutsin kyydissä... Ja asioissa helpottaa ihan helvetisti se että katsoo myös edessä ajavaa pidemmälle.

Silti myös niille jotka ei jaksa vakkaria venkslata pätee sama kehotus julkisiin ja taksiin siirtymisestä. Tai jalalla ajamisesta tilanteessa kun vakkaria ei voi käyttää. Menee kuulkaas jo liian mukavuudenhaluiseksi.

Ohittamisesta totean että ohittamisen kiilaaminen kiihdyttämällä (tai muuten) on laissakin kielletty ja erittäin vittumainen ilmiö. Mutta onhan se nyt tietysti minulta pois jos joku ajaa kovempaa. Tai vaihtaa kaistaa eteeni. Saatana.
 

ace

Jäsen
Minulla myös Skodassa tuo mukautuva vakionopeudensäädin. Rauhallisemmassa liikenteessä varsin toimiva peli, mutta pk-seudun ruuhkissa aiheuttaa vain ärsytystä. Siinähän saa siis säädettyä sen, kuinka lähellä edellä ajavaa oma auto kulkee. No pienimmilläänkin tuo väli jää sellaiseksi, johon täällä itsekkin puikkaisin miettimättä. Nyt vaan tapahtuu se, että kun siihen väliin tulee auto, hidastaa vakkari vauhtia niin pitkään, että tuo väli on taas se säädetty. Sen jälkeen siihen väliin tulee taas uusi auto ja taas hidastetaan.

Varsin nykiväksi menee ajaminen tuon kanssa.
 

Rauta85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No käy sitten koeajamassa. Itse kävin ja kyllä kovenee! Ulkonäkö on kyllä paljon väristä riippuvainen ja luonnossa nähtynä kyllä varsin tyylikäs peli. Ajettavuudesta voi sanoa sen verran että onhan tuo bemari, tosin paremmin tehtynä. Ottaa epätasaisuudet todella hienosti ja toisaalta mutkiin saa painaa niin lujaa että usko loppuu. Ohjaus on todella nopea ja tarkka. Tahdon! Ja ostankin kyllä, tosin vasta ensi keväänä.
Kuukausi tästä viestistä ja perun puheeni. Ei odoteltu kevättä, auto on pihassa jo nyt. Olkoon muiden mielestä vaikka kuinka Audin tai Bemarin näköinen, kyllä minusta Alfa on aina Alfa. Jollei muuten niin ainakin ajettavuudeltaan. Käykääpä kokeilemassa ;)
 

Liitteet

  • Kiulu1.jpg
    Kiulu1.jpg
    263,6 KB · kertaa luettu: 518

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olkoon muiden mielestä vaikka kuinka Audin tai Bemarin näköinen, kyllä minusta Alfa on aina Alfa. Jollei muuten niin ainakin ajettavuudeltaan. Käykääpä kokeilemassa ;)
Onnittelut uudesta autosta. Ulkonäköseikat on hiukan toissijaisia, makuasioita. Ne tärkeämmät pointit tulee sitten käytön myötä esiin, onko laatu parantunut sieltä takavuosilta minkä vuoksi "leima otsassa" koko merkillä. Kauniita autoja mutta uskaltaako niitä suomen talveen hankkia ja miten on moottorikehityksen ovatko nyt Giulian myötä modernisoineet koneet sille tasolle millä kilpailijoilla. Käyttötestejä ja -kokemuksia odotellessa.

Välillä kieltämättä houkuttelee Alfan hinnanalenema, viimeksi tullut mietittyä tätä ilmoitusta. Missä tässä on koira haudattuna vai irtoaako tuolta markkinoilta jo liki kympillä huippuvarusteltuja yli 200hp neliveto-alfoja.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4 4d 210hv Farmari 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto

_
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onnittelut uudesta autosta. Ulkonäköseikat on hiukan toissijaisia, makuasioita. Ne tärkeämmät pointit tulee sitten käytön myötä esiin, onko laatu parantunut sieltä takavuosilta minkä vuoksi "leima otsassa" koko merkillä. Kauniita autoja mutta uskaltaako niitä suomen talveen hankkia ja miten on moottorikehityksen ovatko nyt Giulian myötä modernisoineet koneet sille tasolle millä kilpailijoilla. Käyttötestejä ja -kokemuksia odotellessa.

