Nickelback
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NHL yleisesti
Olen antanut itsenikin ymmärtää, että noiden japanilaisten bensakoneet on yleensä aika laiskanpuoleisia. Lieneekö niissä vielä nykyisinkään tarjolla bensaturboja? Tosin diesel itselle kuitenkin varmaan tulisi, joten ei siitä ongelmaa. Honda CRV:tä olen kyllä katsellut sillä silmällä. Tuo uusi vasta ilmestynyt uusi malli siitä oli vain kohtuullisen vähän uudistunut ja ehkä pikkaisen tylsänkin näköinen. Mazdaa pitää tarkastella lähemmin. Kunhan pääsen japanilaisennakkoluuloistani.
Kuten täällä olen kirjoittanut, niin meillä on -09 CRV. Ja juu on se laiska vaikka se on manuaali. Kyllä Turboon tottuneena sitä kaipaa. Diesel olisi pitänyt ottaa, mutta ei auta. Silti, en alita itse autoa. Hyvä ajaa, hyvin tilaa ja nyt 150tkm ajettuna, autossa on tehty ainoastaan perushuoltoja. Ei mitään muuta huoltoa, eli pakkohan se on ollut myöntää että Hondan laatu ei oo bullshittiä. Eli siinä mielessä voi hyvin suositella. Eikä ole niin muovinen kuin mm. Sportage, Captiva, Sorento, Qashqai, RAV4, Koleos jne.
Huom.Dieselissä on vielä parempi ohjaus kun siinä on hydraulinen tehostin, vrt. bensan sähköiseen.