Sitikat ja juuri C5 kun oli kysyjällä mielessä, niin pari omaa kommenttia.
Vehon C5-huollossa lasinpyyhkijöille tulee hintaa yli 90 euroa. Viime talvena olin ovela: kun sulat menivät pilalle, ajattelin, että säästän rahaa ja ostan sulat halpiskaupasta. Niin teinkin. Vaan oli ne sulat sielläkin kalliit. Kun muihin autoihin hinnat olivat 20-25 euroa, sitikan sulat maksoivat sielläkin 54 euroa!
Muutenkin osat ja huollot ovat tuohon tolkuttoman kalliita (esim. edelliseen autooni 316 BMW:hen verrattuna), mutta toisaalta on ollut melko luotettava peli ja etenkin hyvin varusteltu, hyvä ajaa (kaasunestejouset) ja erittäin tilava. Talvellakaan ei jättänyt pulaan, vaikka ei ole minulla tallia eikä edes katosta.
Sinne saa komeasti menemään vaikka 32-tuumaisen kuvaputkitv:n sedanin takakoppaan tai lastenvaunut tai polkupyörän. Kymppitonnilla luulisi saavan kelvollisen 5 v. vanhan.
Ei ole kaasupoljin muuten jumittanut, eikä ole muutenkaan mitään kummia vikoja ollut. Kulumisesta johtuvia vain, kun auto on 6 vuotta vanha jo.
Vehon C5-huollossa lasinpyyhkijöille tulee hintaa yli 90 euroa. Viime talvena olin ovela: kun sulat menivät pilalle, ajattelin, että säästän rahaa ja ostan sulat halpiskaupasta. Niin teinkin. Vaan oli ne sulat sielläkin kalliit. Kun muihin autoihin hinnat olivat 20-25 euroa, sitikan sulat maksoivat sielläkin 54 euroa!
Muutenkin osat ja huollot ovat tuohon tolkuttoman kalliita (esim. edelliseen autooni 316 BMW:hen verrattuna), mutta toisaalta on ollut melko luotettava peli ja etenkin hyvin varusteltu, hyvä ajaa (kaasunestejouset) ja erittäin tilava. Talvellakaan ei jättänyt pulaan, vaikka ei ole minulla tallia eikä edes katosta.
Sinne saa komeasti menemään vaikka 32-tuumaisen kuvaputkitv:n sedanin takakoppaan tai lastenvaunut tai polkupyörän. Kymppitonnilla luulisi saavan kelvollisen 5 v. vanhan.
Ei ole kaasupoljin muuten jumittanut, eikä ole muutenkaan mitään kummia vikoja ollut. Kulumisesta johtuvia vain, kun auto on 6 vuotta vanha jo.