Välillä kieltämättä houkuttelee Alfan hinnanalenema, viimeksi tullut mietittyä tätä ilmoitusta. Missä tässä on koira haudattuna vai irtoaako tuolta markkinoilta jo liki kympillä huippuvarusteltuja yli 200hp neliveto-alfoja.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4 4d 210hv Farmari 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto

_

Eiköhän tässä ole just noi ensimmäisessä kappaleessasi mainitsemat asiat päde. Ostajan mielestä toi on about kymmenen vuotta vanha käytetty Alfa eikä niille ihan hirveästi kysyntää liene. Kai 150000km ajettuja 200hp-autoja löytyy 10-14000 euron hintaluokkaan suht runsaasti. RS Octaviasta A4:n kautta mainittuun Alfaan, Mondeoon ym. Kaikki eivät toki nelivetoja, osa kutoskoneella eli kyllä tuolla hinnalla ja kilometreillä löytyy jo monelle jotain.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Kysäistäänpä täältä kun paikalla joku asiantuntija kuitenkin on. Eli, kulkineessa Volvo S60 vm. 2001 runsailla kilsoilla ilmenee seuraavan laista vaivaa: auto ravistaa melko tuntuvasti välillä. Vika ilmenee oikeastaan vain maantieajossa kun veto on päällä. Esim jos ajan 80-100 km/h vakkari päällä niin tasaisella mennään suht normaalisti, mutta kun tulee ylämäki ja vetoa lisää niin ravistus alkaa. Jos nollaa vakkarin eli ottaa vedon pois päältä niin loppuu samantien.
Mistä pitäisi lähteä vikaa etsimään? Renkaat painotettu keväällä, vika oli jo silloin olemassa. Oma diagnoosi vetonivelet, olenko yhtään jäljillä? Voiko tuota jotenkin muuten tutkia kuin repelemällä auki?
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vetonivelien väljät saa selville tunkkaamalla kulman ilmaan ja pyörää kiertämällä. Vaihde tai automaatissa parkki päälle, että on ns vastus. Kaveri voi samalla tiirailla, että missä kohtaa antaa myöden.

Tasaisella vedolla kaikkien väljien pitäisi olla kääntyneenä ääriasentoon ja suoraa ajaessa ei pitäisi ravistaa. Onko vikavaloja? Mulle tulee ekana mieleen kone.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Vetonivelien väljät saa selville tunkkaamalla kulman ilmaan ja pyörää kiertämällä. Vaihde tai automaatissa parkki päälle, että on ns vastus. Kaveri voi samalla tiirailla, että missä kohtaa antaa myöden.

Tasaisella vedolla kaikkien väljien pitäisi olla kääntyneenä ääriasentoon ja suoraa ajaessa ei pitäisi ravistaa. Onko vikavaloja? Mulle tulee ekana mieleen kone.

Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Ei ole vikavaloja ilmennyt missään vaiheessa. Ja samoilla kierroksilla vika ei niin tunnu kaupunkinopeuksissa, vasta maantiellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistä pitäisi lähteä vikaa etsimään? Renkaat painotettu keväällä, vika oli jo silloin olemassa. Oma diagnoosi vetonivelet, olenko yhtään jäljillä? Voiko tuota jotenkin muuten tutkia kuin repelemällä auki?

Jos tuo ravistus tulee vain veto päällä niin tuskin on renkaista kiinni, epätasapainossa olevat renkaat tutisee kyllä ihan koko ajan. Minä lähtisin kyllä ihan ensimmäiseksi arvailemaan sisempää vetoniveltä/niveliä. Moottorin/laatikon tuennat on toinen, että onko jotain irti tai löysällä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma diagnoosi vetonivelet, olenko yhtään jäljillä? Voiko tuota jotenkin muuten tutkia kuin repelemällä auki?

Minä lähtisin kyllä ihan ensimmäiseksi arvailemaan sisempää vetoniveltä/niveliä. Moottorin/laatikon tuennat on toinen, että onko jotain irti tai löysällä?

Veikkaan kanssa sisempiä vetareita tai moottorin tuentoja. Ei kyllä vetareista välttämättä vaihtamatta huomaa vikaa.
 

Fordél

Jäsen
Kuukausi tästä viestistä ja perun puheeni. Ei odoteltu kevättä, auto on pihassa jo nyt. Olkoon muiden mielestä vaikka kuinka Audin tai Bemarin näköinen, kyllä minusta Alfa on aina Alfa. Jollei muuten niin ainakin ajettavuudeltaan. Käykääpä kokeilemassa ;)

