Ollaan palaamassa ensi kuun lopulla Suomeen ja uuteen duuniin sisältyy työsuhdeauto käyttöedulla.
En aloita tuota työsuhde-etu vai haitta keskustelua, koska omassa tapauksessa se about 500-600€ menisi joka tapauksessa omaan tai työsuhdeautoon kuukaudessa rahoitukseen ja vakuutukseen jne ja työajoa itselle ei tule lähes ollenkaan niin olen tullut siihen tulokseen, että käyttöetu on meidän perheelle ihan fiksu ja riskitön vaihtoehto.
Mutta sitten se itse auto. Kunhan Suomeen päästään niin tarkoitus on koeajaa kyllä monta mallia, mutta jo nyt omaksi suosikiksi on kohonnut Volkswagen Passat Variant. Minkälaisia kokemuksia teillä tuosta on? Katsoin, että 1,6TDI tai 2,0TDI koneella ja automaattivaihteilla kyseisen auton hinta jää vielä ihan ok-kuukausitasolle käyttöedussa ja polttoainekulut pitäisi pysyä kurissa.
Volkkarin sivut eivät hirveästi kertoneet, että onko heillä jonkinlainen business-paketti tarjolla kuten esim Volvolla tai Audilla on. Joten onko kanssakirjoittajilla tietoa asiasta?
Itse auton suhteen vaatimuksena on suht pieni kulutus, hyvät tilat (mahdollinen perheenlisäys tulevina vuosina) ja automaattivaihteet.