Ja täälläpäin on sitten saatu saaga valmiiksi, upouusi Audi Q7 nököttää tallissa. Ja tähän asti kaikki tuntuu vaan ihan liian hyvältä. Luvalla sanoen minulla ei ollut hajuakaan miten pitkällä autojen tekniikka jo nykypäivänä menee, mukavuus, viimeistely, ergonomia, käytännölliset ratkaisut, jne, joka suhteessa on ihan uskomatonta. Elämää helpottavia toimintoja niin pitkä lista ettei jaksa edes loppuun lukea. Auto tuli viikkoa ennen kuin tilatessa luvattiin, ei mitään virheitä, speksit tasan ne mitkä tilattiin, kulutus käsittämättömän pieni, autoilun ilo nousi ihan uudelle tasolle.
Niin pitkään vaan todisteltiin itsellemme että vanhassa vara parempi, ja kyllä kun tätä hyvin pitää ja huoltaa sielläjatäällä niin menee ikuisesti, ja tätä ei saa ajamalla puhki, ja niin edelleen, ja varsinkin kaikki saksalaiset autot on ihan perseestä. Ja sitten useita vuosia, kymmeniä tuhansia rahoja, ja miljoonia tuskanhiki-pisaroita ja kyyneliä myöhemmin tuumattiin että fuck this shit. Maksaa mieluummin kerralla sitten kunnolla että saa kunnon auton mitä on kiva ajaa ilman huolia ja murheita (4v / 120tkm täystakuu). Ja itse asiassa VAGinat on aika kivoja.
Nyt maistuu (k)ilometrit. Kuva liitteenä jos jotakuta kiinnostaa.
Niin pitkään vaan todisteltiin itsellemme että vanhassa vara parempi, ja kyllä kun tätä hyvin pitää ja huoltaa sielläjatäällä niin menee ikuisesti, ja tätä ei saa ajamalla puhki, ja niin edelleen, ja varsinkin kaikki saksalaiset autot on ihan perseestä. Ja sitten useita vuosia, kymmeniä tuhansia rahoja, ja miljoonia tuskanhiki-pisaroita ja kyyneliä myöhemmin tuumattiin että fuck this shit. Maksaa mieluummin kerralla sitten kunnolla että saa kunnon auton mitä on kiva ajaa ilman huolia ja murheita (4v / 120tkm täystakuu). Ja itse asiassa VAGinat on aika kivoja.
Nyt maistuu (k)ilometrit. Kuva liitteenä jos jotakuta kiinnostaa.