Kyllähän siinä on paljon bemarimaisuutta ja ilman nokkaa tällainen amatööri ei tunnistaisi sitä Alfaksi. Silti todella tyylikäs ja hienosti muotoiltu auto. Sulla vielä todella hyvä väri. Ei muuta kuin nautinnollisia kilsoja, etenkin nyt ennen talvea, kun pääsee nauttimaan ajo-ominaisuuksista (+myytti Alfasta ei niin hyvänä talviautona elää allekirjoittaneessa).
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän siinä on paljon bemarimaisuutta ja ilman nokkaa tällainen amatööri ei tunnistaisi sitä Alfaksi.
Ja takaviistosta näyttää Lexukselta. :) Tuossa se Giulian ongelma mielestäni on, ei ole tarpeeksi muista erottuva malli ollakseen poikkeuksellinen uutuus automaailmassa. Tähän tietysti tullaan siitä kun lähdetään suunnittelemaan nykytrendien mukaan aika isolle massalle kelpaava auto nollasta, väkisinkin lainaa muilta, vähän kuin pop-musiikissa kun hittiä lähdet kirjoittamaan. Muilla merkeillä on helppoa kun seuraava generaatio yleensä polveutuu edellisestä ja se omaleimaisuus säilyy.

Katselin taas aamukahvilla nettiautosta Alfoja ja kyllä sieltä monen moista kesäautoa pomppaa esiin, noin kympillä irtoaisi V6 GT, kovat kuluthan siinä olisi mutta hinta kompensoisi paljon käyttökulujakin. Tai sitten legendaarinen kasari GTV.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6. Rahoitus jopa ilman käsirahaa, 190 eur/kk. Coupé 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Coupe Coupé 1986 - Vaihtoauto - Nettiauto

Entäs tämä, miten tämä uudempi korinen GT voi maksaa kuusi tonnia?!
Alfa Romeo GT 2.0 JTS Progression Coupe 2d Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto

_
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Häh, eihän Alfat maksa käytettyinä paljoa ja tolla on ikää jo yli kymmenen vuotta. Saksassa noilla kilsoilla tuollaisen voi saada parilla tonnilla ja auto sopinee paikalliseen ilmastoon paremmin kuin Suomeen.
Niin no, se on ihan mihin sitä vertaa, en tiennyt että 119tkm ajettu Alfa on loppuunajettu ja arvo muutaman tonnin. Suunnilleen samanikäinen TT maksaa noin kympin enemmän, samoin BMW 3-coupet.
Audi TT vaihtoautot - Nettiauto
BMW 3-sarja vaihtoautot - Nettiauto
3v vanhempi Celicakin kympin.
Toyota Celica 1.8 VVTL-i T Sport 3d Coupé 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

On jännä asia tuo Alfan hinnanalenema ja kun itse ostan autoni käytettynä, niin erittäin houkutteleva vaihtoehto koska hinta laskee kilpailijoidensa alle reilusti. Kyllähän tuolla hintaerolla muutaman huollon maksaa ja ottaa talvella taksinkin jos auto jää parkkiin. ;)

_
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
On jännä asia tuo Alfan hinnanalenema ja kun itse ostan autoni käytettynä, niin erittäin houkutteleva vaihtoehto koska hinta laskee kilpailijoidensa alle reilusti. Kyllähän tuolla hintaerolla muutaman huollon maksaa ja ottaa talvella taksinkin jos auto jää parkkiin. ;)

Joo, toki voi ottaa taksia ym ja varmaan useampikin auto jättää joskus tielle. Yleensä auton laukeaminen tavalla tai toisella ei kuitenkaan kuittaannu vain taksin ottamalla vaan siitä tulee ylimääräistä vaivaa ja toki kuluja varsinkin, jos se ei laukea sopivasti kotipihassa. Lisäksi jos autoa joutuu usein korjaamaan, niin ei siinäkään järkeä ole. Olen antanut kertoa itselleni, että Alfan varaosia saattaa joutua odottelemaan pitkäänkin tietyissä tapauksissa, siinä missä Audiin, Bemariin, Toyotaan ym löytyy se osa oman kokemuksen mukaan viimeistään Ruotsista.

Ei toi hinnanalenema ihan tuulesta temmattua ole, vaan Alfa nyt ei varmasti parhaimmillaan talviautona ole. Varmasti oikein mukava kesäauto, mutta mä en vanhaa Alfaa ainoaksi käyttöautoksi hankkisi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lisäksi jos autoa joutuu usein korjaamaan, niin ei siinäkään järkeä ole. Olen antanut kertoa itselleni, että Alfan varaosia saattaa joutua odottelemaan pitkäänkin tietyissä tapauksissa, siinä missä Audiin, Bemariin, Toyotaan ym löytyy se osa oman kokemuksen mukaan viimeistään Ruotsista.
Miten muuten fiat-kytkös, eikö se yhtään nopeuta varaosien saantia. Olen antanut itselleni ymmärtää että jotkut ainakin edulliset nyky Alfat käyttää samoja 1.4 turboja kuin fiatit. Tuleeko sieltä luotettavuutta, edes fiatin tasolle.

