Itsellä kun on 1.4 TSI eli pieni turbokone niin lankesin tarjoushintaan, ajatuksena siis ettei tuo pieni kone lämpiäisi pakkasilla. Haastattelin monia vastaavan auton omistajia jotka valittelivat samaa varsinkin DSG lootalla ajavat. Aikaisemmat pari kaupunkirassia olleet Fordin 1.6 vapareita ja ne lämpesi 5 minuutissa kovillakin pakkasilla mutta 10 vuoden takaa kokemuksia GT Golfista jossa TSI tekniikkaa niin pahimmillaan ei lämmennyt koko 30min työmatkalla optimilämpötilaan.Ei Länsi-Helsingissä ole kunnon pakkasia talvisin. Minulla on Touranissa näköjään sama lämmitin ja ajattelin huomenna aamulla todeta miten se toimii näillä nollakeleillä.
Helposti unohtuu ne etelän pakkaset, viime vuonnakin jäätyi -18 lasinpesunesteet vahingossa autoon täällä pk-seudulla joten kyllä niitä oli viime vuonnakin, toinen asia sitten onko niitä yli 10 päivää ja antaako sitten mennä startit kylmiltään tuli mitä tuli.
Ei tässä tosiaan itsellä ollut ajatuksena kuin varmuuden maksimointia ja ehkäpä vähän liiottelua, koska tarjoushinta.
_