Valoja päälle nyt.
Sori, valotaulussa palaa vikatila-merkki. Ilmeisesti "valot päälle" toiminnon sulake on palanut. Merde. Mutta nehän onkin Boschin tuotteita.
Valoja päälle nyt.
Johtunee itseasiassa siitä, että ainakin tuossa Sitikan tapauksessa kyseessä on C1, joka sattuu olemaan Toyota Aygon sisarmalli (kuten myös Peugeot 107). Eli tässä tapauksessa on siis edelleen kyse Toyotan kaasupoljinongelmasta, vaikka merkki onkin Citroen.Vastaavaa kaasupolkimen jumitusta on tosiaan ollut useilla muillakin valmistajilla ja muistelisin tosiaan Sitikan olleen yksi niistä. Jostain kumman syystä media ei näihin ole niin kovalla kädellä tarttunut. Johtunee siitä, että vain yksi voi kerrallaan olla maailman suurin autonvalmistaja.
Olis tiedossa hyvässä kunnossa oleva ja vähän ajettu A4 audi. Ongelmana on että siinä ei ole lohkolämmitintä. Kaverin kautta sain hinnan audilta ja se oli aika suolanen, vaikka sain siihen yli 100rabattia. Paljonkohan tommonen kustantaa asennettuna ja niin että sisähaarakin ois mukana?
kiitos jo etukäteen.
Itse asennutin 320d Bemariin Defan säteilylämppärin ja sisälämppärin, hinta asennuksineen 400eur takuulla edullisessa paikassa. Laitteet olivatkin sitten suht hintavia. Näitten asennus taitaa olla yksi juttu, mitä ei merkkiliikkeessä kannata teetättää. Repivät varmasti hintaa.Olis tiedossa hyvässä kunnossa oleva ja vähän ajettu A4 audi. Ongelmana on että siinä ei ole lohkolämmitintä. Kaverin kautta sain hinnan audilta ja se oli aika suolanen, vaikka sain siihen yli 100rabattia. Paljonkohan tommonen kustantaa asennettuna ja niin että sisähaarakin ois mukana?
kiitos jo etukäteen.
Tämä kaasupoljin ei muuten ole Toyotan valmistama, vaan se on alihankkijan valmistama. Tätä kyseistä kaasupoljinta löytyy mm. suurimmassa osasta jenkkivalmisteisista perusautoista ja monista muista automerkeistä. Kukaan muu valmistaja Toyotan lisäksi ei vain ole omatoimisesti ilmoittanut ongelmistaan asiakkailleen ja medialle.Eli tässä tapauksessa on siis edelleen kyse Toyotan kaasupoljinongelmasta, vaikka merkki onkin Citroen.
Tämä kaasupoljin ei muuten ole Toyotan valmistama, vaan se on alihankkijan valmistama. Tätä kyseistä kaasupoljinta löytyy mm. suurimmassa osasta jenkkivalmisteisista perusautoista ja monista muista automerkeistä. Kukaan muu valmistaja Toyotan lisäksi ei vain ole omatoimisesti ilmoittanut ongelmistaan asiakkailleen ja medialle.
Suurimmassa osassa, näissä Toyotalla olleista ongelmista kaasupolkimen suhteen, on ollut nimenomaan mekaanisia. Poljin ei ole sopinut/asettunut täydellisesti auton pohjaan/runkoon, vaan se on jäänyt hieman "elämään" ja siitä johtuen kaasupolkimen muovinen runko on päässyt rikkoontumaan ja täten jumittanut tämän anturin.
Näissä Toyotan ennakkoon tekemissä takaisinkutsu/takuukorjauksissa autoon asennetaan pari prikkaa kaasupolkimen ja auton väliin. Tällä pienellä korjauksella ongelmasta päästään eroon.
Eli arvoiset lapsiperheiden kuskit,
suositelkaahan tuollaista noin 2005- tuoreempaa autoa, jossa tilaa on mukavasti. Moottorissa sen verran saisi olla tehoa, että huoletta pääsen ohitse hitaammista. Millaiset tilat näissä suhtkoht tuoreissa Golfeissa on?