_
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten muuten fiat-kytkös, eikö se yhtään nopeuta varaosien saantia. Olen antanut itselleni ymmärtää että jotkut ainakin edulliset nyky Alfat käyttää samoja 1.4 turboja kuin fiatit. Tuleeko sieltä luotettavuutta, edes fiatin tasolle.

Tämä kuulostaa kyllä jotenkin niin surulliselta kun toivotaan luotettavuuden paranemista Fiatin tasolle... :)

Tuossa juuri eräs kaveri pisti uutena ostetun Fiatin Freemontin kiertoon parin vuoden leikkimisen ja korjaamokierteen jälkeen. "Tasan viimeinen v***n Fiat", "Olis pitäny jumalauta vaan kuunnella kaikkia niitä varoittelijoita" yms. oli kommentit tilanteesta. Ei siinä, takuuseenhan nuo korjaukset taisi mennä mutta eipä se paljon lohduta kun perheellinen ja työssään paljon autoa tarvitseva ihminen joutui koko ajan myöhästelemään joka paikasta ja järjestelemään korvaavia kyytejä kun Fiat oli taas kerran jättänyt tielle tai jättänyt käynnistymättä kokonaan jo lähtiessä.

Alfat on kyllä kivoja autoja, hemmetin hyviä ajaa ja hienon näköisiä (vaikka tuo uusi vähän liian Audi minusta onkin). Mutta en minä kyllä edelleenkään uskaltaisi Alfaa ostaa ainoaksi käyttöautoksi. Vaikka ne viat nyt tosiaan menisikin takuuseen (uudessa autossa) ja vaikka on sen verran tuttuja korjaamoalalla että käytetyn auton korjaaminen ei minulle maltaita maksakaan niin on siitä vaan liikaa vaivaa jos koko ajan joutuu järkkäilemään vara-autoja ja käyttöauton kohdalla se on muutenkin vittumaista jos joka aamu joutuu kädet ristissä pelkäämään että lähteeköhän se tänä aamuna käyntiin, tai jos lähtee reissuun niin saa koko ajan pelätä että pääseekö perille ajoissa tai pääseekö perille ylipäänsä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eikös Linnanahteen Aki ollut aikanaan kova Alfa-mies? Nyttemmin tullut järkiinsä...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kysäistäänpä täältä kun paikalla joku asiantuntija kuitenkin on. Eli, kulkineessa Volvo S60 vm. 2001 runsailla kilsoilla ilmenee seuraavan laista vaivaa: auto ravistaa melko tuntuvasti välillä. Vika ilmenee oikeastaan vain maantieajossa kun veto on päällä. Esim jos ajan 80-100 km/h vakkari päällä niin tasaisella mennään suht normaalisti, mutta kun tulee ylämäki ja vetoa lisää niin ravistus alkaa. Jos nollaa vakkarin eli ottaa vedon pois päältä niin loppuu samantien.
Mistä pitäisi lähteä vikaa etsimään? Renkaat painotettu keväällä, vika oli jo silloin olemassa. Oma diagnoosi vetonivelet, olenko yhtään jäljillä? Voiko tuota jotenkin muuten tutkia kuin repelemällä auki?

Jos tuo ravistus tulee vain veto päällä niin tuskin on renkaista kiinni, epätasapainossa olevat renkaat tutisee kyllä ihan koko ajan. Minä lähtisin kyllä ihan ensimmäiseksi arvailemaan sisempää vetoniveltä/niveliä. Moottorin/laatikon tuennat on toinen, että onko jotain irti tai löysällä?

Ei varmaan liity tähän caseen mitenkään mutta kauan sitten 3-sarjan bemarissa esiintyi hassua ravistelua/tärinää koska vanteiden keskiösoviterenkaat oli jäänyt laittamatta renkaiden vaihdon yhteydessä, ts. vanteet "hölskyivät" navan ympärillä snadisti. Esiintyi nimenomaan 80-100kmh vauhdissa pahimmillaan veto päällä.

Jos RauManin ongelma olisi esiintynyt silloin kuin veto ei ole päällä niin diagnoosi olisi varmaan aika helppo eli tod.näk. löysät pultit mutta tässä tapauksessa ongelma varmaan vetareissa jotka käsittääkseni on 2000-luvun "aitojen Volvojen" ns. tyyppivikoja.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Olikin mielenkiintoinen vika tuossa webastossa. Ei toiminut, koska puuttui joku softa, millä se toimii. Mulla on siis vuosimallin 2014 webasto, jota ei ole käytetty kertaakaan aikaisemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös