Tonnin tai 4 tonnin auto, ei noissa paljoa eroa ole. Itse ajattelin tuollaista 15-20t hintaluokan autoja, joiden osalta huoltoihin ei edes ensimmäiseen vuoteen oston jälkeen oleta menevän juurikaan rahaa. Kyllä ainakin itseä ostajana tuossa vaiheessa kiinnostaa juuri nuo asiat ja noiden puutteiden on syytä näkyä hinnassa, miksi muuten ottaisi tuollaisen yksilön riesakseen?
Toki olen periaattessa samaa mieltä, että vaikka huollatat ja katsastat auton ja ostat siihen uudet renkaat, ei tuo varmaankaan suurimmassa osassa tapauksia näy myynti-/hyvityshinnassa tarpeeksi, että tuohon pelkästään sen vuoksi kannattaisi ryhtyä.
Toki olen periaattessa samaa mieltä, että vaikka huollatat ja katsastat auton ja ostat siihen uudet renkaat, ei tuo varmaankaan suurimmassa osassa tapauksia näy myynti-/hyvityshinnassa tarpeeksi, että tuohon pelkästään sen vuoksi kannattaisi ryhtyä.