Edit: Ja sitä hintaa nyt saisi olla maksimissaan 13-15k.
Toyotan kaasupolkimesta vielä sen verran, että sehän on jumittunut ihan varoittamatta. Ymmärtääkseni puhutaan myös kolmesta eri syystä, matto on jumittanut kaasupolkimen, softalla asiaa on hoidettu myös, plus sitten mekaaninen jumiutuminen ja sekin ihan yllättäen.
Toyotan tapauksessa jumiutuminen on siitä ikävä, kun se on tapahtunut yllättäen, eikä pikku hiljaa, kuten joku tuolla ylempänä antoi ymmärtää. Esim. softasta johtuva vika ei tule yleensä pikku hiljaa, siten että sen voi haistaa, vaan heti, vähän niinkuin ajovalo, joka saattaa sammua välittömästi, ilman että se värisee ensin.
Softaongelmista en ole aiemmin kuullutkaan, mutta tuo matto toki voi "jumittaa" polkimen "täysin varoittamatta". Tämäkin edelleen ihan tuollaisella ihmisen älyvarauksella.
Sen sijaan lehtijuttujen mukaan, joihin täällä on niin kovasti vedottu, tuo ihan fyysinen polkimen jumiutuminen on käsittääkseni tapahtunut nimenomaan pitkän aikavälin aikana antaen ihan selkeitä jumiutumisen merkkejä jo hyvissä ajoin ennen sitä lopullista kiinni nalkkaamista.
Halvalta ja halvalta. Minusta itikkalitkut ovat muutenkin huijausta. Laiskoilta rahat pois.Onko joku testannut noita tuulilasinpesutabletteja mitä löytyy ainakin Biltemasta ja Motonetistä? Vaikuttaisi aika halvalta ja helpolta vaihtoehdolta lasolikannuun verrattuna. Tosin nuo em. liikkeet viittaavat siihen, että kyse saattaa olla vain jostain Kukkolan poikien vehkeistä.
Ja jos joku osaa sanoa oikein tarkan hinnan ja firman PK-seudulta niin saa laittaa.
Osaako joku sanoa mitä maksaa renkaiden laitto vanteille?
Eli siis mulla on auto jossa on vanteet ja loppuunkuluneet renkaat. Mulla on myös uudet renkaat valmiina, mutta ne pitäis laittaa noille samoille vanteille. Ja sitten tietenkin uudet renkaat ja vanteet takasin alle. Tarviiko tasapainotus tehdä aina kun hommaa uudet kumit?
Ja jos joku osaa sanoa oikein tarkan hinnan ja firman PK-seudulta niin saa laittaa.
Star-Renkaassa maksoi 70€ ihan perusrenkaat perus 15'' aluvanteille.
Onko kenallakaan kokemusta tai tietoa muuttoauton tuonnista Lahi-idasta?
Suurimmassa osassa, näissä Toyotalla olleista ongelmista kaasupolkimen suhteen, on ollut nimenomaan mekaanisia. Poljin ei ole sopinut/asettunut täydellisesti auton pohjaan/runkoon, vaan se on jäänyt hieman "elämään" ja siitä johtuen kaasupolkimen muovinen runko on päässyt rikkoontumaan ja täten jumittanut tämän anturin.
Näissä Toyotan ennakkoon tekemissä takaisinkutsu/takuukorjauksissa autoon asennetaan pari prikkaa kaasupolkimen ja auton väliin. Tällä pienellä korjauksella ongelmasta päästään eroon.
Ajettavuus, etenkin ohjauksen osalta mainio. Tuskin samasta hintaluokasta parempaa löytyy. Melutaso taasen on melkoinen. Voidaanko jopa sanoa että tuskin samasta hintaluokasta kovaäänisempää löytyy? Noh, en tiiä mutta ei ole ainakaan hiljainen auto...
Mikäli meteli ei hirvitä niin väittäisin että hinta-/laatusuhteeltaan hyvä auto.